سوره قرآنی برای آمرزش والدین و فرزندان و رسیدن به خوشبختی دنیا

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com سوره قرآنی برای آمرزش والدین و فرزندان و رسیدن به خوشبختی دنیا را قرار دادیم . سوره های قرآنی بسیار مجرب و قوی و تضمینی برای رسیدن به خوشبختی در دنیا و آخرت و همچنین پاک شدن گناهان و آمرزش گناهان فرزندان و والدین . این سوره های عظیم الشان شامل سوره های کافرون و توحید می باشد …

سوره قرآنی برای آمرزش والدین و فرزندان و رسیدن به خوشبختی دنیا

سوره برای آمرزش گناهان,سوره قرآنی آمرزش گناهان والدین,سوره قرآنی پاک شدن گناهان فرزندان,سوره برای آمرزش گناهان پدر و مادر,سوره برای رسیدن به خشوبختی در دنیا

سوره برای آمرزش گناهان

کسی که سوره کافرون و توحید را در یکی از نمازهای واجب خود بخواند خود و والدین و فرزندانش آمرزیده می‌شود و اگر جزو بدبختان باشد اسم او از دفتر بدبختان محو می‌گردد و داخل دفتر خوشبختان نوشته می‌شود و خداوند او را در آن دنیا در حالی که خوشبخت است زنده می‌کند و او را شهید می‌میراند و شهید برمی‌انگیزد.

درباره سوره کافرون :

سوره کافرون صد و نهمین سوره و از سوره‌های مکی قرآن که در جزء سی‌ام جای گرفته است. این سوره به این دلیل کافرون نامیده شده است که در مورد کافران سخن می‌گوید. خداوند در این سوره به پیامبر(ص) دستور می‌دهد برائت خود را از آیین بت‌پرستی علنی کند و بگوید که به دین آنان گرایش پیدا نمی‌کند و با آنان سازش نخواهد کرد. گفته شده است این سوره هنگامی نازل شد که گروهی از کافران پیشنهاد کردند مدتی آنان بر دین پیامبر(ص) باشند و مدتی پیامبر(ص) از آیین بت‌پرستی آنان پیروی کند.

در فضیلت تلاوت این سوره در روایات آمده، اگر پیش از خواب خوانده شود، موجب ایمنی است و اگر در نمازهای واجب قرائت شود، موجب آمرزش شخص، پدر و مادر و فرزندان او خواهد شد.

  منبع : دعا سایت

بیشتر بخوانید  طلسم محبت شدید شوهر به زن - وابستگی مرد به زن

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *