ذکری برای دفع انرژی منفی و افکار منفی و جذب انرژی های مثبت

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com ذکری برای دفع انرژی منفی و افکار منفی و جذب انرژی های مثبت را قرار دادیم . ذکر زیر از ذکرهای قوی و مجرب برای از بین بردن و دفع انرژی ها و افکار منفی و جذب انرژی های مثبت می باشد . برای دفع انرژی های منفی و افکار منفی از ذهن و جذب انرژی های مثبت انجام اعمال زیر بسیار موثر است . سایت ملکوتی ها …

,دفع انرژی منفی,دفع انرژی منفی با شمع,دفع انرژی منفی از بدن,دفع انرژی منفی از خانه,دفع انرژی منفی از ذهن,دفع انرژی منفی از بدن با نمک,دفع انرژی منفی دیگران,دفع انرژی منفی با سنگ نمک,دفع انرژی منفی با سرکه,دفع انرژی منفی با نمک,دفع انرژی منفی با شمع نی نی سایت,دفع انرژی منفی از بدن نی نی سایت,راههای دفع انرژی منفی از بدن,دفع انرژی های منفی از بدن,چگونگی دفع انرژی منفی از بدن,فرکانس دفع انرژی منفی از بدن,دفع انرژی منفی از خانه نی نی سایت,دفع انرژي منفي از خانه,دفع انرژی منفی از خانه با نمک,دفع انرژی منفی از منزل,برای دفع انرژی منفی از خانه,راههای دفع انرژی منفی از خانه,دفع انرژی های منفی از خانه,راه دفع انرژی منفی از خانه,فرکانس دفع انرژی منفی از خانه,دفع انرژی منفی از ذهن نی نی سایت,دفع انرژی منفی بدن با نمک,دفع انرژی منفی دیگران از خود,دفع انرژی منفی با سنگ نمک نی نی سایت,دفع انرژی منفی با سرکه و نمک,دفع انرژی منفی با سرکه نی نی سایت,دفع انرژی منفی با قلیاب و سرکه,دفع انرژی منفی با نمک نی نی سایت,دفع انرژی منفی با نمک دریایی,دفع انرژي منفي با نمك,دفع انرژی منفی با آب نمک,کلیپ دفع انرژی منفی با نمک دریا,دفع انرژی منفی خانه با نمک,دفع انرژی منفی با قهوه و نمک

بیشتر بخوانید  ذکر برای رفع کمبود و کم حوصلگی و خستگی و تنبلی و بی حوصلگی

ذکری برای دفع انرژی منفی و افکار منفی و جذب انرژی های مثبت

ذکر از بین رفتن انرژی منفی,ذکر دور کردن انرژی منفی,ذکر رهایی از شر انرژی منفی,ذکر خلاص شدن از انرژی های منفی,ذکر دفع افکار منفی,ذکر جذب انرژی های مثبت

ذکری برای دفع انرژی منفی و افکار منفی و جذب انرژی های مثبت

– تاثیر استفاده از اسفند و کندر و عود برای دفع انرژی های منفی از محیط کاری و منزل:

در محیط خانه یا محل کار خود،هر چند روز یکبار اسفند و کندر و عود دود کنید تا انرژی های منفی محیط از بین برود. استفاده از جوشانده آب اسفند و اسپری آن در محیط نیز انرژی های منفی را از بین می برد.

– تاثیر خواندن ذکر هو الله هو برای دفع انرژی های منفی از خود:

برای اینکه از شر انرژی های منفی به دور باشید، هر روز صبح که از خواب بیدار می شوید ذکر «هو الله هو» را چندین بار بگویید و در ذهنتان تصور کنید که نوری دور تا دورتان را فرا گرفته و در محفظه ای از انرژی هستی قرار گرفته اید. هنگامیکه احساس سنگینی می کنی و افکار ناراحت کننده و منفی به سویت هجوم آورده سه بار سوره ناس را بخوان فورا اثرش را می بینی.

دستورالعمل های قرآنی برای دفع سحر و دفع امواج درون و برون :

همیشه قرآن کوچک همراه داشته باشید.

سوره های فلق و ناس را هر روز تلاوت نمایید.(حداقل سه مرتبه اول صبح و سه مرتبه اول شب خوانده شود. )

به وقت خواب سوره های کافرون ، توحید ، فلق و ناس را بخوانید.

پایان هر نماز آیه الکرسی را حداقل یکبار تلاوت نمایید.

به اذان توجه نموده و همراه با موذن زمزمه کنید.(حداقل یک اذان در شبانه روز)

معوذتین(سوره های فلق و ناس)را نوشته و همراه خود نگهدارد.(روی کاغذ سفید و بدون خط یا پوست آهو نوشته و یا روی نقره یا عقیق حک نماید. )

هر روز چهار جهت منزل سوره های کافرون ، توحید ، فلق و ناس (به ترتیبی که در قرآن آمده) بخوانید و فوت نمایید.

هر روز آیه هشتاد و یک سوره اسراء را هفت مرتبه به لیوانی از آب بخواند و بیاشامد. و آیه این است: وَقُلْ جَاء الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقاً (لیوانی تازه ، مخصوص این کار کنار بگذارید)

آیه صد سوره نساء را نوشته و فرد سحر زده از گردن بیاویزد.

آیه این است:

وَمَن يُهَاجِرْ فِي سَبِيلِ اللّهِ يَجِدْ فِي الأَرْضِ مُرَاغَماً كَثِيراً وَسَعَةً وَمَن يَخْرُجْ مِن بَيْتِهِ مُهَاجِراً إِلَى اللّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ يُدْرِكْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلى اللّهِ وَكَانَ اللّهُ غَفُوراً رَّحِيماً

آیه این است :

يَا مَعْشَرَ الْجِنِّ وَالْإِنسِ إِنِ اسْتَطَعْتُمْ أَن تَنفُذُوا مِنْ أَقْطَارِ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ فَانفُذُوا لَا تَنفُذُونَ إِلَّا بِسُلْطَانٍ(هفته ای یکبار)

روز یکشنبه سوره مبارکه مزمل را با وضو ، به گلاب و زعفران نوشته و در آب پاک شسته و شخص سحر زده بنوشد.

دو رکعت نماز بخواند رکعت اول پس از سوره حمد یک بار سوره کافرون و آیه لَا أَعْبُدُ مَا تَعْبُدُونَ را هر چقدر می تواند تکرار کند ودر رکعت دوم پس از حمد هفت بار سوره کافرون را بدون تکرار آیه بخواند ، هرسحری برای شخص کرده باشند باطل می شود.(روز های چهارشنبه و با صدای آهسته)

الف: آیه وَقُلْ جَاء الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقاً ( اسراء آیه ۸۱ )

همراه با نقش شرف الشمس به مشک زعفران بر ظرف چینی (سفید ، تازه و مصرف نشده) نوشته و بشوید و بیاشامد اگر جمیع ساحران جمع گردند از سحر کردن او عاجز شوند…..

ب:و یا روی کاغذ زرد نوشته و یا بر روی عقیق زرد حک کند و همراه خود نماید .(دو دستور العمل مجزا میباشد. )

نکات مهم :

سوره “عبس” را به مدت چهل شب هرشبی چهل و یک مرتبه به نیت دفع جن و دفع سحر و فتح طریق بخوانید.

(اگر فرصت آن نیست که این سوره را با اعمال فوق (1 تا 16)انجام دهید ، می توانید پس از آن که اعمال فوق را به اتمام رساندید چهل شب مجزا این سوره را تلاوت نمائید)

در انجام اعمال فوق در هفته اول ترس ، استرس ، اضطراب ، دلهره و دلشوره ، خواب های وحشتناک و کابوس ، سرگیجه و سر درد ، تهوع ، بی حوصلگی و کلافگی بر شما روی می دهد دلیل آن برون ریزی نیروهای منفی از وجودتان می باشد. این حالت های مذکور ممکن است برخی موارد آن رخ دهد و در همه اشخاص یکسان نیست. بستگی به شدت سحر و جادو و موکل های آن دارد)

با توجه به آیات و سخنان بزرگان سحر در وجود آدمی تاثیر گذار است و همچنین تاثیر سحر در وجود مقدس پیامبر به گفته برخی از مفسرین مشهور ؛ خاصیت سحر در به وجود آمدن محبت و بغض و غم و نظایر آن ثابت می گردد و در این عمل شیاطین دخیل می باشند .

سحر یعنی گماردن موکلان شیطانی و اجنه کافر بر یک شخص از راههای خاص. این کار از گناهان کبیره محسوب می شود و حرام مسلّم است.

برگرفته از سایت دعا 786

بیشتر بخوانید  دعای حضرت زینب برای شفای مریض,معجزه دعای حضرت زینب

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *