طریقه نوشتن دعا برای شفای بیمار و رفع و درمان مریضی بیمار

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com طریقه نوشتن دعا برای شفای بیمار و رفع و درمان مریضی بیمار را قرار دادیم . نوشتن دعا آداب و شرایط و دستورالعمل خاصی دارد . نوشتن دعا برای شفای بیمار و مریض نیز آداب و شرایط مخصوصی دارد که باید رعایت شود از جمله روش و طریقه نوشتن دعای شفای بیمار رعایت ساعت سعد و نحس و قرارگیری ستارگان برای نوشتن دعا می باشد . سایت ملکوتی ها …

,دعا برای شفای مریض,دعا برای شفای مریض کرونایی,دعا برای شفای مریض که رد خور ندارد,دعا برای شفای مریض به انگلیسی,دعا برای شفای مریض ها,دعا برای شفای مریض در مسیحیت,دعا برای شفای مریض وضعیت واتساپ,دعا برای شفای مریض صوتی,دعا برای شفای مریض نی نی سایت,دعا برای شفای مریض سرطانی,دعا برای شفای بیمار سرطانی,دعا برای شفای بیمار سرطانی نی نی سایت,دعا برای شفای بیمار سرطانی صوتی,دعا برای شفای بیماران سرطانی,دعا برای شفا بیمار سرطانی,دعای برای شفای بیمار سرطانی,دعایی برای شفای بیمار سرطانی,دعا برای شفا بیماران سرطانی,دعا برای شفا مریض سرطانی,دعا برای شفای مریض کرونایی صوتی,دعا برای شفای مریض کرونایی نی نی سایت,دعا برای شفای مریض کرونایی اپارات,دعا برای شفای مریض کرونایی اهل سنت,دعا برای شفای مریض کرونایی عکس,دعا برای شفای مریض کرونایی تصویری,دعا برای شفای بیمار کرونایی,دعا برای شفای بیمار کرونایی نی نی سایت,دعا برای شفا بیماران کرونایی,دعا برای شفای مادر,دعا برای شفای مادرم,دعا برای شفای مادر مریض,دعا برای شفای مادر دوست,دعا برای شفای مادر مریضم,دعا برای شفای مادر بیمار,دعا برای شفای مادران مریض,دعا برای شفای مادر دوستم,دعا برای شفای مادران,دعا برای شفای مادر بیمارم,دعا برای شفای بیماران,دعا برای شفای بیماران کرونایی,دعا برای شفای بیماران سخت,دعا برای شفای بیماران کلیپ,دعای برای شفای بیماران,دعایی برای شفای بیماران,دعای برای شفا بیماران,دعا برای شفای مریضی,دعا برای شفای مریضی خودم,دعا برای شفای مریضی مادر,دعا برای شفای مریضی سخت,دعا برای شفای مریضی فرزند,دعا برای شفای مریضی کودک,دعا برای شفای مریضی عشقم,دعا برای شفا مریضی,دعا برای شفای مریضان,دعا برای شفای مریضان کرونایی,دعا برای شفای مریضان صوتی,دعای برای شفای مریضان,دعا برای شفا مریضان,دعای برای شفا مریضان,دعای شفای مریض به انگلیسی,دعا برای شفای لکنت زبان,دعای شفای لکنت زبان,دعا برای شفای بیمار فارسی,دعا برای شفای مریض فارسی,دعای شفای بیمار فارسی,دعا برای شفای بیمار به زبان فارسی,دعا برای شفای مریض به فارسی,دعای شفای مریض فارسی,دعا برای شفای مریض به زبان فارسی,دعای فارسی برای شفای بیمار,دعای فارسی برای شفای بیماران,دعای شفای بیمار به فارسی

بیشتر بخوانید  دعای افزایش شیر مادر برای نوزاد - دعای زیاد شدن شیر در مادران

طریقه نوشتن دعا برای شفای بیمار و رفع و درمان مریضی بیمار

دعای شفای بیمار,دعا جهت شفای بیمار,دعای جهت درمان بیمار,دعای شفای مریضی,دعای نوشتنی برای شفای بیمار

طریقه نوشتن دعا برای شفای بیمار و رفع و درمان مریضی بیمار

نوشتن این اسم مقدس « سمیع الدعا و مجیب الدعا» بر ظرف چینی با مشک و زعفران و شستن آن با روغن گل و چکانیدن آن در گوش کر موجب شفاست. عدد کبیر اسم «سمیع الدعاء»، ۱۸۰، وسطش ۱۸ و صغیرش ۹ است. در روز، حداقل ۹ مرتبه این اسم خوانده شود.

۶- به جهت رفع مرضی که طولانی شده در دهانه کوزه یا پارچ، چند مرتبه اسم مقدس «یا رقیب» نوشته شده و درون آن آب ریخته و سپس مقداری از آن آب را به مریض بنوشانند.

۷- به جهت شفا پیدا کردن مریضی که مأیوس از زندگی است اسم مبارک «المقیت» را به تعدادی که جا بشود در ظرفی نوشته، روی آن آب ریخته و به مریض بنوشانند.

۸- مداومت بر اسم «المجید» موجب شفای هر دردی است.

۹- هر کسی ۱۳۱ نوبت اسم مبارک «السلام» را بر سر بیمار خواند به نیت صحت آن بیمار از رنج خلاص شود.

۱۰- جهت شفای مریض، ۱۰۰ آیه از قرآن خوانده (بسم الله الرحمن الرحیم یک آیه محسوب می‌شود) سپس ۷ مرتبه «یا الله» گفته شود. حضرت امیرالمومنین (ع) می‌فرمایند اگر این دستور را به سنگ بخوانند سنگ باز می‌شود. مریضی که تمام اطباء او را جواب کرده‌اند شفا می‌گیرد؛ حتی اجل محتوم چند روزی عقب می‌افتد.

۱۱- برای شفای مریض ۱۹ مرتبه «حیّ» کنار او خوانده شده و به او دمیده شود.

۱۲- برای جلوگیری از مرگ سکته ۱۸ مرتبه ذکر «یا حیّ» و یا «الحیّ» خوانده شود.

۱۳- برای شفای بیماری که دیگر امیدی به شفای او به وسیله اطبا نیست، ۱۰۰۱ مرتبه ذکر «یا حیّ» کنار ظرف آب با قصد شفای بیمار گفته شود؛ سپس از آن آب به پیشانی و گونه های مریض مالیده و کمی هم به او بنوشانند.

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *