سحر و طلسم جنون و بیقراری چیست – نحوه باطل کردن طلسم و سحر جنون

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب ملکوتی ها malakootiha.com سحر و طلسم جنون و بیقراری چیست – نحوه باطل کردن طلسم و سحر جنون را قرار دادیم . سحر و طلسم جنون یکی دیگر از سحر و طلسمات مخرب و شیطانی می باشد . فرد ساحر که شخص مورد نظر را سحر و طلسم می کند موجب زوال عقل و فراموشی و مشکل در صحبت کردن او می شود . علائم و نشانه ها و روش باطل کردن سحر و طلسم جنون را در ادامه قرار دادیم .

طلسم جنون چیست,طلسم جنون عشق,طلسم جنون و دیوانگی معشوق,طلسم جنوني,طلسم جنون العدو,طلسم جنون دشمن,طلسم جنوني دائم,طلسم سفلی جنون الحبیب
سحر و طلسم جنون و بیقراری چیست - نحوه باطل کردن طلسم و سحر جنون

سحر جنون,طلسم جنون,آشنایی با سحر و طلسم جنون,علائم و نشانه سحر و طلسم جنون,روش علاج و درمان سحر و طلسم جنون,دعای باطل کردن سحر جنون,ذکر مجرب باطل شدن طلسم جنون,سحر دیوانگی و بیقراری,طلسم زوال عقل و نقصان کلام

سحر و طلسم جنون و بیقراری چیست – نحوه باطل کردن طلسم و سحر جنون

سحر و طلسم جنون یعنی طلسمی که موجب شرود و زوال عقل و فراموشی شدید و خطای شدید در گفتار و نظرات و افعال و از این قبیل است.

(این نوع سحر و طلسم همان است که جن خبیث (جنی) در ذهن فرد مستقر میشود و باعث فراموشی شدید و نقصان کلام فرد و بی قراری شدید میشود و بسیار آسیب زا میباشد. (نعوذ بالله من عمل الشیاطین).

یک روش علاج :

در این نوع سحر ، باید بر مسحور رقیه خاصه جهت ابطال سحر قرائت شود و در موارد شدید بایستی آیات شریفه مخصوص ابطال سحر بر فرد مسحور قرائت شود:
سوره البقره – هود – الحجر – الصافات – ق – الرحمن – الملک – الجن – الاعلى – الزلزله – الهمز ه – الکا فرون – المعوذتین .
این قرائت حتما باید دوبار در هر روز انجام شود ( به مدت یکماه تمام و حتی ممکن است سه ماه هم به طول بیانجامد) . در طول مدت ابطال سحر و درمان فرد مسحور باید از آب پاکی که بر آن آیات خاصه ابطال سحر خوانده شده است بنوشد.

منبع :سایت ملکوتی ها

بیشتر بخوانید  دعا و نماز سریع الاجابه برای بخت گشایی و ازدواج مجرب

******************************

بازنشر : سایت ملکوتی ها سایت بزرگ ذکر و دعا و تعبیر خواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *