سحر و طلسم خمول چیست – روش باطل کردن طلسم و سحر خمول

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب ملکوتی ها malakootiha.com سحر و طلسم خمول چیست – روش باطل کردن طلسم و سحر خمول را قرار دادیم . سحر و طلسم خمول یکی دیگر از سحر و طلسمات شیطانی است که در آن شخص ساحر یک جن کافر را به خدمت می گیرد تا به فرد مورد نظر ضربه بزند . از علائم و نشانه های سحر و طلسم خمول می توان به گوشه گیری شخص و منزوی شدن اشاره کرد . روش باطل کردن سحر و طلسم خمول را در ادامه قرار دادیم …

سحر خمول دائم,اعراض سحر خمول,باطل سحر خمول,ابطال سحر خمول,درمان سحر خمول,طلسم و سحر خمول,علاج سحر خمول
سحر و طلسم خمول چیست - روش باطل کردن طلسم و سحر خمول

سحر خمول چیست,طلسم خمول,نحوه باطل کردن سحر خمول,علائم سحر و طلسم خمول,نشانه های طلسم خمول,باطل السحر و طلسم خمول,روش خنثی کردن سحر و طلسم خمول

سحر و طلسم خمول چیست – روش باطل کردن طلسم و سحر خمول

باطل کردن طلسم و سحر خمول

(در این سحر و طلسم، طلسم کننده یا ساحر که جنی را در خدمت دارد (جن کافر) او را امر به ضربه زدن به فرد مورد نظر میکند و این موکل هم با مستقر شدن در ذهن و مخ فرد مورد نظر، او را گوشه گیر و منزوی میکند به گونه ای که زمین گیر میشود و عوارض آن پس از این امر ظاهر میشود.

فرد مسحور در این حالت دچار فکر مشوش بوده و دچار کم حرفی شدید و سکون و یکجا نشینی و انزوای شدید و سردرد مداوم میشود و در برخی موارد حتی از حمام کردن اجتناب و اکراه شدید دارد.

بیشتر بخوانید  دعای قوی باطل سحر و طلسم طوریکه دیگر هیچگونه طلسم و چشم زخم بر آن اثر ندارد

یک روش علاج :

روزانه سه مرتبه به قرائت سوره های شریفه ذیل گوش فرا دهد :

الفاتحه – البقره -آل عمران – یس – الصافات – الدخان الذاریات الحشر المعارج الغاشیه الزلزله القارعه.
بار اول صبح ، مرتبه دوم عصر و مرتبه سوم قبل از خواب.
این عمل را به مدت چهل و پنج روز ادامه دهد. ضمن اینکه باید همراه با نوشیدن و اغتسال از آبی باشد که بر آن رقیه خاصه باطل السحر قرائت شده است.

اللهم یا غفار الذنوب ، یا ستار العیوب ، یا قابل التوب ، یا واسع المغفره ، یا من کتب على نفسه الرحمه ، یا رفیع الدرجات ، یا سامع الأصوات یا مجیب الدعوات ، یامن لا على أمره أمر یا فعال لما یرید ، یا هادی الذین آمنوا إلى صراط مستقیم ، یا ذا الرحمه الواسعه ، یا ذا الفضل والنعم ، یا ذا القوه المنین یا ذی الفضل على المؤمنین ،یا ذا العفو والمغفره ، یامن لا یضیع أجر المحسنین ، یامن عنده مفاتیح الغیب یامن لایعزب عنه مثقال ذره فی الأرض ولا فی السماء ، یامن یعلم السر وأخفى ویعلم ماتکتمون یامن له مقالید السموات والأرض وهو السمیع العلیم ، یامن له الأسماء الحسنى ، یامن له الحمد فی الأولى والآخره وإلیه ترجعون ، یا شاهداً غیر غائب یا قریب غیر بعید أسألک أن تصلی على سیدنا محمد وعلى آله وسلم.

منبع :سایت ملکوتی ها

******************************

بازنشر : سایت ملکوتی ها سایت بزرگ ذکر و دعا و تعبیر خواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *