طلسم عشق وودو با عروسک برای جلب عشق و محبت معشوق

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com طلسم عشق وودو با عروسک برای جلب عشق و محبت معشوق را قرار دادیم . از طلسمات قوی و مجرب برای جلب عشق و محبت جمیع خلایق و به دست آوردن عشق معشوق و زیاد شدن عشق و محبت میان دو نفر طلسم وودو با عروسک می باشد . این طلسم با استفاده از 12 عدد سوزن و ساخت عروسک انجام می شود . اگر می خواهید عشق و محبت مرد جلب کنید باید عروسک را به شکل مرد بسازید و اگر می خواهید عشق و محبت زن را جلب خود کنید باید عروسک را به شکل زن بسازید . سایت ملکوتی ها …

,طلسم عروسک نی نی سایت,طلسم عروسک وودو نی نی سایت,طلسم عروسک سیاه 2021,طلسم عروسک چیست,طلسم عروسک وودو چیست,طلسم عروسک ودود,طلسم عروسک صبی,طلسم عروسکی,آموزش طلسم عروسک وودو,عروسک طلسم شده,عروسک های طلسم شده,فیلم ترسناک عروسک طلسم شده,طلسم عروسک وودو ,طلسم عشق,طلسم عشق و محبت,طلسم عشق فوری با ناخن,طلسم عشق از راه دور,طلسم عشق با هسته خرما

طلسم عشق وودو با عروسک برای جلب عشق و محبت معشوق

طلسم ججلب عشق با عروسک,طلسم عشق و محبت با عروسک,طلسم افزایش عشق و محبت با عروسک,بهترین طلسم محبت و عشق با عروسک,طلسم زیاد شدن محبت معشوق با عروسک,طلسم وودو با عروسک برای عشق,طریقه ساخت عروسک وودو برای عشق,ذکر و دعای وودو برای عشق با عروسک

طلسم عشق وودو با عروسک برای جلب عشق و محبت معشوق

طلسم محبت با سوزن که بر روی یک عروسک آماده یا ساختگی انجام میشود دارای قدرت بسیاری است.به این طلسم طلسم وودو (VOODOO) هم میگویند.

جالب است بدانید که طلسم محبت و طلسم جدایی و طلسم بستن بخت و طلسم مرگ هم با همین روش انجام میشود و با 12 سوزن در همین نقاط انجام میشود و تنها تفاوت این طلسمها در نوشته ی موجود درون عروسک و طلسم همراهش است.

بیشتر بخوانید  نماز رفع سختی و رهایی از مشکلات - دعای برآورده شدن حاجت ها

افراد بسیاری از طلسم سوزن ( طلسم وودو ) حرف به میان آورده اند که اگر به گفتهایشان دقت شود متوجه ی غلط اجرا کردن آنها میشوید.پس سایت مارا به آنها معرفی کنید تا نحوهی اجرای صحیح این طلسم را بیاموزند.

طلسم وودو یا همان سوزن از جدول “غاء” به دست میاد که این جدول برای هر چهار نوع طلسم یعنی طلسم محبت و طلسم جدایی و طلسم بستن بخت و طلسم مرگ یکی است.

طلسم زیر با توجه به جدول “غاء” تکمیل میشود

ابتدا جدول “غاء” را از مامازار یا بابا زار تهیه میکنید. (هرفرد یک جدول “غاء” مختص به خودش دارد)

درپایین صفحه لینک مامازار ها و بابازار های مطرح را گذاشته ایم.

مراحل انجام کار:

با داشتن وضو و طهارت کامل جدول فوق را به تعداد 1 عدد بر روی کاغذ سفید با خودکار یا مداد سیاه بنویسید.

سعی کنید ابتدا شکل آدم مانند زیر را روی کاغذ بکشید و سپس نوشته های درون آنرا بنویسید تا کار نگارش برای شما آسانتر شود(زیاد به خودتان در کشیدن و نوشتن سخت نگیرید).

بهترین زمان نگارش طلسم بعد از اذان ظهر و قبل از اذان مغرب است و سعی کنید با دست راست طلسم را بنویسید.

پس از نگارش شکل بالا روی کاغذ با قیچی اطراف شکل آدم مانند بالا را برش دهید و اضافات کاغذ اطراف آنرا تا حد امکان برش دهید

(در هنگام برش زیاد به خود سخت نگیریدو وسواس دربرش به خرج ندهید)

یک عروسک متانسب با جنسیت فرد مورد نظرتان تهیه کنید،

مثلا اگر طلسم را برای فرد مذکر گرفته اید عروسک مرد و اگر برای مونث طلسم گرفته اید عروسک زن تهیه کنید.

و اگر هم عروسکی در دسترستان نیست یا چوب یا سیم یا هر شیء دیگر شبه عروسکی بسازید و با پارچه اطراف انرا بپوشانید.

بیشتر بخوانید  طلسم محبت با لباس معشوق برای افزایش محبت و جلب محبت معشوق

در عروسک ساختگی خودتان فقط داشتن 2 دست و 2 پا و سر و سینه ی فرضی لازم است و کیفیت عروسک ساختگی یا از پیش آماده اصلا مهم نیست.

بعد از تهیه ی عروسک کاغذ فوق را درون عروسک بگذارید.لازم نیست دست و پای کاغذ در دست و پای عروسک برود و فقط درون عروسک کاغذ را بگذارید هم کفایت میکند(مثلا تمام کاغذ در سینه ی عروسک یا سر عروسک باشد هم بلامانع است.

در قسمت بعد 12 عدد سوزن تهیه کنید و به مدت حداقل یک شبانه روز درون ظرف کوچکی از آب گلاب قرار دهید.پس از گذشت این زمان در شب اول 2سوزن در دوطرف چشم عروسک فرو کنید

سپس عروسک را لای پارچه(هرپارچه و هررنگی)بپیچید و درون جعبه یا کمد تاریک قرار دهید و در شب دوم 4سوزن به دهان عروسک فرو کنید و مجددا پارچه پیچ کرده و در جای تاریک بگذارید و شب سوم دو دست و دو پای عروسک را 4 سوزن مطابق شکل اول صفحه بزنید و شب چهارم یک سوزن به سمت چپ سینه ی عروسک و سوزن دیگر را به وسط بین دوپای عروسک فرو کنید و دوباره پارچه پیچ کرده و در جای تاریک منزلتان قرار دهید.

به این ترتیب 12 سوزن را درمجموع به درون عروسک فرو کرده اید.

حالا ظرف کوچکی از گلاب که سوزنها درون آن بوده اند را در جلوی درب منزلتان بریزید.

(اگر آپارتمانی هستید جلوی درب نفر رو یا پارکینگ هیچ تفاوتی ندارد).

سعی کنید سوزن ها را هر شب و پشت سر هم بین ساعات 9 تا 12 شب انجام دهید و در هنگام انجام درون یک اتاق تنها باشید.

بهتر است پس از پایان سوزنها گلاب را در جلوی درب منزلتان بریزید ولی اصراری به فوریت در انجام این قسمت وجود ندارد .ساعات خاصی از روز برای این کار قید نشده و در هر ساعت از شبانه روز میتوانید این کار را انجام دهید.

بیشتر بخوانید  طلسم عروسک وودو چیست,طلسم وودو برای بازگشت معشوق

چنانچه در مسافرخانه یا خوابگاه یا پانسیون و … قرار دارید

اگر زمان ماندن شما در چنین مکانی بیش از 7 روز باشد حکم منزلتان را دارد و میتوانید درب همانجا گلاب بریزید.

پس از بازگشت عشقتان و جلب محبت شدید از سوی وی بهتر است عروسک را درجایی دفن کنید و یا سنگی به آن ببندید و در کف رودخانه یا دریا یا آب جاری رها کنید.

در قدرت و اثر بخشی طلسم محبت با سوزن یا طلسم وودوو VOODOO جای هیچ شکی نیست.

,طلسم عشق فوری سوزاندنی,طلسم عشق قوی,طلسم عشق ابدی,طلسم عشق نی نی سایت,طلسم عشق با موی سر,طلسم عشق و محبت از راه دور,طلسم عشق و محبت سوزاندنی,طلسم عشق و محبت شدید,طلسم عشق و محبت قوی,طلسم عشق و محبت سفید,طلسم عشق و محبت فوری,طلسم عشق و محبت زرقاط ابلیس,کتاب طلسم عشق و محبت,طلسم برای عشق و محبت,طلسم محبت با هسته خرما,طلسم عشق فوری با هسته خرما,طلسم عشق از راه دور با هسته خرما,طلسم محبت سوزاندنی فوری از راه دور,طلسم محبت سوزاندنی فوری با نمک,طلسم قوی و فوری سوزاندنی عشق,طلسم محبت سوزاندنی فوری نی نی سایت,طلسم عشق قوی سوزاندنی,طلسم عشق قوی از راه دور,طلسم عشق قوی و فوری,طلسم محبت قوی از راه دور,طلسم محبت قوی دفنی,طلسم محبت قوی و فوری,طلسم محبت قوی خوردنی,طلسم محبت قوی با فلفل سیاه,طلسم محبت قوی روز جمعه,طلسم عشق ابدی از راه دور,طلسم محبت ابدی,طلسم محبت نی نی سایت,طلسم جذب عشق نی نی سایت,طلسم محبت ني ني سايت,طلسم محبت سوزاندنی نی نی سایت,طلسم محبت ماهی نی نی سایت,طلسم صبی محبت نی نی سایت,تاثیر طلسم محبت نی نی سایت,طلسم محبت قوی نی نی سایت,طلسم محبت فوری نی نی سایت,طلسم محبت با موی سر,طلسم محبت سوزاندنی با موی سر,طلسم محبت قوی با موی سر

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *