دعای مجرب رفع ضعف بینایی و شفای چشم کم بینا

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب ملکوتی ها malakootiha.com دعای مجرب رفع ضعف بینایی و شفای چشم کم بینا را قرار دادیم . ذکر و دعا و آیات قرآنی قوی و مجرب برای درمان بینایی چشم و برطرف شدن ضعف چشم و زیاد شدن نور چشم و قوی شدن چشم . اگر چشمتان کم نور و کم سو و ضعیف شده است برای درمان ضعف چشم و بینایی چشم می توانید از دعای زیر استفاده کنید …

دعای مجرب رفع ضعف بینایی و شفای چشم کم بینا

دعای درمان ضعف چشم,دعای درمان کم نور بودن چشم,دعای افزایش نور چشم,دعای شفای بینایی چشم,دعای رفع درد در چشم,آیات قرآنی برای رفع چشم درد,بهترین دعای مخصوص رفع ضعف چشم

دعای مجرب رفع ضعف بینایی و شفای چشم کم بینا

برای برطرف شدن ضعف بینایی آیه ۳۵ از سوره مبارکه نور را در کاغذ بدون خط بنویسد و در آب حل کند و قدری از آن آب را بنوشد و همچنین چشم را با آن آب بشوید. ضعف بینایی را بهبود می بخشد.

برای درد چشم روایات بسیاری وارد شده است که پس از نماز صبح و نماز مغرب بخواند:

اللّٰهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ عَلَيْكَ ، أَنْ تُصَلِّيَ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ ، وَأَنْ تَجْعَلَ النُّورَ فِي بَصَرِي ، وَالْبَصِيرَةَ فِي دِينِي ، وَالْيَقِينَ فِي قَلْبِي ، وَالْإِخْلاصَ فِي عَمَلِي ، وَالسَّلامَةَ فِي نَفْسِي ، وَالسَّعَةَ فِي رِزْقِي ، وَالشُّكْرَ لَكَ أَبَداً مَا أَبْقَيْتَنِي.

معنی دعای فوق :

خدایا از تو می‌خواهم به حق محمّد و خاندان محمّد بر تو، اینکه بر محمّد و خاندان محمّد درود فرستی و قرار دهی روشنی در چشمم و بینایی در دینم و یقین در قلبم و اخلاص در عملم و سلامت در وجودم و وسعت در روزی‌ام و سپاس همیشه برای توست تا زنده‌ام داری.

برگرفته از دعا سایت

بیشتر بخوانید  دعای عزیز شدن روی شیرینی برای عزیز شدن پیش شخص مورد نظر

******************************

بازنشر : سایت ملکوتی ها سایت بزرگ ذکر و دعا و تعبیر خواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *