ذکر مجرب رفع تنگی معیشت و افزایش روزی و نجات از فقر و نیازمندی

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com ذکر مجرب رفع تنگی معیشت و افزایش روزی و نجات از فقر و نیازمندی را برای شما عزیزان قرار دادیم . ذکر و دعا و آیات قرآنی مجرب و تضمینی و توصیه شده برای رهایی از فقر و تنگدستی و نیازمندی و غنی شدن از نظر مادی و برآورده شدن حاجت و محتاج نشدن به خلق و روزگار و افزایش رزق و روزی و بهترین شدن وضعیت معیشت و کسب و کار …

ذکر مجرب رفع تنگی معیشت و افزایش روزی و نجات از فقر و نیازمندی

ذکر مجرب رفع تنگی معیشت و افزایش روزی و نجات از فقر و نیازمندی,ذکر رفع تنگی و فقر,ذکر مجرب خلاصی از فقر و نداری,ذکر برای افزایش روزی,ذکر خلاص شدن از فقر,ذکر رهایی از بدبختی و تنگدستی,ذکر قرآنی غنی و ثروتمند شدن

جهت جلوگیری از فقر، بخل، مرض و برای غنی شدن از نظر مادی در هر روز بین الطلوعین (بعد از طلوع فجر تا قبل از طلوع آفتاب) ۱۰ مرتبه اسم مبارک «یا باسط» خوانده شود.

هر که تا سه شب، یک در میان یعنی از شش شب سه شب خوانده شود در ثلث آخر شب با حضور قلب دست بردارد و هر شبی ۱۴۲۴ مرتبه بگوید (یا باسط) حاجتش روا می شود. خصوصاٌ به جهت معیشت گویند بسیار مجرب است.

اگر کسی در سحرگاه با طهارت (غسل کردن و وضو گرفتن) باشد دست بر آسمان بردارد و ده بار بگوید:«یا باسِطْ» و بر روی خود بمالد هرگز محتاج خلق نگردد و از غم فقر و نیازمندی خلاصی یابد و از جایی که گمان نداشته باشد نعمت یابد و روزی بر وی فراخ گردد.

بیشتر بخوانید  دعای عظیم شش قفل یا شش کلید

برای وسعت رزق و معیشت بعد از نماز صبح ۵۲۶ مرتبه در یک مجلس ذکر مقدس «الشکور» گفته شود.

هر که معیشت تنگ شده باشد و روزگار به دشواری گذارند باید که به ذکر این اسم مداومت کند تا معیشت بر روی گشاده گردد.

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *