شاه کلید شیخ نخودکی برای خوشبختی و باز شدن قفل های زندگی

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com شاه کلید شیخ نخودکی برای خوشبختی و باز شدن قفل های زندگی را قرار دادیم . نماز اول وقت را خواندن یک شاه کلید است برای باز کردن تمام قفل ها و مشکلات زندگی و رسیدن به خوشبختی و عاقبت بخیری . شیخ نخودکی خواندن نماز اول وقت را بسیار پرفضیلت و پرخاصیت می دانستند و توصیه می کردند که برای باز شدن قفل ها و مشکلات و گره های زندگی و خوشبختی نماز اول وقت خوانده شود که خود شاه کلید است …

شاه کلید شیخ نخودکی برای خوشبختی و باز شدن قفل های زندگی

نماز اول وقت شاه کلید نخودکی,شاه کلید رسیدن به خوشبختی,شاه کلید باز شدن قفل های زندگی,شاه کلید نخودکی برای رفع مشکلات زندگی

شاه کلید شیخ نخودکی برای خوشبختی و باز شدن قفل های زندگی

نماز اول وقت «شاه کلید» است

مرحوم شیخ بر خواندن نمازهای روزانه در اول وقت تأکید بسیار داشت و این نخستین وصیت او به فرزند خویش بود. این عارف حقیقی می‌گفت: اگر آدمی یک اربعین به ریاضت پردازد، اما یک نماز صبح از او قضا شود، نتیجه آن اربعین، «هَبَاء مَّنثُورًا» خواهد شد.

(اشاره به آیه 23 سوره فرقان و به معنای پراکنده‌شدن ذرات غبار در هوا)

جناب شیخ فرزندش را بر تهجد و نماز شب سفارش می‌کرد و می‌گفت: «بدان که در راه حق و سلوک این طریق، اگر به جایی رسیده‌ام، به برکت بیداری شب‌ها و مراقبت در امور مستحب و ترک مکروهات بوده است، ولی اصل و روح همه این اعمال، خدمت به ذراری (فرزندان) ارجمند رسول اکرم (ص) است.»

بیشتر بخوانید  نماز شگفت انگیز آیت الله بهجت برای حاجت در روز پنجشنبه

نقل است جوانی نزد شیخ حسنعلی نخودکی اصفهانی آمد و گفت:

سه قفل در زندگی‌ام وجود دارد و سه کلید از شما می‌خواهم! قفل اول این است که دوست دارم یک ازدواج سالم داشته باشم، قفل دوم اینکه دوست دارم کارم برکت داشته باشد و قفل سوم اینکه دوست دارم عاقبت بخیر شوم.

شیخ نخودکی فرمود:

برای قفل اول، نمازت را اول وقت بخوان. برای قفل دوم نمازت را اول وقت بخوان. و برای قفل سوم هم نمازت را اول وقت بخوان! جوان عرض کرد: سه قفل با یک کلید؟! شیخ نخودکی فرمود: نماز اول وقت «شاه کلید» است.

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فالح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *