دعای محبت و صمیمیت بین زن شوهر و رفع سحر و طلسم و بستگی

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب ملکوتی ها malakootiha.com دعای محبت و صمیمیت بین زن شوهر و رفع سحر و طلسم و بستگی را قرار دادیم . ذکر و دعای بسیار قوی و تضمینی و مجرب برای زیاد شدن مهر و محبت و عشق و علاقه و صمیمیت بین زن و شوهر و رفع کینه و کدورت و درگیری میان زن و شوهر و از بین رفتن سحر و جادو و طلسم و چشم زخم و بستگی میان زن و شوهر …

دعای محبت و صمیمیت بین زن شوهر و رفع سحر و طلسم و بستگی

دعای افزایش مهر و محبت زن و شوهر,دعای رفع کردوت میان زن و شوهر,دعای رفع بستگی بین زن و شوهر,دعای زیاد شدن صمیمیت زن و شوهر,دعای رفع سحر و طلسم زن و شوهر,دعای رفع چشم زخم زن و شوهر,دعای رفع بستگی زن و شوهر

دعای محبت و صمیمیت بین زن شوهر و رفع سحر و طلسم و بستگی

کسی که ازدواج نموده و با طرف مقابلش از لحاظ عشق و علاقه مشکل دارد و طرف مقابلش نسبت به او سرد شده است، با نام و یاد خداوند باریتعالی ۷۲ دانه فلفل سیاه کاملا سالم بردارد و آنها را در کف دست چپ گرفته و دانه به دانه در دهان قرار دهد و هر دانه را که در دهان میگذارد یک بار آیه الکریی شریفه را بخواند و سپس فلفل را در آتش زغال اندازد. پس از اینکه هر فلفل را در آتش می اندازد بگوید:

(توکلو یاخدام هذه الایه الشریفه بجلب مجامع روحانیات فلان ابن فلانه حتى یاتینی ویصالحنی وابطلو ودمرو جمیع الاسحار والارصاد المرصوده لکرههی لی بحق هذه الایه ومافیها من السر والاسراروالنور والانوار بارک الله فیکم وعلیکم ).

سپس با دانه دوم فلفل هم دقیقا همین کار را انجام دهد تا ۷۲ دانه فلفل تمام شود.

بیشتر بخوانید  دستور مجرب رفع سحر و بستگی و چشم زخم و محبت زن و شوهر

اگر این عمل بطور صحیح و به دقت سه شب متوالی انجام شود (بدون کم و زیاد) به اذن و اراده پروردگار سبحان و برکاتش هرگونه کینه و کراهت بین طرفین از بین خواهد رفت و هر گونه سحر و طلسم و چشم زخم و بستگی بین آنها از بین خواهد رفت و محبت و صمیمیت بین قلوب برخواهد گشت. و این از اسرار این آیه مبارکه شریفه است.

توجه فرمایید:

شرایط پاکی و طهارت بطور کامل رعایت شود.
آیه الکرسی شریفه با قرائت صحیح و با ترتیل قرائت شود.
سه شب متوالی عمل تکرار شود.
دانه های فلفل باید کاملا سالم باشند.
صرفا در امر حلال استفاده شود. در امر غیر حلال بی فایده است.
نیاز به اذن دارد.

اللهم ثبتنا بأمرک و أیدنا بنصرک و ارزقنا من فضلک.

برگرفته از مطالب دکتر احمدرضا بابایی

برگرفته از دعا سایت

******************************

بازنشر : سایت ملکوتی ها سایت بزرگ ذکر و دعا و تعبیر خواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *