دعای گشایش رزق و روزی | با این دعا رزق و روزی تان زیاد می شود

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com دعای گشایش رزق و روزی | با این دعا رزق و روزی تان زیاد می شود را قرار دادیم . دعای سریع الاجابه و بسیار مجرب برای گشایش رزق و روزی و باز شدن درهای رزق و روزی و گشوده شدن رزق و روزی از راه غیب و وصعت و افزایش و فراخی رزق و روزی . با خواندن این دعای مجرب و سریع الاجابه رزق و روزی تان گشایش خواهد یافت …

دعای گشایش رزق و روزی با این دعا رزق و روزی تان زیاد می شود

دعای قوی و مجرب گشایش روزی,دعای تضمینی گشایش رزق و روزی,بهترین دعای مخصوص گشایش روزی

دعای گشایش رزق و روزی | با این دعا رزق و روزی تان زیاد می شود

دعای گشایش رزق و روزی :

اَللّهُمَّ ارْزُقْنى مِنْ فَضْلِکَ الْواسِعِ الْحَلالِ الطَّیِّبِ رِزْقاً واسِعاً حَلالاً طَیِّباً بَلاغاً لِلدُّنْیا وَالاْخِرَهِ صَبّاً صَبّاً هَنیَّئاً مَری ئاً مِنْ غَیْرِ کَدٍّ وَلا مَنٍّ مِنْ اَحَدٍ مِنْ خَلْقِکَ اِلا سَعَهً مِنْ فَضْلِکَ الْواسِعِ فَاِنَّکَ قُلْتَ وَاسْئَلُوا اللَّهَ مِنْ فَضْلِهِ فَمِنْ فَضْلِکَ اَسْئَلُ وَ مِنْ عَطِیَّتِکَ اَسْئَلُ وَ مِنْ یَدِکَ الْمَلاْ اَسْئَلُ

خدایا نصیبم کن از احسان گسترده‌ات، حلال، پاکیزه، روزی فراخ، حلال، پاک‌، دلپذیر برای دنیا و آخرت، ریزان ریزان، گوارا، لذیذ، بدون زحمت و بدون منّت کشیدن از احدی از بندگانت، جز وسعتی از فضل واسعت، زیرا تو فرمودی: «از فضل خدا بخواهید»، پس از فضل تو می‌خواهم و از عطای تو درخواست می‌نمایم و از دست انباشته تو می‌طلبم.

بیشتر بخوانید  دعای شکرگزاری حضرت سلیمان برای شکر نعمت های الهی

از امام باقر (علیه‌السلام) روایت شده:

به زید شحّام فرمود: برای درخواست روزی، در سجده نماز واجب بگو:

يَا خَيْرَ الْمَسْؤُولِينَ، وَيَا خَيْرَ الْمُعْطِينَ، ارْزُقْنِي وَارْزُقْ عِيَالِي مِنْ فَضْلِكَ، فَإِنَّكَ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِيمِ.

ای بهترین درخواست شده و ای بهترین عطا کننده، مرا و عیالم را از فضلت روزی بخش، به درستی که تو صاحب فضل بزرگ هستی.

از ابو بصیر نقل شده:

از حاجت خود به حضرت امام صادق(علیه‌السلام) شکایت کردم و از آن جناب خواستم، برای رزق دعایی به من بیاموزد، حضرت این دعا را به من آموخت؛ از زمانی که آن را خواندم دیگر محتاج نشدم.

فرمود: در نماز شب در حال سجده بگو:

يَا خَيْرَ مَدْعُوٍّ، وَيَا خَيْرَ مَسْؤُولٍ، وَيَا أَوْسَعَ مَنْ أَعْطَىٰ، وَيَا خَيْرَ مُرْتَجىً، ارْزُقْنِي وَأَوْسِعْ عَلَيَّ مِنْ رِزْقِكَ، وَسَبِّبْ لِي رِزْقاً مِنْ قِبَلِكَ، إِنَّكَ عَلَىٰ كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ.

‌ای بهترین خوانده‌شده و ای بهترین درخواست شده و ای وسعت بخش‌ترین کسی که عطا کرد و ای بهترین امید شده، روزی‌ام ده و بر من از روزی‌ات وسعت ده و سبب‌سازی کن برایم روزی را از سوی خودت، به درستی که تو بر هر کاری توانایی.

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فالح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *