رمزگشایی علامت و نشانه سنگ گرد در گنج یابی و دفینه یابی

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب ملکوتی ها malakootiha.com رمزگشایی علامت و نشانه سنگ گرد در گنج یابی و دفینه یابی را قرار دادیم . معنی و مفهوم و کارشناسی سنگ گرد و سنگ دایره ای شکل در گنج یابی و دفینه یابی و باستان شناسی …

نشانه سنگ گرد در دفینه,نشانه سنگ گرد در حفاری,نشانه سنگ گرد در دفینه یابی,علائم سنگ گرده,علامت سنگ گرد در دفینه,علامت سنگ گرد در دفینه یابی,علامت سنگ گرد,نشانه سنگ چین گرد
رمزگشایی علامت و نشانه سنگ گرد در گنج یابی و دفینه یابی

نشانه سنگ گرد در دفینه یابی,رمزگشایی نماد سنگ گرد در باستان شناسی,علامت سنگ گرد در طبیعت,معنی و مفهوم سنگ گرد و دایره بزرگ در دفینه

رمزگشایی علامت و نشانه سنگ گرد در گنج یابی و دفینه یابی

همانطور که میدانید امروزه بسیاری از افراد به جست و جوی گنج و پیدا کردن دفینه های زیر زمینی علاقه فراوان داشته و در این عرصه فعالیت میکنند.

یکی از شایع ترین آثاری که اکثر کاوشگران در حین حفاری با آن برخورد میکنند آثار و نشانه های سنگ گرد است که در ادامه آن را مورد بررسی قرار میدهیم .

اکثر حفاران و کاوشگران در کنار قلعه ها سنگ گرد را پیدا میکنند و سریع اقدام به شکستن این آثار میکنند البته به این عنوان که شاید داخل آن دفینه ای باشد ولی به همین راحتی که فکر میکنند نیست این علائم حالت های مختلف دارد و نمیشود گفت حتما برای دفینه کارگذاری شده مگر در شرایطی خاص در صورتی که طبق عکس این علائم روی سنگ حجاری شده باشند به معنی دفینه نیست و فقط هنر خود را به نمایش گذاشته اند و نماد قدرت و جنگ آوری در گذشته بوده است .

بیشتر بخوانید  تاثیر زمین لرزه بر مقبره های باستانی و تونل ها و اتاقک های دفینه

بررسی آثار و نشانه های سنگ گرد :

اگر سنگ به همان صورت گرد و روی آن سوراخی به صورت گرد و به اندازه یک بند و حتی بزرگ تر به صورت گرد و به قطر ۱۰ سانت بود و در طرفی دیگر جای پنجه دست داشت در این صورت میتوان گفت برای دفینه طراحی و کارگذاری شده اگر سوراخ به صورت چندتایی و حتی تکی بود مقداری اشیاء قیمتی داخل آن نهفته است .

اگر سوراخ همراه با جای پنجه آدم بود قضیه به طور کل فرق میکند و اینبار دفینه در زیر سنگ وجود دارد و جای پنجه به این منظور است که یعنی باید سنگ را با دست جابجا کنید که در این صورت دفینه یا به طور مستقیم زیر سنگ است و یا تونلی در زیر سنگ باز میشود که به قلعه نزدیک آن راه دارد که دفینه در زیر قلعه وجود دارد .

برگرفته از دعا سایت

******************************

بازنشر : سایت ملکوتی ها سایت بزرگ ذکر و دعا و تعبیر خواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *