علامت و نشانه دفینه در چشمه ها – رمزگشایی محل گنج در چشمه

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب ملکوتی ها malakootiha.com علامت و نشانه دفینه در چشمه ها – رمزگشایی محل گنج در چشمه را قرار دادیم . معنی و مفهوم و تفسیر علامت و نشانه چشمه ها در گنج یابی و کارشناسی و رمزگشایی آثار و علائم و نشانه ها و نماد چشمه های آب در باستان شناسی و دفینه یابی …

دفینه چشمه در دامنه کوه,دفینه چشمه ها,دفینه چشمه کجاست,دفینه چشمه های دست ساز,دفینه چشمه و نگهبان,دفینه چشمه در کوه,دفینه چشمه و درخت,دفینه چشمه در جنگل
علامت و نشانه دفینه در چشمه ها - رمزگشایی محل گنج در چشمه

نماد چشمه های آب در دفینه,رمزگشایی چشمه های آب در دفینه,کارشناسی چشمه آب در گنج یابی,تفسیر آثار و علائم چشمه آب,دفینه در چشمه های آب,گنج و دفینه مخفی در چشمه های آب

علامت و نشانه دفینه در چشمه ها – رمزگشایی محل گنج در چشمه

ایران کشوری است کم آب و نیمه خشک و این خصوصیت، هزاران سال است که در این سرزمین برقرار است.

حفر قنوات و کانال های انتقال آب هزاران سال پیش از این گویای جدال همیشگی بین انسان و مختصر آبی بوده که می بایست آن را مدیریت کرد برای بهترین استفاده با کمترین تلفات در واقع مهندسی انتقال آب.

بخش عمده ای از چشمه های واقع در فلات مرکزی ایران (کرمان، یزد، حتی خراسان و …) حقیقتا از طلا و جواهر ارزشمندتر بودند و کماکان هستند.

ارزشی که حتی محاسبه آن عملی نیست. نگهداری و آماده نگاه داشتن این چشمه ها در طول آب دهی شان نیازمند انجام دخالت انسان بوده است. دخالتی که امروز نیز شواهدی از آن برجای مانده است.

بیشتر بخوانید  قبرستان باستانی شهر یئری اردبیل - سنگ نگاره های قبرستان شهر یئری

بعضی از آقایان کارشناس به محض ارجاع این نشانه های برجای مانده از طرف دوستان جویای گنج و دفینه اقدام به ارائه راهکارهایی می کنند که نهایتا چشمه ای که بیش از سه هزار سال از گزند هر آسیبی طبیعی و غیرطبیعی به سلامت گذر کرده توان تحمل صدمه وارد شده از سوی کاوشگران گنج و دفینه و زیرخاکی را نداشته و نهایتا نابود می شود.

یابندگان امیدوار است ذکر نکته فوق سبب گردد دوستان محترم پیش از اقدام به تخریب چشمه که در نود درصد مواقع حتی منجر به خشک شدن چشمه می گردد اندکی با دقت و وسواس بیشتر عمل نمایند.

چشمه ها نیز جز مواردی هستند که برای مخفی کردن اموال با ارزش و دفاین و اصطلاحا گنج ها بسیار مناسب هستند. به چشمه می بایست به عنوان نشان آخر یا آخرین رهنمون به یک گنج نگاه کرد.

باید در نظر داشت که آب و رطوبت با سلامت و دوام و قوام هر کالایی در تضاد و مغایرت است حفظ اموال از آسیب آب منطقی و عقلگرایانه است در عین حال حرکت آب از یک محفظه یا اتاقک می تواند عاملی مهم برای حفظ دما و شرایط حرارتی داخل آن محفظه باشد.

مهندسی دوری از آب و در عین حال استفاده از خنکای آب برای تثبیت دمای یک اتاق بسیار تخصصی و دشوار بوده و لزوم استفاده از متخصصین به این معناست که هزینه اختفای اموال بالا بوده است.

پس قطعا می بایست اشیا دفن شده ارزشمند و قابل توجه بوده باشند.

جایگذاری دفینه نسبت به مکان چشمه و دوره ای که درون خاک قرار گرفته متفاوت بوده است.

بیشتر بخوانید  چاه دسترسی به دفینه در غار - نشانه دفینه در سقف و دیواره غار

لذا تجویز یک نسخه مشخص برای تمامی چشمه ها در سراسر کشور بیشتر به یک شوخی و طنز شباهت دارد تا بیان یک راهکار عملی

چشمه در دشت، چشمه در دامنه کوه، چشمه در ارتفاعات بلند، چشمه در مناطق گرمسیر، چشمه در مناطق سردسیر، چشمه در هر منطقه ای تفسیر اختصاصی خود را دارد.

برگرفته از دعا سایت

******************************

بازنشر : سایت ملکوتی ها سایت بزرگ ذکر و دعا و تعبیر خواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *