دعای همراه برای ازدواج و بخت گشایی,نوشتن و همراه داشتن دعای ازدواج

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com دعای همراه برای ازدواج و بخت گشایی,نوشتن و همراه داشتن دعای ازدواج را قرار دادیم . دعای بسیار مجرب و سریع الاجابه ازدواج و بخت گشایی دختران و پسران مجرد که توصیه شده است توسط شخص نوشته شده و همراه او باشد . برای رفع مشکلات و سختی های ازدواج و آسان شدن ازدواج نوشتن و همراه داشتن دعای ازدواج زیر فوق العاده مجرب است . سایت ملکوتی ها …

,دعای ازدواج قوی,دعای قوی ازدواج با معشوق,دعای قوی ازدواج سریع,دعا قوی ازدواج,دعا برای ازدواج قوی,دعای خیلی قوی ازدواج,دعای زبان بند قوی ازدواج,قوی ترین دعای ازدواج,دعای قوی برای ازدواج با معشوق,دعای قوی برای ازدواج با شخص مورد نظر,دعای بسیار قوی برای ازدواج با معشوق,دعای بسیار قوی ازدواج با شخص مورد نظر,طلسم قوی برای ازدواج با معشوق,دعای قوی برای ازدواج سریع,دعای بسیار قوی برای ازدواج سریع,دعا قوی برای ازدواج,دعای قوی برای ازدواج فوری,دعای قوی برای ازدواج موفق,دعای قوی ازدواج,دعای قوی برای ازدواج نی نی سایت,دعای قوی برای ازدواج پسر,دعا زبان بند قوی برای ازدواج,قویترین دعا برای ازدواج,قویترین دعا برای ازدواج دختر,قویترین دعا برای ازدواج پسر مورد علاقه,دعای خیلی قوی برای ازدواج,دعای بسیار قوی برای ازدواج,دعای زبان بند قوی برای ازدواج از راه دور,دعای زبان بند قوی برای مخالفان ازدواج نی نی سایت,دعای زبان بند قوی برای مخالفان ازدواج,دعای زبان بند قوی برای ازدواج نی نی سایت,دعای زبان بند قوی مخالفان ازدواج,قوی ترین دعای ازدواج با معشوق,قوی ترین دعا برای ازدواج با معشوق

دعای همراه برای ازدواج و بخت گشایی,نوشتن و همراه داشتن دعای ازدواج

دعای ازدواج همراه,دعای قوی و مجرب همراه برای ازدواج,دعای سریع الاجابه همراه برای ازدواج,دعای همراه بخت گشایی,دعای همراه ازدواج دختران و پسران,بهترین ذکر و دعای همراه ازدواج

دعای همراه برای ازدواج و بخت گشایی,نوشتن و همراه داشتن دعای ازدواج

دعای بخت گشایی و ازدواج سریع بانوان

بر اساس گفته های برخی روحانیون، برای ازدواج سریع دختر خانمها، به اذن خداوند تبارک و تعالی دعای ذیل را بر روی کاغذ بدون خط (ترجیحا با گلاب و زعفران) بنویسد و در جیب خود به همراه داشته باشد.

ان شاء الله پس از چهل روز در صورتی که مانعی مثل سحر یا بستگی وجود نداشته باشد ازدواج خواهد نمود.

آن دعا این است:

(لا اله الا الله والله اکبر أسالک اللهم بعد أربعین ورحمتک ان تتفضل على فلانة بنت فلانة ببعل مبارک فإن‌ها بیدک ولا یملک‌ها غیرک یا ذو الفضل العظیم والوجه الکریم والإحسان القدیم وصلى الله على محمد واله الطیبین الطاهرین).

دعای ازدواج و بخت گشایی آسان و سریع برای دختران

برای دخترانی که امر ازدواج آن‌ها قدری به تاخیر افتاده و میخواهند که سریعتر ازدواج کنند دعا و حرز ذیل برای تسهیل و انجام ازدواج فوری و گشایش بخت آسان و سریع بسیار موثر است.

آن حرز و دعا این است:

بیست و پنج مرتبه حرف واو (و) را بر پارچه‌ای از حریر سبز بنویسد.

سپس این آیه شریفه را بنویسد:

بسم الله الرحمن الرحیم ” وأذن فی الناس بالحج یأتوک رجالا وعلى کل ضامر یأتون من کل فج عمیق لیشهدوا منافع لهم “.

این حرز را با خود به همراه داشته باشد. ان شاء الله ازدواج سریع و آسان خواهد داشت.

هرکس سوره طه را با خود همراه داشته باشد و نزد کسانی که خواهان تزویج با آنان است برود، به او همسر می دهند

چون کسی این دو آیه زیر را با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بنویسد و با خود دارد، اگر عزب ( مجرد ) باشد زوجه صالحه ای او را پیدا شود، اگر کسی فراموش کار بود٬ حافظه او زیاد شود و اگر کسی بیمار بود، شفا یابد و اگر کسی درویش باشد توانگر شود.

آیات 131 و 132 سوره طه :

وَلَا تَمُدَّنَّ عَیْنَیْکَ إِلَی مَا مَتَّعْنَا بِهِ أَزْوَاجًا مِّنْهُمْ زَهْرَةَ الْحَیَاةِ الدُّنیَا لِنَفْتِنَهُمْ فِیهِ وَرِزْقُ رَبِّکَ خَیْرٌ وَأَبْقَی ﴿131﴾ وَأْمُرْ أَهْلَکَ بِالصَّلَاةِ وَاصْطَبِرْ عَلَیْهَا لَا نَسْأَلُکَ رِزْقًا نَّحْنُ نَرْزُقُکَ وَالْعَاقِبَةُ لِلتَّقْوَی ﴿132﴾

دعا برای ازدواج از زبان آیت آلله بهجت

از آیت الله بهجت جهت بخت گشایی دختران جوان دستوری خواستند. در جواب فرمودند:آیه «رَبّنا هَبْ لَنا مِنْ أَزْواجِنا وَ ذُرِّیّاتِنا قُرّةَ أَعْیُنٍ وَ اجْعَلْنا لِلْمُتّقینَ إِمامًا» (سوره فرقان آیه 74) را زیاد بخوانند.

بار دیگر هم از ایشان سوال کردند دستور دیگری فرمود:« نماز جعفر طیار بخواند و پس از آن دعایی که در کتاب زادالعماد مجلسی آمده که در این هنگام خوانده شود بخواند و بعد به سجده برود و تلاش کند که حتما گریه کند (هرچند کم) و همین که چشمش را اشک گرفت حاجت خود را از خدا بخواهد. این کار را تا زمانی که حاجتش روا شود انجام دهد.»

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

بیشتر بخوانید  دعای مخصوص زبان بند قوی,دعای زبان بند قوی برای همه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *