دعا برای افزایش شیر مادر,نسخه مجرب افزایش شیر مادر در روایات

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com دعا برای افزایش شیر مادر,نسخه مجرب افزایش شیر مادر در روایات را قرار دادیم . دعای سریع الاجابه و مجرب قرانی برای افزایش شیر مادر و زیاد شدن شیر مادرانی که شیرشان کم است و همچنین احادیث و روایات و دستورالعمل و نسخه مجرب از امامان و پیامبر برای زیاد شدن شیر مادر در سایت ملکوتی ها …

,دعای شیر مادر,دعای افزایش شیر مادر,دعای ازدیاد شیر مادر,دعای افزایش شیر مادر در مفاتیح,دعای ترک شیر مادر,دعای آمدن شیر مادر,دعاي افزايش شير مادر,دعای گرفتن شیر مادر از بچه,دعای قطع شیر مادر,دعای گرفتن شیر مادر از کودک,دعای افزایش شیر مادر نی نی سایت,دعا افزایش شیر مادر,دعای زیاد شدن شیر مادر در مفاتیح,دعا زیاد شدن شیر مادر,دعای برای افزایش شیر مادر,دعا برای افزایش شیر مادر,دعا برای ازدیاد شیر مادر,دعا جهت ازدیاد شیر مادر,دعا برای افزایش شیر مادر نی نی سایت,دعا برای امدن شیر مادر,دعا جهت افزایش شیر مادر,دعای زیاد شدن شیر مادر,دعا برای گرفتن شیر مادر از کودک,دعا برای قطع شیر مادر,دعا جهت گرفتن شیر مادر از بچه

دعا برای افزایش شیر مادر,نسخه مجرب افزایش شیر مادر در روایات

احادیث درباره زیاد شدن شیر مادر,روایات درباره افزایش شیر مادر,ذکر و دعای افزایش شیر مادر,دستورالعمل قرآنی افزایش شیر مادر,طلسم قوی و مجرب شیر مادر,دعای شیر مادر زیاد شدن افزایش

دعا برای افزایش شیر مادر,نسخه مجرب افزایش شیر مادر در روایات

دعا برای زیاد شدن شیر مادر

مادر نوزاد برای زیاد شدن شیر خود ابتدا نیت کرده و سپس آیه پانزدم از سوره مبارکه محمد (ص) را با گلاب و زعفران بر روی کاغذ بنویسد و داخل یک ظرف آب قرار دهد و هم بزند و اجازه دهد گلاب و زعفرن در آب حل شود سپس از این آب در سه نوبت بنوشد تا شیرش افزایش یابد.

آیه 15 سوره محمد برای افزایش شیر مادر

بیشتر بخوانید  دعا و نسخه مجرب برای افزایش شیر مادر

در طب الائمه آورده :

برای زیاد شدن شیر مادر دعای زیر را بنویسید و در آب بیندازید. آب را به مادر شیرده بدهید تا بنوشد.

بسم الله الرحمن الرحیم
مثل الجنة التی وعد المتقون فیها انهار من ماه غیر أسن وانهار من لبن لم یتغیر طعمه وَاَنْهَترٌ مِنْ خَمْر للشارِبِینَ و انهار من ماء غیر آسنٍ وانهار من عسل مصفّی و لهم فیها من کل الثمرات و مغفرة من ربهم لا حول ولا قوة الا بااللّٰه العلیً العظیم

به امید خدا مادر بعد از نوشیدن این آب، شیرش افزایش می یابد.

آیه قرآن برای افزایش شیر مادر

در کتاب های منهاج سمانی (ره) و تسهیل الدعوا:

برای زیاد شدن شیر مادر به آیه زیر اشاره شده است. روش انجام آن به این صورت می باشد که این آیه مبارکه را نوشته و با آب بشویید سپس از این آب به خانم شیر ده بدهید شیرش زیاد می شود.

(ثُمَّ قَسَتْ قُلُوبُکُم مِّن بَعْدِ ذَٰلِکَ فَهِیَ کَالْحِجَارَةِ أَوْ أَشَدُّ قَسْوَةً ۚ وَإِنَّ مِنَ الْحِجَارَةِ لَمَا یَتَفَجَّرُ مِنْهُ الْأَنْهَارُ ۚ وَإِنَّ مِنْهَا لَمَا یَشَّقَّقُ فَیَخْرُجُ مِنْهُ الْمَاءُ) (سوره مبارکه بقره، آیه ۷۴).

دستور العمل برای زیاد شدن شیر مادر در روایات

در کتاب صاحب جامع الادعیه گفته شده است که:

مولایمان حضرت امام ابی عبد الله جعفر بن محمد الصادق (ع) منقول است که سوره مبارکه (حجر) را با زعفران بنویسد و به زنی دهد که شیر او کم باشد، پس شیر او زیاد میگردد. ان شاء الله تعالی.

(مفاتیح الحاجات، تصحیح سید محمدرضا غیاثی)

از امام رضا (ع) نقل شده است:

اگر شیر زنی کم بود اسم “الرقیب” را بر کاسه چینی نوشته و با آب نیسان که بر آن خوانده شد، بشوید سپس آن آب را بخورد. شیرش زیاد خواهد شد.

امام رضا (ع) فرمودند:

زنی که شیرش کم است کلمه “یا متین” را در کاسه چینی نوشته و بوسیله آب باران نیسان که روی آن دعا خوانده شده آن را بشوید و از آن آب بنوشد تا شیرش زیاد شود.

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *