دعای مجرب تسخیر زن سرکش و مطیع و رام کردن زن نافرمان

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب ملکوتی ها malakootiha.com دعای مجرب تسخیر زن سرکش و مطیع و رام کردن زن نافرمان را قرار دادیم . ذکر و دعای بسیار قوی و تضمینی و مجرب برای تسخیر و مطیع کردن زن سرکش و نافرمان و رام شدن زن بد اخلاق .

دعای مجرب تسخیر زن سرکش و مطیع و رام کردن زن نافرمان

دعای رام شدن زن سرکش,دعای تسخیر زن سرکش,دعای مطیع شدن زن سرکش,دعای تسخیر و مطیع کردن زن نافرمان,دعای آرام شدن زن عصبانی,دعای رام شدن زن بد اخلاق

دعای مجرب تسخیر زن سرکش و مطیع و رام کردن زن نافرمان

اگر فردی زن سرکش و نافرمان دارد ، آیه شریفه ذیل را با نیت خالص قلبی بر تکه ای نان بنویسد و آن نان را به خورد زنش بدهد ، آن زن حتما مطیع و بفرمان خواهد گردید. مجرب است.

 ومِنَ الأَنْعَامِ حَمُولَهً وَفَرْشًا کُلُواْ مِمَّا رَزَقَکُمُ اللّهُ وَلاَ تَتَّبِعُواْ خُطُوَاتِ الشَّیْطَانِ إِنَّهُ لَکُمْ عَدُوٌّ مُّبِینٌ. (۱۴۲ سوره انعام)

معنی دعای فوق :

و از بعضی چهارپایان استفاده باربری و سواری کنید. از آنچه روزی شما کرده بخورید و از پی اغوای شیطان نروید، که او شما را دشمنی آشکار است.

معانی کلمات آیه :

حمولة: حمل: برداشتن بار و بار. حموله: شتر بار بردار. اسم جمع است. از لفظ خود مفرد ندارد (مجمع البيان). احتمال دارد مراد حيوانات بزرگ باشد كه قدرت حمل بار دارد. مثل شتر و گاو.

فرشا: (بر وزن عرش) در اصل به معنى گستردن و در اينجا ظاهرا به معنى چهارپايان كوچك است. مثل گوسفند و بز و گويا در زمين گسترده مى شوند.

خطوات: خطوه (به ضم خاء). فاصله ميان دو پا در راه رفتن و به فتح اول، يك دفعه گام برداشتن است. جمع آن خطوات، مراد از آن وساوس شيطان است

بیشتر بخوانید  رقعة الجیب - حرز حضرت امام رضا علیه السلام (جهت دفع ناخوشی و دفع بلا)

برگرفته از دعا سایت

******************************

بازنشر : سایت ملکوتی ها سایت بزرگ ذکر و دعا و تعبیر خواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *