دعای مجرب ایجاد عشق و علاقه بین دو نفر که از همدیگر نفرت دادن

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com دعای مجرب ایجاد عشق و علاقه بین دو نفر که از همدیگر نفرت دادن را قرار دادیم . دعای بسیار قوی و مجرب برای افزایش مهر و محبت میان دو نفر و ایجاد عشق و علاقه و محبت شدید بین دو شخص مه روی دیدن همدیگر را ندارند و از یکدیگر متنفر هستند .

دعای مجرب ایجاد عشق و علاقه بین دو نفر که از همدیگر نفرت دادن

دعای مجرب ایجاد عشق و علاقه بین دو نفر که از همدیگر نفرت دادن,دعای عشق و محبت بین دو نفر,دعای افزایش محبت میان دو نفر,دعای زیاد شدن محبت بین دو شخص,دعای رفع کدورت و افزایش مهر و محبت,دعای ایجاد صلح و آشتی و محبت

دعای مجرب ایجاد عشق و علاقه بین دو نفر که از همدیگر نفرت دادن

برای ایجاد صلح و آشتی و رفع هر گونه بحث و اختلاف میان دو نفر

آیه الکرسی شریفه را بیست و یکبار (پس از هر بار قرائت آیه الکرسی یکبار هم معوذتین بخواند) بر مقداری نمک بخواند و نمک را در چهارگوشه منزل بپاشد.

در هنگام پاشیدن نمک هم یکبار آیه الکرسی بخواند. سپس نمک پاشیده شده باید تا مدت سه روز در آن مکان باقی بماند و روز سوم به بعد آنرا جمع کند. عمل فوق به اذن خداوند تبارک و تعالی بسیار مجرب و موثر است.(برگرفته از کتاب کنوز آل محمد استاد بابایی)

اگر میخواهید مورد محبت قرار بگیرید و دیگران شما را دوست داشته باشند

بیشتر بخوانید  متن دعای نادعلی برای جلب محبت و به دست آوردن محبت دیگران

هر کس هفت مرتبه آیه 7 از سوره ممتحنه را بخواند و به کف دست خود بدمد، سپس به صورت خود بکشد، هر که او را ببیند، دوستش میدارد.

عَسَی اللَّهُ أَنْ یَجْعَلَ بَیْنَکُمْ وَبَیْنَ الَّذِینَ عَادَیْتُمْ مِنْهُمْ مَوَدَّةً ۚ وَاللَّهُ قَدِیرٌ ۚ وَاللَّهُ غَفُورٌ رَحِیمٌ ﴿٧﴾

دعای رفع کدورت و افزایش محبت

اگر مابین زوجین اختلافی باشد و یا مهر و محبت کم باشد،به نیت جلب و افزایش محبت این دعا را بخوانید محبت و عشق به حد اعلی رسد. 7 روز و هر بار 7مرتبه خوانده شود.

بسم الله الرحمن الرحیم

إِبْرَاهِیمُ خَلِیلُ اللَّهِ مُوسَی کَلِیمُ اللَّهِ عِیسَی رُوحُ اللَّهِ مُحَمَّدٌ حَبِیبُ اللَّهِ و رَسُولُ اللَّهِ لَوْ أَنزَلْنَا هَذَا الْقُرْآنَ عَلَی جَبَلٍ لَّرَأَیْتَهُ خَاشِعًا مُّتَصَدِّعًا مِّنْ خَشْیَةِ اللَّهِ وَتِلْکَ الْأَمْثَالُ نَضْرِبُهَا لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ یَتَفَکَّرُونَ

أَلَمْ نَشْرَحْ لَکَ صَدْرَکَ وَوَضَعْنَا عَنْکَ وِزْرَکَ الَّذِی أَنْقَضَ ظَهْرَکَ وَرَفَعْنَا لَکَ ذِکْرَکَ فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا.(سوره شرح؛ آیات 1 تا 6)

ذکر آشتی با فردی خاص

در مواردی که با فرد خاصی قهر هستید و می خواهید هرچه سریعتر با وی آشتی کنید می توانید از دعای آشتی فوری که در مجموعه مجرب ترین دعای آشتی فوری بین افراد است.

این دعا را روزی یک بار بین نماز مغرب و عشا بخوانید.

« عَسَی اللهُ اَن یَجعَلَ بَینَکُم وَ بَینَ الَذینَ عادَیتُم مِنهُم مَوَدَةً وَ اللهُ قَدیرٌ وَ اللهُ غَفورٌ رَحیمٌ»

دعای فلفل سیاه برای محبت :

دعای زیر را 11 مرتبه بر 27 دانه فلفل سیاه بخوانید به این نیت که شخص مورد نظرتان سریع به محبت شما احضار گردد.

بسم الله الر حمن الرحیم

بیشتر بخوانید  ختم مجرب بخت گشایی دختران و پسران و پیدا کردن همسر خوب

وَالضُّحَى وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَهُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَ لَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَى وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه

خواندن دعای فلفل سیاه برای جلب محبت :

برای به دست آوردن محبت شخص مقابل، 27 دانه فلفل سیاه را تهیه کنید و سپس آیه ی 17 سوره انفال

(فَلَمْ تَقْتُلُوهُمْ وَ لکِنَّ اللَّهَ قَتَلَهُمْ وَ ما رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَ لکِنَّ اللَّهَ رَمی‏ وَ لِیُبْلِیَ الْمُؤْمِنینَ مِنْهُ بَلاءً حَسَناً إِنَّ اللَّهَ سَمیعٌ عَلیمٌ.

(ای مؤمنان) نه شما بلکه خدا کافران را کشت و (ای رسول)، چون تو تیر (یا خاک) افکندی نه تو بلکه خدا افکند (تا کافران را شکست دهد) و برای آنکه مؤمنان را به آزمونی نیکو از سوی خود بیازماید، که خدا شنوا و داناست.)

را هر روز بر یکی از فلفل ها بخوانید و آن را در آتش بیاندازید تا 27 روز کامل شود. در روایت بعد از آن آمده است، اگر هزار فرسنگ راه نیز فاصله باشد، یار پیش تو خواهد آمد و بسیار مجرب است.

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *