فال و طالع روزانه دوشنبه 1 دی ماه 99

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com فال و طالع روزانه دوشنبه 1 دی ماه 99 را برای شما دوستان گرامی قرار دادیم . اگر به دنبال فال و طالع بینی دقیق امروز و فال دقیق و سایت بزرگ در زمینه فال و بهترین سایت برای دیدن فال و طالع روزانه هستید پیشنهاد می کنم هر روز به سایت ملکوتی ها سر بزنید . در ادامه از سایت ملکوتی ها همراه ما باشید با کاملترین و دقیق ترین فال و طالع بینی روزانه امروز دوشنبه 1 دی سال 1399 …

فال و طالع روزانه دوشنبه 1 دی ماه 99

فال و طالع روزانه دوشنبه 1 دی ماه 99,فال دقیق,فال و تفسیر فال,فال روزانه و طالع بینی دقیق,فال فردا,کاملترین فال و طالع بینی روزانه

فال و طالع روزانه دوشنبه 1 دی ماه 99

فال روزانه متولدین فروردین

امروز فاصله بین شخصی که در واقعیت هستید و آن شخصی که دلتان می خواهد باشید برای شما کاملا مشخص است. با وجود این که اشتیاق زیادی به رسیدن به این هدف خود احساس می کنید کارهایی هستند که در درون خود باید در ابتدا انجام دهید. پیش از آن که به سوی جلو حرکت کنید، به اعماق وجود خود شیرجه بزنید و زخم های درونتان را درمان کنید. فقط این نکته را یادتان باشد که هر کاری که اکنون انجام دهید اثراتی طولانی مدت روی شما و آینده تان خواهد داشت. مسائل جدی و مهمی که به رسیدگی فوری شما نیاز دارند را فراموش نکنید. هر چه زودتر این کار را انجام دهید به نفع خودتان خواهد بود. موضوعی شما را ناراحت می کند اما نگران نباشید زیرا به زودی همه چیز به شرایط عادی خود باز خواهد گشت و شما نیز قادر خواهید بود کارهای خود را پیش ببرید. روزهای پر مشغله ای پیش رو دارید پس تا می توانید امشب را به خوبی استراحت و انرژی لازم را برای روزهای بعد ذخیره کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

از لحاظ احساسی آمادگی لازم برای تصمیم گیری را ندارید و این در حالی است که فکر می کنید وقت تصمیم گیری فرا رسیده است. گزینه های زیادی پیش رو دارید که شما را به خود فرا می خوانند و همه آنها را می خواهید و نمی توانید بین آنها یکی را انتخاب کنید. خبر خوب این است که تا بعدازظهر ذهنتان به ثبات خواهد رسید و برای تصمیم گیری آزاد خواهد شد، تا آن موقع کمی صبر کنید. به جای این که سعی کنید غیر ممکن را برای خودتان ممکن کنید، بهتر است منطقی باشید. سیر کردن در عالم خیال و رویا هیچ کمکی به شما نخواهد کرد تا به اهدافتان برسید. با یک استراتژی دراز مدت و منطقی خواهید توانست به خیلی از خواسته هایتان برسید. انتظار نداشته باشید که کارهایتان هر روز به بهترین شکل پیش رود. طبیعی است که برخی اوقات کارها به هم گره خورند و امروز هم از همان روزهاست. برای این که اعصابت تا خرد نشود، خودتان را با کارهای کم اهمیت تر و پر هیجان تر سرگرم کنید. دوستی منتظر زنگ شماست، بد نیست آخر شب با او قراری بگذارید و سختی های روزتان را از یاد ببرید.

فال امروز متولدین خرداد

با وجود تمام کارهایی که برای انجام دادن دارید صدایی از درونتان شما را به پرداختن به مسائلی دعوت می کند که برای رشد فردیتان به توجه شما نیاز دارند. مورد تحلیل قرار دادن خودتان و کارهایتان به شجاعت زیادی نیاز دارد، اما پاداشی که دریافت خواهید کرد ارزش راهی که می خواهید در پیش بگیرید را خواهد داشت. امروز بهتر است که دور کارهای مهم را خط بکشید چون احتمال خطای بالای دارد. برعکس شرایط کاری، امروز از نظر روابط عاطفی روز خوبی خواهید داشت. سعی کنید با شریک زندگی تان مهربان تر باشید و به نظرات او احترام بگذارید. اگر برای بیرون رفتن از خانه برنامه ریزی کرده اید، چند نفر دیگر از دوستان تان را نیز با خودتان همراه کنید تا بیشتر به شما خوش بگذرد. یکی از چاله های زندگی تان که خیلی ذهن تان را درگیر کرده به زودی پر می شود. فکرهای بیخودی توی ذهن تان است اما اجازه ندهید که آنها روحیه تان را خراب کنند و مانع از پیشرفت تان شوند. به جای آن سعی کنید در زمان حال زندگی کنید. در انتهای شب خبر خوبی از یکی از دوستان تان خواهید شنید.

فال روزانه متولدین تیر

فراتر از این هیاهو و شلوغی دیوانه وار دنیای اطرافتان، صدای آرامی هست که شما را به سوی خود فرا می خواند. اگر به این صدا گوش کنید قادر خواهید بود آن چه در اطرافتان می گذرد را از زاویه جدیدی ببینید. به این صدا توجه کنید و منتظر بمانید تا اثر انرژی فوق العاده ای که در شما ایجاد خواهد کرد را در اطرافیان خود و واکنش هایی که نسبت به شما دارند ببینید. در حال حاضر بهترین کار این است که از تغییرات ناگهانی و تصمیمات عجولانه اجتناب کنید و بپذیرید که بصیرت و بینش درونی شما را به همان جایی که لازم دارید خواهد رساند. اگر به طور غیر منتظره ای هدیه ی به دستتان رسید کمی به فرستنده آن فکر کنید، شاید چیزی فراتر از یک دوستی ساده در میان باشد. آیا اخیرا از نظر عاطفی آسیب دیده اید؟ آیا موضوعی شما را ناراحت کرده یا حتی اشک تان را در آورده است؟ بهتر است که برای حل این مشکل از دیگران کمک بگیرید. خجالت نکشید و واقعیت را بیان کنید، دیگران می توانند شما را از این بحران عبور دهند.

فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز دقیقا همان چیزهایی که همیشه از آن ها فراری بوده اید شما را به طور وصف ناپذیری هیجان زده خواهند کرد. اگر کمی با خودتان فکر کنید شاید ببینید که این وضعیت تنها ناشی از نیازی است که به داشتن تنوع احساس می کنید و ریشه در خستگی شما از تکرار و روزمرگی دارد. به جای انجام کارهای غیر منطقی و دیوانه وار سعی کنید با انجام کارهایی مثل یادگیری یک زبان جدید و یا ثبت نام در یک کلاس هنری یا شروع فعالیت های ورزشی که مدت هاست آرزویشان را دارید اما هر بار به بهانه ای آنها را به تعویق می اندازید خودتان را از این رکود نجات دهید. اگر به دنبال یافتن پاسخ برای پرسشی که مدت هاست ذهنتان را مشغول کرده هستید، باید خودتان را برای شنیدن هر جوابی آماده کنید. اگر مجرد هستید و فردی نظر شما را به خود جلب کرده است. از آنجا که امروز جذابیت شما افزایش یافته، شانس این که جواب مثبت از او بشنوید زیاد است. پس این فرصت را از دست ندهید و با او تماس بگیرید و حرف دل خود را بیان کنید.

فال امروز متولدین شهریور

فعالیت فیزیکی زیادی دارید که شما را به شدت خسته کرده است، به همین دلیل ممکن است کارهایتان را با سرعت کمتری پیش ببرید. اطرافیان تان نیز از این که شما همیشه پر از انرژی بوده اید و حال مانند یک لاک پشت عمل می کنید، سورپرایز شده اند. تا جایی که می توانید به خودتان استراحت دهید زیرا باید انرژی لازم را برای کارهای دیگر ذخیره کنید. تنها برای کارهای روزمره خود که احتیاج زیادی به تمرکز ندارند، وقت بگذارید. در حال حاضر قدرت خلاقیت شما افزایش قابل توجهی یافته است و اگر خودتان بخواهید می توانید آن را در جنبه های مختلف زندگیتان به کار ببندید. با این که دلتان می خواهد تغییراتی جدی در خودتان و رفتارهایتان ایجاد کنید، لازم نیست همین امروز همه چیز را به یک باره زیر و زبر کنید. بهترین کار ممکن این است که اولویت هایتان را مشخص کرده و قدم به قدم به سوی تبدیل شدن به شخصی که می خواهید باشید پیش بروید؛ راه صد ساله را نمی توان یک شبه پیمود! چیزی شما را از پیشرفت رابطه عاطفی تان منع کرده است. سعی کنید این مشکل را ریشه یابی کنید وگرنه این سد هر روز بزرگ و بزرگ تر خواهد شد.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز شما باید برای باری دیگر استحکام و ثبات زمینی که روی آن ایستاده اید را مورد بررسی قرار دهید. متاسفانه ممکن است با دیدن این که وضعیت موجود شما ثباتی را که انتظار داشته اید ندارد با ترس و وحشت مواجه شوید و نبودن حمایت عاطفی سرگشتگی و نگرانی شما را حتی بیشتر نیز خواهد کرد. به جای این که با پیش بینی کردن بدترین وضعیت های ممکن خودتان را وحشت زده کنید، همه جوانب را به دقت در نظر گرفته و سپس بهترین نتیجه ممکن را در ذهن خود ترسیم کنید؛ تغییر دادن نگرشتان آینده شما را نیز تغییر خواهد داد. برای به دست آوردن آرامش و غلبه به ترس ها و نگرانی هایتان به آغوش عزیزانتان پناه ببرید.از دوستان قدیمی که رابطه اش را با شما قطع کرده بود، بار دیگر به سمت تان باز می گردد. اگر می خواهید برخلاف گذشته همه چیز به خوبی پیش رود، کمی منطقی تر عمل کنید. از امروز به بعد از نظر کاری پیشرفت قابل ملاحظه ای خواهید داشت به شرط آنکه توانایی هایتان را بیشتر نشان دهید. این روزها به سلامتی تان اهمیت بیشتری دهید در غیر این صورت از کارهایتان عقب خواهید افتاد.

فال روزانه متولدین آبان

حالا که بلندترین شب سال را پشت سر گذاشته اید وقت آن رسیده که به دنیای درونتان رجوع کرده و ببینید که در دریای ذهنتان چه می گذرد و با نگاهی انتقادی افکار و ایده هایتان و روش پردازش آنها را مورد بررسی قرار دهید. آنچه از این سفر درونی یاد خواهید گرفت شما را شگفت زده خواهد کرد، اما در قضاوت نسبت به خودتان ملایمت داشته باشید. در این دنیا هیچ چیزی به اندازه آزادیتان برای شما اهمیت ندارد و وابسته بودن به دیگران چه از لحاظ عاطفی و چه از لحاظ حرفه ای برای شما بسیار دشوار است. اما بد نیست نگاهی به این اخلاق خود بیندازید و ببینید این همه تقلا برای آزادی بیشتر نشان دهنده میل شما به فرار از خودتان و دیگران نیست؟! مهم نیست که چقدر تلاش کرده اید تا رابطه عاطفی گذشته خود را فراموش کنید، شما هنوز هم درگیر آن هستید اما یادتان باشد که تا عشق قدیم خود را فراموش نکنید، نمی توانید وارد رابطه ای جدید شوید. برای به دست آوردن آنچه می خواهید باید خودتان دست به کار شوید. بنابراین تکیه کردن به دیگران را فراموش کنید و مستقل تر باشید.

فال روزانه متولدین آذر

پس از پشت سر گذاشتن چند روز پر جنب و جوش امروز کمی در خود فرو رفته اید و فکرتان مشغول است و از خود می پرسید چه چیزی واقعا برایتان مهم است. اما در واقع بیش از آن که به دنبال جواب این سوال باشید کنجکاو هستید که بدانید چطور برای خودتان بین مسائل مادی و معنوی فرق گذاشته و ارزش هایشان را برای خود تعریف می کنید. خوشبختانه در گوشه و کنار ذهنتان به موضوعات و واقعیت های مهمی پی خواهید برد که می توانند در انتخاب ها و تصمیم گیری های آینده تان تأثیر زیادی داشته باشند. امروز یکی از دوستان تان که به کمک احتیاج دارد نزد شما می آید اما شما خودتان آنقدر کار روی سرتان ریخته که وقت هیچ کس را ندارید. در چنین شرایطی نگران عقب افتادن کارهایتان نباشید، شما می توانید با یک برنامه ریزی دقیق به تمام کارهایتان برسید. پس دل طرف مقابل تان را نشکنید. ممکن است روزی شما نیز در موقعیت او قرار گیرید و محتاج کمک باشید. اگر در رابطه عاطفی خود دچار مشکل شده اید، به جای بهانه گرفت و غر زدن بهتر است با شریک زندگی تان گفتگو کنید و به فکر راه حل آن باشید.

فال روز متولدین دی

با فرا رسیدن ماه تولدتان دوره ای از فعالیت های درونی برای شما دی ماهی ها شروع شده است و احساس می کنید تحولاتی جدی و عمیق دارند در وجود شما شکل می گیرند. شاید مجبور باشید برای این که بیشتر به دنیای درون خود بپردازید و موج این تحولات را دنبال کنید مجبور شوید تغییراتی در برنامه های قبلی خود ایجاد کنید. پیش از این که بخواهید جهت تازه ای را برای زندگی خود انتخاب کنید همه جوانب را به خوبی در نظر گرفته و به همه چیز فکر کنید. موضوعی ذهن تان را بهم ریخته است اما در این شرایط باید خونسردی خود را حفظ کنید زیرا آنقدرها هم که فکرش را می کنید بد نیست. کمی زمان دهید تا همه چیز مانند اول شود. یکی از دوستان نزدیک تان ممکن است برای مدت کوتاهی شما را ترک کند و این موجب می شود که شما احساس تنهایی کنید. اما نگرانی را کنار بگذارید زیرا از طریق تلفن یا ایمیل می توانید با او در ارتباط و جویای حالش باشید. خودتان را به دست امواج بسپارید تا بهترین را برایتان رقم زند.

فال متولدین بهمن

با وجود این که فصل سرما از راه رسیده است، گرمای درونتان آنقدر هست که برای آب شدن یخ هایی که از ترس وجودتان را در بر گرفته اند کافی باشد. در خلوت خودتان به توده انبوه اندیشه های گوناگونی که ذهنتان را پر کرده اند فکر کنید. سعی کنید آنهایی را که به گذشته های دور مربوط می شوند و دیگر برایتان ارزشی ندارند را با آرامش و برای همیشه از ذهن خود خارج کنید و کمی فضای ذهنتان را خلوت تر کرده و فشاری که روی خود احساس می کنید را کاهش دهید. با کنار گذاشتن آن چه دیگر به کارتان نمی آید احساس آزادی خواهید کرد و می تواند وقت و انرژی خود را صرف آینده و اهداف خود کنید و به نتیجه مورد نظرتان برسید. شما فرد مهربانی هستید اما این مهربانی و گذشت بی اندازه ممکن است به شما آسیب برساند. حمایت کردن دیگران خوب است اما نه به قیمت آزار خودتان. پس بهتر است در این روزها برای خودتان بیش از دیگران وقت بگذارید. به زودی یک میهمانی پر از اتفاقات خوب در راه دارید.

فال روزانه متولدین اسفند

تغییراتی که در سطح انرژی و افکارتان به وجود آمده‌اند شما را تشویق می کنند تا خودتان را از درون و بیرون به صورت جدی مورد ارزیابی قرار دهید. شما برنامه ها و اهداف بسیاری برای چند هفته آینده دارید که برای رسیدن به آنها درک مناسبی از این که چه کسی هستید و دارید به کدام سو می روید داشته باشید. پس قبل از این که سفرتان برای رسیدن به اهدافتان را آغاز کنید این گره پیچیده را از هم باز کرده و جواب این سوال ها را بیابید تا دید درستی از مسیر پیش رویتان داشته باشید. اگر نیمه دیگرتان می خواهد شما را در حل کردن این معما یاری کند، به جای این که او را پس بزنید و از خودتان ناراحت کنید، از کمک هایش بهره بگیرید. اگر مجرد هستید به زودی به یک میهمانی دعوت می شوید و فردی را ملاقات می کنید که اگر چه ممکن است در نگاه اول برایتان جذاب نباشد اما رفته رفته به یکی از مهم ترین افراد زندگی تان تبدیل خواهد شد. یادتان باشد که صبر حلال بسیاری از مشکلات است. این روزه اعضای خانواده تان بیش از همیشه به شما نیاز دارند، آنها را تنها نگذارید.

منبع : دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

بیشتر بخوانید  فال و طالع روزانه چهارشنبه 13 فروردین ماه 99

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *