ذکر و دعای رفع بیکاری و کارگشای قوی و پیدا کردن شغل و کار

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com ذکر و دعای رفع بیکاری و کارگشای قوی و پیدا کردن شغل و کار را قرار دادیم . برای رهایی و نجات از بیکاری و برطرف شدن بیکاری و یافتن و پیدا کردن شغل و کار خوب و شاغل شدن و گشایش کار فوری و سریع ذکر و دعای زیر بسیار موثر و مجرب می باشد …

دعای رفع بیکاری مرد,دعا برای رفع بیکاری شوهر,دعا برای رفع بیکاری نی نی سایت,دعا برای رفع بیکاری شوهر نی نی سایت,دعا برای رفع بیکاری فرزند,دعای قوی برای رفع بیکاری,دعای یافتن کار و استخدام,دعای یافتن شغل مناسب,دعای برای یافتن کار مناسب,دعا جهت یافتن کار,دعای یافتن شغل و کار,دعای مجرب جهت یافتن کار,دعای کارگشای قوی,دعای کارگشایی,دعای کارگشایی قرانی,دعای کارگشایی در مفاتیح,دعای کارگشایی و رزق و روزی,دعای کارگشایی نی نی سایت,دعای کارگشایی یوسف و زلیخا,دعای کارگشایی سریع

ذکر و دعای رفع بیکاری و کارگشای قوی و پیدا کردن شغل و کار

ذکر قرآنی برای رفع بیکاری,ذکر و دعای کاریابی,دعای برطرف شدن بیکاری,دعای رفع مشکل بیکاری,دعای کارگشایی قوی و مجرب,دعای پیدا کردن کار,دعای شاغل شدن در محل کار,دعای یافتن شغل و کار خوب

ذکر و دعای رفع بیکاری و کارگشای قوی و پیدا کردن شغل و کار

بهترین ذکر برای رفع بیکاری:

۳۶۰ مرتبه ذکر زیر را بگویید :

یا الله

دعا و آیات قرآنی برای رفع بیکاری و یافتن کار :

هر کسی که بیکار باشد و معطل باشد و هیچ کار از دست او بر نیاید روز پنجشنبه اول ماه روزه بدارد (اولین روز پنج شنبه ماه قمری) شب جمعه وقت خواب این آیات را بخواند، بعد از افطار هم بخواند.بعد از نماز خفتن(نماز عشا) هم بخواند و در جامه خواب هم بخواند.

بیشتر بخوانید  دعای کارگشایی ، دعای مهر و محبت و محبوبیت

و سپس هنگام خواب :

صد مرتبه لا اله الا الله، صد مرتبه الله اکبر،صد مرتبه سبحان الله، صد مرتبه استغفرالله و صد مرتبه صلوات

فرستاده و بخواب رود.

در روز جمعه بعد از نماز صبح بنویسد این هفت آیه زیر را در کاغذی و سپس نیت کند بر هیچ کسی که ظلم نکند و آنچه راستی و حق باشد را بیان کند و سپس این آیه نوشته شده را در بیرون سرای بالای در بیاویزد. در همان هفته مقصودش حاصل شود.

سوره یوسف از آیه 50 تا 56:

وَقَالَ الْمَلِکُ ائْتُونِی بِهِ فَلَمَّا جَاءهُ الرَّسُولُ قَالَ ارْجِعْ إِلَی رَبِّکَ فَاسْأَلْهُ مَا بَالُ النِّسْوَهِ اللاَّتِی قَطَّعْنَ أَیْدِیَهُنَّ إِنَّ رَبِّی بِکَیْدِهِنَّ عَلِیمٌ (50) قَالَ مَا خَطْبُکُنَّ إِذْ رَاوَدتُّنَّ یُوسُفَ عَن نَّفْسِهِ قُلْنَ حَاشَ لِلّهِ ماعَلِمْنَا عَلَیْهِ مِن سُوءٍ قَالَتِ امْرَأَهُ الْعَزِیزِ الآنَ حَصْحَصَ الْحَقُّ أَنَاْ رَاوَدتُّهُ عَن نَّفْسِهِ وَإِنَّهُ لَمِنَ الصَّادِقِینَ (51) ذَلِکَ لِیَعْلَمَ أَنِّی لَمْ أَخُنْهُ بِالْغَیْبِ وَأَنَّ اللّهَ لاَ یَهْدِی کَیْدَ الْخَائِنِینَ (52)‏ وَمَا أُبَرِّئُ نَفْسِی إِنَّ النَّفْسَ لأَمَّارَهٌ بِالسُّوءِ إِلاَّ مَا رَحِمَ رَبِّیَ إِنَّ رَبِّی غَفُورٌ رَّحِیمٌ (53) وَقَالَ الْمَلِکُ ائْتُونِی بِهِ أَسْتَخْلِصْهُ لِنَفْسِی فَلَمَّا کَلَّمَهُ قَالَ إِنَّکَ الْیَوْمَ لَدَیْنَا مِکِینٌ أَمِینٌ (54) قَالَ اجْعَلْنِی عَلَی خَزَآئِنِ الأَرْضِ إِنِّی حَفِیظٌ عَلِیمٌ (55) وَکَذَلِکَ مَکَّنِّا لِیُوسُفَ فِی الأَرْضِ یَتَبَوَّأُ مِنْهَا حَیْثُ یَشَاءُ نُصِیبُ بِرَحْمَتِنَا مَن نَّشَاء وَلاَ نُضِیعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِینَ (56)

قاعده:

روز پنجشنبه را به نیت پیدا شدن و گشایش کار روزه بگیرید و هنگام افطاری قبل از افطاری کردن این هفت آیه را بخوانید. بعد از نماز عشا همان شب دوباره این هفت آیه را بخوانید. هنگام خواب هم یه بار دیگر هفت آیه سوره یوسف را بخوانید و بعد از خواندن ذکرهای فوق را هر کدام صد بار بگویید، سپس بخوابید.

صبح روز جمعه بعد از نماز صبح این هفت آیه را در کاغذی بنویسید. کاغذ یا سفید یا زرد مرکب یا جوهر مشکی یا آب زعفران و سپس بعد از نوشتن نیت کنید که بر هیچ کسی ظلم نکنید و دروغ نگویید؛ بعد آیه نوشته شده را در بیرون دروازه(بیرون در خانه نه) و در بالای در آویزان کنید یا در لای دیوار یا در قرار بدهید. در هنگام روزه و در هنگام نوشتن و خواندن آیه سعی کنید دائم الوضو باشید؛ به خود عطر بزنید و جامه پاک بپوشید.

آیات قرآنی برای رفع بیکاری :

بیشتر بخوانید  دعایی برای جلوگیری از عذاب میت در کفن

چنانچه شخص بیکار آیات 73 و 74 سوره آل عمران را بر کاغذ نوشته و بر بازو ببندد، کار پیدا نماید و نیز برای قبول در خطبه عقد بر بازو ببندد.

قُل اِنَّ الفَضلَ بِیَدِاللهِ یُؤتیهِ مَن یَّشاءُ وَاللهُ واسِعٌ عَلیمٌ. یَختَصُّ برَحمَهِ مَن یَّشاءُ وَاللهُ ذُوالفَضلِ العَظیمِ.

برگرفته از دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *