طلسم قوی مهر و محبت سریع برای ایجاد مهر و محبت و دوستی شدید

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com طلسم قوی مهر و محبت سریع برای ایجاد مهر و محبت و دوستی شدید را قرار دادیم . طلسم بسیار قوی و مجرب و تضمینی برای ایجاد مهر و محبت شدید میان دو نفر و ایجاد عشق و علاقه و دوستی در میان دو نفر . اگر به دنبال قویترین و مجرب ترین طلسم ایجاد مهر و محبت و دوستی شدید میان دو شخص هستید ما به شما طلسم زیر را پیشنهاد می کنیم …

طلسم قوی مهر و محبت سریع برای ایجاد مهر و محبت و دوستی شدید

نوشتن طلسم برای محبت و دوستی میان دو نفر

طلسم قوی مهر و محبت سریع برای ایجاد مهر و محبت و دوستی شدید

طلسم مجرب مهر و محبت آسان و سریع

صبح روز جمعه و در ساعت زهره (پس از اذان صبح تا طلوع آفتاب ) طلسم ذیل را در کاغذ بدون خط بنویسد و در آب یا شربت حل کند و به فرد مورد نظر بنوشاند میان آنها محبت و دوستی بسیار زیاد و شدید بوجود میآید.

ع ع ع ع ع ع ع ده ده ده ده لا لا لا لا لا لا لا لا لا لا
عحح عحح عحح عحح عحح عحح عحح عحح عحح عحح عحح

توجه :

در امر حلال استفاده شود

دعای محبت فوری و سریع الاجابه

اگر می خواهید محبت فردی را سریعا به سمت خود بکشید می توانید از دعاهای محبت سریع الاجابه استفاده کنید که در زیر قید شده است.

بیشتر بخوانید  دعای دیدن جواب سوال در خواب و گرفتن پاسخ سوالات در خواب

دعای زیر را باید 7 مرتبه بخوانید. این دعا یکی از بهترین دعاهای محبت موثر و قوی است و می توانید خیلی سریع به هدف خود برسید.

« بسم الله الر حمن الرحیم. وَالضُّحَى وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَهُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَلَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَى وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه »

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فالح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *