سحر و طلسم جهت پولدار شدن – طلسم افزایش مال و ثروت

سحر و طلسم جهت پولدار شدن – طلسم افزایش مال و ثروت

سحر و طلسم جهت پولدار شدن - طلسم افزایش مال و ثروت
سحر و طلسم جهت پولدار شدن – طلسم افزایش مال و ثروت

در این پست پست از سایت ملوتیها سحر و طلسم جهت پولدار شدن – طلسم افزایش مال و ثروت را قرار داده ایم.اگر چنانچه تمایل دارید پولدار شوید و دنبال راهی برای پول دار شدن و افزایش مال و ثروت هستید به خداوند توکل کنید و از خداوند خواسته های خود را بخواهید .در این پست دعا و طلسم مجرب همراه با دستورالعمل انجام آن را ذکر کرده ایم ان شاء الله که حاجت روا می گردید.

سحر و طلسم جهت پولدار شدن - طلسم افزایش مال و ثروت
سحر و طلسم جهت پولدار شدن – طلسم افزایش مال و ثروت

سحر و طلسم جهت پولدار شدن – طلسم افزایش مال و ثروت,طلسم پولدار شدن,طلسم پولدار شدن با شمع,طلسم پولدار شدن,طلسم برای پولدار شدن در یک هفته,طلسم خواستگار پولدار,نوشتن طلسم پولدار شدن,شکستن طلسم پولدار شدن

 

سحر و طلسم جهت پولدار شدن – طلسم افزایش مال و ثروت

دعا و طلسم برای پولدار شدن

طلسم معمولا شی ای است که با نیت خاصی ساخته شده، در تعالیم دینی ما چیزی به نام طلسم برای پولدار شدن نیامده و طلسم ثروت و پول و یا هر طلسم دیگری بیشتر حالت خرافی دارد اما در روایاتی که از امامان معصوم آمده است دعاهای جادویی و سحرآمیزی برای پولدار شدن آمده است که به معروفترین آن ها در ادامه اشاره می کنیم.

طلسم قوی برای پولدار شدن

برای زیاد شدن مال و رزق و روزی باید طلسم زیر را در دهه اول ماه قمری در یک کاغذ سفید بدون خط نوشته و در کیف یا جیب خود قرار دهید و در ماه بعد مجددا آن را نوشته و نوشته قبلی را در آب جاری بیندازید.

ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ذو الطول ذو الطول ذو الطول ذو الطول ذو الطول ذو الطول

جادو برای پولدار شدن از امام رضا (ع)

ذکر زیر را امام رضا در عالم خواب به ملازین العابدین گلپایگانی سفارش کرده اند. روزی 110 مرتبه بگویید:

اللّهُمَّ اغننِی بِحَلالِکَ عَن حَرامِکَ وَ بِفَضلِکَ عَمَّن سِواکَ
خدایا! مرا به وسیله حلالت از حرام خویش بی نیاز کن، و با فضل و بخشش خودت، از هر چه غیر خودت بی نیاز ساز! 

ذکرهای جادویی که معجزه می کند

  • یا واسع: روزی 137 بار
  • یا باسط: روزی 10 مرتبه در وقت بین الطلوعین یا در ثلث آخر شب 1424 بار
  • الرزاق: روزی 308 مرتبه
بیشتر بخوانید  دعای رفع درد رحم و درد عصب رحم و بچه دار شدن تضمینی و مجرب

آیه جادویی برای ثروتمند شدن

برای ثروتمند شدن هر روز 40 مرتبه آیه زیر را بخوانید.

لَهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الْأَرْضِ ۗ وَإِنَّ اللَّهَ لَهُوَ الْغَنِيُّ الْحَمِيدُ

خواندن سوره صافات وذاریات برای سرازیر شدن روزی فراوان

  • از امام صادق علیه السلام روایت است:

هر کس سوره صافات را در هر جمعه بخواند در دنیا از روزی زیادی برخوردار خواهد بود.

  • همچنین امام صادق فرمودند:

هر کس سوره ذاریات را در روز یا شب بخواند، ثروت حلال بدست می آورد و روزی اش زیاد میشود. اگر یک روز آن را نخواند شب قضایش را بجا آورد.

ذکر یا رزاق بدست آوردن مال زیاد

برای مال زیاد و ثروتمند شدن آیه زیر را 27 مرتبه بلافاصله بعد از نماز صبح به مدت 40 روز بخوانید. مال زیادی بدست خواهید آورد.

إِنَّ اللَّهَ هُوَ الرَّزَّاقُ ذُو الْقُوَّةِ الْمَتِينُ

اگر ثروت زیاد میخواهید

اگر رزق و روزی و ثروت زیاد میخواهی و دوست داری از هر بنده ای بی نیاز باشی و به آرزوهایت برسی، سوره حمد را در پنج نوبت (صبح، ظهر، عصر، مغرب و عشا) صد مرتبه بخوانید.

زیاد شدن ثروت به طور شگفت آور

هر کس سوره های ذاریات، طلاق، مزمل و انشراح را هر روز بخواند، روزی او زیاد میشود و بسیار شگفت آور است.

دعای پولدار شدن از امام سجاد (ع)

از امام سجاد ( ع ) روایت شده است هر کس برای پولدار شدن روز دوشنبه اول ماه قمری تا دو هفته سوره واقعه را بخواند آن هم به ترتیبی که در زیر قید شده است:

در روز اول، یک بار، در روز دوم، دوبار و … در روز چهاردم نیز چهارده بار. بعد از خواندن سوره واقعه در هر روز دعای زیر را هم بخواند:

«اَللّهُمَّ اِنْ کانَ رِزْقی فِی السَّماءِ فَأنْزِلْهُ وَ اِنْ کانَ فِی الْاَرْضِ فَأخْرِجْهُ وَ اِنْ کانَ بَعیداً فَقَرِّبْهُ وَ اِنْ کانَ قَریباً فَیَسِّرْهُ وُ اِنْ کانَ قَلیلاً فَکَثِّرْهُ وَ اِنْ کانَ کَثیراً فَبارِکْ لی فیهِ وَ أرْسِلْهُ عَلی اَیْدی خِیارِ خَلْقِکَ وَ لا تُحْوِجْنی اِلی شِرارِ خَلْقک. وَ اِنْ لَمْ یَکُنْ فَکَوِّنْهُ بکِیْنُونِیَّتِکَ وَ وَحْدانِیَّتِکَ، اَللّهُمَّ انْقُلْهُ اِلَیََّ حَیْثُ اَکُونُ وَ لا تَنْقُلْنی اِلَیْهِ یَکُونُ، اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَِیْءٍ قَدیرٌ. یا حَیُّ یا قَیُّومُ، یا واحِدُ یا مَجیدُ، یا بَرُّ یا رَحیمُ یا غَنیُّ ، صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، وَ تَمِّمْ عَلَیْنا نِعْمَتَکَ، وَ هَنِّئْنا کَرامَتَکَ، وَ اَلْبسْنا عافیَتَکَ.»

آیت الله سید صادق روحانی درباره روش دیگری از این ختم می فرمایند: در هر پنج شنبه ای از این 14 روز دعای زیر را هم بخواند انشالله به زودی به خواسته خود می رسد.

 «یا ماجِدُ، یا واحِدُ، یا جَوادُ، یا حلیمُ، یا حَنّانُ، یا مَنّانُ، یا کَریمُ اَسْألُک تُحْفَهً مِنْ تحَفِکَ تَلُمُّ بها شَعْثی وَ تَقْضی بها دَیْنی وَ تُصْلِحُ بها شَأنی برَحْمْتِکَ یا سَیِّدی»

دعا برای ثروتمند شدن در عرض یک هفته از آیت الله بهجت

آیت الله بهجت در یکی از کتاب هایش نقل کرده است که فردی قصد دارد ثروتمند شود یا روزی اش زیاد شود دعای زیر را به تعداد بالا و در اخر صلوات بفرستد.

بیشتر بخوانید  طریقه خواندن نماز سیف القاطع,کیا از نماز سیف القاطع حاجت گرفتن

همچنین بخوانید: ذکر آیت الله بهجت در بین الطلوعین

 "أَغنِنی بِحَلالِِکَ عَنِ حَرامِکَ، وَ بِفَضلِکَ عَمَّن سِواک"

ختم معتبر و مجرب برای زیاد شدن روزی

آیه 2 تا 3 سوره مبارکه طلاق را باید به صورت زیر بخوانید.

شروع ختم باید در یکی از روزهای دوشنبه، پنج شنبه یا جمعه باشد بهتر است ختم را در روز جمعه شروع کنید و تا 40 روز ادامه دهید و هر روز 159 مرتبه بخوانید و بهتر است که این کار را بعد از نماز صبح انجام دهید و در آخرین روز 179 بار بخوانید. این نکته را به یاد داشته باشید که در روز اول ختم عسل کرده باشید و دو رکعت نماز حاجت برای برآورده شدن خواسته خود بخوانید و بعد از آن صد مرتبه صلوات بفرستید. در آخرین روز ختم بعد از اتمام ختم آن روز صد صلوات بفرستید که انشالله به خواسته خود خواهید رسید.

ختم سوره واقعه جهت پولدار شدن

شما می توانید برای ثروتمند شدن سوره مبارکه واقعه را به صورت زیر ختم نمایید.

این ختم را از روز شنبه شروع کنید و هر شب 3 مرتبه سوره مبارکه واقعه را بخوانید و شب جمعه این سوره مبارکه را 8 مرتبه بخوانید و تا 5 هفته این سوره شریف را به همین روش بخوانید و دعای زیر را قبل از این که سوره واقعه را بخوانید دعا را خوانده باشید:

اَللَّهُمَّ ارْزُقنا رِزْقاً حَلاَلاً طَیِّباً مِنْ غَیْرِ کَدٍّ اِسْتَجِب ْ. دَعْوَتَنَا مِنْ غَیْرِ رَدٍّ وَ اَعُوذُ مِنَ الْفَضِیحَتِین الفَقرا وَالدِّینِ وَاِدْفَعْ عَنِّی هَذَیْنِ بِحَقِّ الامَامِیْن الحسن وِالحُسَین بِرَحْمَتِکَ یاارحم الراحمین.

دعای جادویی جهت زیاد شدن روزی از پیامبر اکرم (ص)

  • حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله نقل فرمودند: قسم به آن خدایی را که من را مبعوث فرموده هرکسی این دعا را همراه خود داشته باشد یا در دکان و یا در منزل خود گذارد فقر او به ثروت و وسعتِ رزق و روزی مبدل شود ان شاء
الله یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَالاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقََنی رَزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین
  • دعای دیگر از پیامبر:
بیشتر بخوانید  طلسم ثروت شیخ بهایی برای ثروتمند شدن و رسیدن به ثروت عظیم

این دعا را با خود حمل کنید تا رزق و روزی به سوی شما سرازیر شود:

یا رازِقَ الْمُقِلّینَ وَ یا راحِمَ الْمَساکینَ وَ یا وَلِیَّ الْمُؤْمِنینَ وَ یا ذَا الْقُوَّهِ الْمَتینَ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ اَهْلِ بَیْتِهِ وَارْزُقْنی وَ عافِنی وَ اکْفِنی ما اَهَمَّنی
ای روزی ده نداران و ای مهرورز به مسکینان و ای سرپرست مؤمنان و ای صاحب نیروی محکم درود فرست بر محمّد و خاندانش و روزیم ده و عافیتم ده وکفایتم کن آنچه مهم است بر من

خواندن سوره کوثر مجرب جهت زیاد شدن رزق و روزی

برای زیاد شدن رزق و روزی باید روز چهارشنبه سوره مبارکه کوثر را چهل مرتبه بخوانید که انشالله آنچه خواهد شد که شما می خواهید. این نکته را به یاد داشته باشید که این عمل یا ختم را 14 چهارشنبه متوالی انجام دهید.

دعای عجیب برای ثروتمند شدن

بسم الله الرحمن الرحیم اللهم انت الله انت الرحمن انت الرحیم الملک القدوس السلام المؤمن المهیمن العزیز الجبار المتکبر الأول والأخر الظاهر والباطن الحمیدالمجید المبدىء المعید الودود الشهید القدیم العلى العظیم العلیم الصادق الرؤوف الرحیم الشکور الغفور العزیز الحکیم ذو القوه المتین الرقیب الحفیظ ذو الجلال والاکرام العظیم العلیم الغنى الولى الفتاح المرتاح القابض الباسط العدل الوفى الولى الحق المبین الخلاق الرزاق الوهاب التواب الرب الوکیل اللطیف الخبیر السمیع البصیر الدیان المتعالى القریب المجیب الباعث الوارث الواسع الباقىالحى 

وَ مَنْ یَتَّقِ اللهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً* وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْث لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَى اللهِ فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالِغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِکُلِّ شَیْىء قَدْراً

سحر و طلسم جهت پولدار شدن – طلسم افزایش مال و ثروت,طلسم پولدار شدن,طلسم پولدار شدن با شمع,طلسم پولدار شدن,طلسم برای پولدار شدن در یک هفته,طلسم خواستگار پولدار,نوشتن طلسم پولدار شدن,شکستن طلسم پولدار شدن

 

برگرفته از سایت دعایاب مرجع ادعیه و اذکار قرآنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *