دعای گشایش کار برای افرادی که از کسب و کاسبی خودشون ناراضی هستند

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com دعای گشایش کار برای افرادی که از کسب و کاسبی خودشون ناراضی هستند را قرار دادیم . دعای زیر از دعاهای قوی و مجرب برای کارگشایی و گشایش در کار و رزق و روزی صاحبان مغازه و فروشگاه و هر کسب و کار دیگری می باشد . اگر مشتری و فروش اجناس در کار و کاسبی تان کم شده می توانید برای گشایش کار و مشتری و رزق و روزی کسب و کار خود از این دعا استفاده کنید …

دعای گشایش کار برای افرادی که از کسب و کاسبی خودشون ناراضی هستند

دعای گشایش کار برای افرادی که از کسب و کاسبی خودشون ناراضی هستند

دعای گشایش کار برای افرادی که از کسب و کاسبی خودشون ناراضی هستند

دعای گشایش روزی

دعای گشایش روزی را روزی چهارده مرتبه تا ۹ روز بخواند:

«اللهم انی اَسْئَلُکَ به حقَّ وَلِیَّکَ مُحَمَدِّ بن عَلیًّ عَلَیهِ السَّلامُ اِلاّ جُدْتَ بِهِ عَلَیَّ مِنْ فَضْلِکَ وَ تَفَضَّلْتَ بِهِ عَلَیَّ مِنْ وُسْعِکَ وَ وَسَّعَتَ عَلَیَّ رِزْقَکَ وَ اَغْنَیْتَنی عَمَّنْ سِواکَ وَ جَعَلْتَ حاجَتی اَلَیْکَ وَ قَضاها عَلَیْکَ اِنَّکَ لِما تَشاءُ قَدیر»

دعای گشایش روزی از پیامبر (ص)

دستوری از پیامبر بزرگوار اسلام (ص) اگر قرضی دارید و از پرداخت آن عاجز شدید این دعای گشایش روزی را ورد خود قرار دهید به ویژه بعد از هر نماز صد مرتبه بگویید، انشا الله موفق به ادای قرض خواهید شد:

بیشتر بخوانید  ذکر و دعای گشایش در مشکلات و سختی و نجات از بلا و گرفتاری

«اَللّهـُمَّ اَغـنِـنـی بـِحـَلا لـِکَ عَن حـَرامـِکْ وَ بـِـفـَضـْـلـِکَ عَــمـَّـنْ سـِـواکْ»

حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) به اصحاب صفه در وقتی که از تنگدستی خود شکایت کردند این دعای گشایش روزی را تعلیم شان فرمود که دائم بخوانند، غنی خواهند شد.

«اللّهُمَّ رَبِ السَّمواتِ السَّبْعِ وَ رَبِّ الْعَرْشِ الْعَظیمِ اِقْضِ عَنّا الدَّیْنِ وَ أغْنِنا مِنَ الْفَقْرِ»

دعای گشایش روزی از امام صادق (ع)

امام صادق (ع) فرمودند: کسی که صد بار «لا اله الا الله الملک الحق المبین» را بگوید، خدای عزیز غائب او را از فقر پناه داده و وحشت قبرش (یا ترس از برون فکنی) را از بین می‌برد، بی نیازی را به دست آورده و در بهشت را کوبیده است.

ابو بصیر نقل می‌کند: به حضرت صادق (ع) از حاجت خودم شکایت کردم و از آن حضرت خواستم که به من دعایی جهت رزق بیاموزد. حضرت فرمود: در نماز شب، وقت سجده (در روایت دیگر: در سجده آخرِ رکعتِ هشتمِ نافله شب) این دعای گشایش روزی را بخوان:

«یا خَیْرَ مَدْعُوٍّ وَ یا خَیْرَ مَسْئُولٍ وَ یا اَوْسَعَ مَنْ اَعْطی وَ یا خَیْرَ مُرْتَجیً اُرْزُقْنی وَ اَوْسِعْ عَلَیَّ مِنْ رِزْقِکَ وَ سَبِّبْ لی رِزْقاً مِنْ قَبْلِکَ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیْءٍ قَدیرٌ.»

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فالح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *