علامت و نشانه راهرو و دالان های منتهی به گنج و دفینه

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب ملکوتی ها malakootiha.com علامت و نشانه راهرو و دالان های منتهی به گنج و دفینه را قرار دادیم . کارشناسی و رمزگشایی آثار و علائم و نشانه های راهرو ها و دالان ها در گنج یابی و دفینه یابی . ممکن است درون راهرو و دالان تله های فیزیکی نیز وجود داشته باشد …

راهروی دفینه,راهرو در دفینه یابی,راهرو زیرزمینی دفینه
علامت و نشانه راهرو و دالان های منتهی به گنج و دفینه

نشانه راهرو در دفینه یابی,علامت دالان در گنج یابی,آثار و علائم راهرو در گنج یابی,دالان های منتهی به گنج و دفینه,تله و طلسم در دالان و راهرو,دالان های تاریک در گنج یابی,راهروها تاریک در دفینه یابی

علامت و نشانه راهرو و دالان های منتهی به گنج و دفینه

راهروها در دفینه یابی دوستان بیشتر در قسمتهای جنوبی و خشک کشور از دالان استفاده میشده و در شمال و قسمتهای مرطوب کشور کمتر دیده میشه به دلیل رطوبت و اینکه احتمال جمع شدن اب در گذر زمان بیشتر اتاقک با ساروج های ضخیم استفاده میشده و کاربرد اتاقک بیشتر هست.

تله هایی که در راهروها به کار رفته میشه بیشتر در کف راهرو طراحی میشده و رانش و نشست کف راهرو دیده شده.

اصولا در دفینه هایی که دالان براشون ایجاد میشده صدرصد دو یا چند راهرو برای گمراهی کاوشگر ایجاد میشده که درانتها درب به شکل پلمپ البته کاذب برای گمراهی شخص ایجاد میکردن .

برای گمراه نشدن فقط کافیه به دیواره راهرو دقت کنید و نشانهای وجود تله و درستی مسیرو با کوچکترین نشانها تشخیص بدید .

وجود لباس و ماسک برای کارهای دارای دالان الزامی است و سعی کنید در کنار کارشناس مخصوص کار رو پیگیر بشید در اطراف قلعه ها و کاروانسراها وقتی به این سیستم کاری برخورد کردید اگر در رویه دیواره و ورودی عکس برجسته شتر دیده نشد اون منطقه ربطی به دفینه نداره و کارایی متفاوت با این موضوع داشته پس قبل از وارد شدن مسیر کاملا بررسی بشه.

بیشتر بخوانید  انواع حالت های جوغن روی سنگ ها + هدف از ساخت جوغن در دوران باستان

برگرفته از دعا سایت

******************************

بازنشر : سایت ملکوتی ها سایت بزرگ ذکر و دعا و تعبیر خواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *