طلسم جلب مهر و محبت بسیار مجرب و تضمینی

طلسم جلب مهر و محبت بسیار مجرب و تضمینی

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com طلسم جلب مهر و محبت بسیار مجرب و تضمینی را برای شما دوستان گرامی قرار دادیم . طلسمی که در این پست از سایت ملکوتی ها قرار دادیم از طلسمات قوی و معتبر برای جلب مهر و محبت شخصی است که شما را ترک کرده و از شما دور شده . با نوشتن این طلسم و انجام دستورالعمل این طلسم به راحتی می توانید مهر و محبت شخص مورد نظر را جلب خود نمایید …

طلسم جلب مهر و محبت بسیار مجرب و تضمینی

طلسم جلب مهر و محبت بسیار مجرب و تضمینی,طلسم مجرب مهر و محبت,طلسم قوی و فوری جلب محبت,طلسم عشق و مهر و محبت,طلسم انداختن محبت در دل شخص,طلسم افزایش مهر و محبت

برای جلب محبت کسی که از شما فاصله گفته و دور شده بدین طریق عمل کن :

ابتدا سه روز ، روزه گرفته و ترک حیوانی نموده ، از خوردن کلیه غذاهایی که از حیوانات از قبیل ( شیر ، ماست ، عسل و … ) به دست می آید اجتناب نمایید .

در روز سوم یک عدد شانه گوسفند تهیه کن و در ساعت مشتری بخور در آتش نهاده و سپس با مشک و رعفران و گلاب بر شانه گوسفند طلسم زیر را بنویس و در آتش بیفکن تا بسوزد . طلسم جلب مهر و محبت بسیار مجرب و تضمینی بخور برای این عمل ( مشک ، سندروس ، کندر ، لبان ، جاوی ، عود ) می باشد .

*******************

برای جلب محبت و تحیب قلب در کمترین زمان با توجه به ساعت سعد و اذن این خاتم عظیم الشان زیر را بنویسید:

مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاء عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاء بَیْنَهُمْ تَرَاهُمْ رُکَّعاً سُجَّداً یَبْتَغُونَ فَضْلاً مِّنَ اللَّهِ وَرِضْوَاناً سِیمَاهُمْ فِی وُجُوهِهِم مِّنْ أَثَرِ السُّجُودِ ذَلِکَ مَثَلُهُمْ فِی التَّوْرَاهِ وَمَثَلُهُمْ فِی الْإِنجِیلِ کَزَرْعٍ أَخْرَجَ شَطْأَهُ فَآزَرَهُ فَاسْتَغْلَظَ فَاسْتَوَى عَلَى سُوقِهِ توکلوا یا خدام هذا الخاتم الشریف بجلب کذا الى محبه کذا الوحا العجل الساعه.

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

بیشتر بخوانید  ذکر بسم الله برای دفع شر و بدی و نجات و حفظ از شر بلا و خطرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *