طلسم جابجایی گنج و دفینه چیست – علت جابجایی محل دفینه و گنج

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com طلسم جابجایی گنج و دفینه چیست – علت جابجایی محل دفینه و گنج را قرار دادیم . آیا وجود طلسم جابجایی در گنج یابی و دفینه یابی حقیقت دارد ؟ برخی از جویندگان دفینه وجود طلسم جابجایی گنج را رد می کنند ولی برخی دیگر ادعا دارند که پس از اینکهدستگاه محل دفینه را مشخص کرده و حفاری انجام شده دیده اند که دفینه جابجا شده و حتی این مسئله را احساس کرده اند .

طلسم جابجایی گنج چیست,طلسم جابجای گنج,شکستن طلسم جابجایی گنج,طلسم جابجایی خانه,طلسم جابجایی گنج چیست,طلسم جابجایی گنج,طلسم جابجایی اشیا,طلسم جابجایی اجسام,طلسم جابجایی منزل,شکستن طلسم جابجایی گنج,رفع طلسم جابجایی دفینه

طلسم جابجایی گنج و دفینه چیست - علت جابجایی محل دفینه و گنج

موکل و طلسم جابجایی دفینه,دلیل جابجایی گنج چیست,چرا محل گنج و دفینه عوض می شود,آیا طلسم جابجایی دفینه حقیقت دارد,دلایل و علت های جابجایی دفینه,دعای باطل کردن طلسم جابجایی دفینه

طلسم جابجایی گنج و دفینه چیست – علت جابجایی محل دفینه و گنج

بسیاری از جویندگان گنج و دفینه بحث جابجایی دفینه ها را مطرح می کنند و بسیار مصر هستند روی این مسله که بعد از چندین بار دستگاه زدن و کندن به دفینه نمی رسند و چون مکان طلسم دارد و یا موکل دارد دفینه توسط موکل جابجا می شود.

باید بگویم که دوستان عزیز به هیچ عنوان دفینه جابجا نمی شود و اگر مشکلی در پیدا کردن آن وجود دارد برمی گردد به خود شما و میزان تسلط شما به دستگاه خریداری شده و میزان آموزش شما

بیشتر بخوانید  سکه های دوران اشکانی چه مشخصات و ویژگی هایی داشتند

جابجایی دفینه چندین نکته مهم دارد :

۱- اگر از نسخه برای دفینه استفاده می کنید نوع نسخه گنج و آیا اصل می باشد یا خیر بسیار مهم می باشد و مسله مهم تر انطباق آن با زمین یا به اصطلاح نظامی توجیه نقشه که از مهم ترین ارکان حفاری دفینه به شمار می رود. مورد داشتیم که فردی بعد از حفاری فراوان و بی نتیجه متوجه شد اصلا اون مکان نیست و هدف در کوه دیگری هست.

۲- اگر از دستگاه استفاده می کنیم نوع دستگاه خریداری شده که مناسب برای آن دفینه باشد بسیار مهمه .فردی با دستگاه ردیاب نقطه  و حفاری می کند و نتیجه ایی حاصل نمی شود که این قضیه را به جابجایی دفینه نسبت می دهد.در صورتی که برای نقطه کردن باید از دستگاههای نقطه زن استفاده شود و یا بالعکس. میزان آموزش دستگاه هم از واجباته . هر قدر سیستم پیشرفته باشد ولی اگر خوب آموزش نبینید و نتواند خوب هدف را نقطه کنید باز با جابجایی دفینه مواجهه خواهید شد .

۳- استفاده از یک استاد کار بلد که بتواند هم مقیاس های قدیمی نسخه را خوب ترجمه و تبدیل کند و هم بتواند اصول حفاری خوب را به شما دیکته کند و شما را از خطرات احتمالی طلسم و تله نجات دهد بسیار اهمیت دارد. استفاده از اپراتور دستگاه که حرفه ایی باشد نیز بسیار مفید می باشد.

  برگرفته از : دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *