طلسم نوشتنی برای ازدواج با معشوق و ازدواج با شخص مورد نظر

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com طلسم نوشتنی برای ازدواج با معشوق و ازدواج با شخص مورد نظر را قرار دادیم . متن بهترین طلسم قوی و مجرب قرآنی برای رفع مشکلات و موانع ازدواج و آسان شدن ازدواج و ازدواج سریع و فوری با معشوق در سایت ملکوتی ها …

,طلسم ازدواج,طلسم ازدواج نی نی سایت,طلسم ازدواج با شخص دلخواه,طلسم ازدواج با پسر مورد علاقه,طلسم ازدواج زرقاط ابلیس,طلسم ازدواج موفق,طلسم ازدواج در یک هفته,طلسم ازدواج چیست,طلسم ازدواج سوزاندنی,طلسم ازدواج قوی,شکستن طلسم ازدواج نی نی سایت,طلسم قطعی ازدواج نی نی سایت,طلسم ازدواج فوری نی نی سایت,طلسم ازدواج با معشوق نی نی سایت,باطل كردن طلسم ازدواج نی نی سایت,طلسم جذب پسر برای ازدواج نی نی سایت,ازدواج با طلسم نی نی سایت,طلسم یهودی برای ازدواج با معشوق نی نی سایت,رفع طلسم ازدواج نی نی سایت,طلسم برای ازدواج با شخص مورد نظر,طلسم ازدواج با شخص مورد نظر نی نی سایت,دعای طلسم ازدواج با شخص مورد نظر,طلسم ازدواج با شخص مورد نظر سوزاندنی,آموزش طلسم ازدواج با شخص مورد نظر,طلسم ازدواج سریع با پسر مورد علاقه,طلسم قوی برای ازدواج با پسر مورد علاقه,طلسم برای ازدواج موفق,طلسم سوزاندنی ازدواج با معشوق,طلسم ازدواج فوری سوزاندنی,طلسم قوی ازدواج نی نی سایت,طلسم احضار ازدواج قوی,طلسم قوی ازدواج با معشوق,طلسم قوی ازدواج سریع,قویترین طلسم ازدواج,قویترین طلسم ازدواج با معشوق

طلسم نوشتنی برای ازدواج با معشوق و ازدواج با شخص مورد نظر

طلسم ازدواج نوشتنی,طلسم قوی ازدواج با معشوق,طلسم قوی و مجرب ازدواج,طلسم سریع الاجابه ازدواج,طلسم تضمینی ازدواج با شخص,طلسم نوشتنی ازدواج دختر و پسر

طلسم نوشتنی برای ازدواج با معشوق و ازدواج با شخص مورد نظر

دعاهای موثر برای ازدواج

بیشتر بخوانید  دعای امام علی برای ازدواج,دعای سریع الاجابه حضرت علی برای ازدواج

گفته می شود آیه ۲۹ سوره فاطر را دختر بی خواستگار پیوسته و به طور منظم روزانه تلاوت کند، این عمل مجرب است و بسیار موثر در بخت گشایی. نتایج و عجایب بسیار دارد. انشاء الله تعالی.

«إِنَّ الَّذِینَ یَتْلُونَ کِتَابَ اللَّهِ وَأَقَامُوا الصَّلَاةَ وَأَنفَقُوا مِمَّا رَزَقْنَاهُمْ سِرًّا وَعَلَانِیَةً یَرْجُونَ تِجَارَةً لَّن تَبُورَ.»

تلاوت این آیه را به مدت چهل روز به طور مرتب انجام داده و در اوقات مختلف ادامه دهید. بهترین زمان، پس از انجام فریضه نماز است. روزانه چهل مرتبه خوانده شود مطلوب است. پس از نماز حتما از خداوند طلب بخت نیکو کنید. توجه کنید که قبل و بعد از طلب حاجت صلوات بفرستید.
آیه: إِنَّ اللَّهَ یُمْسِکُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضَ أَن تَزُولَا وَ لَئنِ زَالَتَا إِنْ أَمْسَکَهُمَا مِنْ أَحَدٍ مِّن بَعْدِهِ إِنَّهُ کاَنَ حَلِیمًا غَفُورًا (۴۱ فاطر) را بمدت ۴۰ روز روزی ۴۰ مرتبه خوانده شود.
برخی به حسب تجربه خواندن و مداومت بر تلاوت آیه ۲۱ سوره روم را برای این منظور کارساز و مفید می‌دانند و آن آیه چنین است:

«وَ مِنْ آیاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَكُمْ مِنْ أَنْفُسِكُمْ أَزْواجاً لِتَسْكُنُوا إِلَیها وَ جَعَلَ بَینَكُمْ مَوَدَّةً وَ رَحْمَةً إِنَّ فِی ذلِكَ لَآیاتٍ لِقَوْمٍ یتَفَكَّرُونَ»

۸. راهکارهای امام علی (ع) برای ازدواج

از امام علی (ع) نقل شده که هر کس قصد ازدواج داشته باشد دو رکعت نماز گذارد در هر رکعت پس از حمد سوره یاسین بخواند پس از اتمام نماز حمد و ثناى پروردگار گذارد.

دعاى زیر در اواخر جلد ۱۰۳ بحارالانوار کتاب النکاح باب «الدعاء عند التزویج» از امیرالمومنین (ع) نقل گردیده است این حدیث ضمن آن که درخواست از خداست، خود بیانگر عالى‌ترین معیار‌ها در گزینش همسر نیز هست:

بیشتر بخوانید  این دعا یکی از مجرب ترین دعاهای برآورده شدن حاجات و خواسته هاست

«هر که قصد ازدواج داشته باشد دو رکعت نماز گذارد در هر رکعت پس از حمد سوره یاسین بخواند پس از اتمام نماز حمد و ثناى پروردگار گذارد و این دعا را بخواند: «اللهم ارزقنى زوجه صالحه ولودا ودودا غیورا قنوعا ان احسنت شکرت و ان اسئت غفرت و ان ذکرت الله تعالى اعانت و ان نسیت ذکرت و ان خرجت من عند‌ها حفظت و ان دخلت علی‌ها سرت و ان امرت‌ها اطاعتنى و ان اقسمت علی‌ها ابرت قسمى و ان غضبت علی‌ها ارضتنى یا ذالجلال والاکرام هب لى ذلک فانما اسالک ولا اجد الا ما قسمت لى»

دعا برای ازدواج. دعا برای ازدواج با شخص خاص.
دعا برای گشایش بخت

۹. دعا برای ازدواج از زبان امام صادق (ع)
امام صادق (ع) به ابوبصیر می‌فرمایند: هرگاه خواستی ازدواج کنی ابتدا دو رکعت نماز بجا بیاور سپس حمد و سپاس خداوند نما و بعد بگو: «اللهم أنی اُرید أن أتزوّج، اللهم فاقدر لی مِن النساء اعفهن فرجا، و احفظهن لی فی نفس‌ها و فی مالی، و اوسعهن رزقا و اعظمهن برکه، و اقدر لی منها ولدا طیبا تجعله خلفا صالحا فی حیاتی و بعد موتی»

۱۰. دعا برای ازدواج از زبان آیت آلله بهجت
از آیت الله بهجت جهت بخت گشایی دختران جوان دستوری خواستند. در جواب فرمودند: آیه «رَبّنا هَبْ لَنا مِنْ أَزْواجِنا وَ ذُرِّیّاتِنا قُرّةَ أَعْیُنٍ وَ اجْعَلْنا لِلْمُتّقینَ إِمامًا» (سوره فرقان آیه ۷۴) را زیاد بخوانند.

بار دیگر هم از ایشان سوال کردند دستور دیگری فرمود: «نماز جعفر طیار بخواند و پس از آن دعایی که در کتاب زادالعماد مجلسی آمده که در این هنگام خوانده شود بخواند و بعد به سجده برود و تلاش کند که حتما گریه کند (هرچند کم) و همین که چشمش را اشک گرفت حاجت خود را از خدا بخواهد. این کار را تا زمانی که حاجتش روا شود انجام دهد.»

بیشتر بخوانید  دعای آسان دفع و ابطال چشم زخم و نظر بد

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *