دعای قوی باردار شدن زن نازا – دعای مجرب بچه دار شدن زن عقیم

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com دعای قوی باردار شدن زن نازا – دعای مجرب بچه دار شدن زن عقیم را قرار دادیم . ذکر و دعای قوی و مجرب و سریع الاجابه برای باردار شدن و بچه دار شدن زن نازا و عقیم . اگر زنی عقیم و نازا باشد و نتواند بچه به دنیا بیاورد ذکر و دعای زیر را بخوانید به امید خداوند مشکل عقیم و نازا بودنش حل شده و صاحب بچه خواهد شد …

دعای باردار شدن پسر,دعای باردار شدن دختر,دعای باردار شدن نی نی سایت,دعای دوقلو باردار شدن,دعای قبل باردار شدن,دعای مجرب باردار شدن,دعا جهت باردار شدن سریع,دعا برای باردار شدن در مفاتیح

دعای قوی باردار شدن زن نازا - دعای مجرب بچه دار شدن زن عقیم

دعای باردار شدن زن عقیم,دعای بچه دار شدن زن نازا,دعای رفع مشکل زن نازا,دعای رفع مشکل زن عقیم,آیات قرآنی باردار و حامله شدن زن

دعای قوی باردار شدن زن نازا – دعای مجرب بچه دار شدن زن عقیم

وقتی که زن حامله نمیشود و مشکل دارد این دعا را در گردن زن عقیمه بندند، حامله گردد:

وَلَوْ أَنَّ قُرآناً سُیِّرَتْ بِهِ الْجِبَالُ أَوْ قُطِّعَتْ بِهِ الْأَرْضُ أَوْکُلِّمَ بِهِ الْمَوْتَى‏ بِل لِلَّهِ الْأَمْرُ جَمِیعاً وَاذْکُرْ فِی الْکِتَابِ مَرْیَمَ إِذِ انتَبَذَتْ مِنْ أَهْلِهَا مَکَاناً شَرْقِیّاً ط فَاتَّخَذَتْ مِن دُونِهِمْ حِجَاباً فَأَرْسَلْنَا إِلَیْهَا رُوحَنَا فَتَمَثَّلَ لَهَا بَشَراً سَوِیّاً ط قَالَتْ إِنِّی أَعُوذُ بِالرَّحْمنِ مِنکَ إِن کُنتَ تَقِیّاً ط قَالَ إِنَّمَا أَنَا رَسُولُ رَبِّکِ لِأَهَبَ لَکِ غُلاَماً زَکِیّاً ط قَالَتْ أَنَّى‏ یَکُونُ لِی غُلامٌ وَلَمْ یَمْسَسْنِی بَشَرٌ وَلَمْ أَکُ بَغِیّاً ط قَالَ کَذلِکِ قَالَ رَبُّکِ هُوَ عَلَیَّ هَیِّنٌ وَلِنَجْعَلَهُ آیَهً لِّلنَّاسِ وَرَحْمَهً مِّنَّا وَکَانَ أَمْراً مقْضِیّاً وَمِنْ آیَاتِهِ أَنْ خَلَقَکُم مِن تُرَابٍ ثُمَّ إِذَا أَنتُم بَشَرٌ تَنتَشِرُونَ ط وَمِنْ آیَاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَکُم مِنْ أَنفُسِکُمْ أَزْوَاجاً لِّتَسْکُنُوا إِلَیْهَا وَجَعَلَ بَیْنَکُم مَوَدَّهً وَرَحْمَهً إِنَّ فِی ذلِکَ لَآیَاتٍ لِقَوْمٍ یَتَفَکَّرُونَ سُبْحَانَ اللَّهِ واَلْحَمْدُ لِلّهِ وَ لاَ إِلهَ إِلَّا اللَّهُ وَ اللَّهُ أَکْبَرُط إِنَّ اللّهَ عَلَى‏ کُلِّ شَیْ‏ءٍ قَدِیرٌ

در باب هفتم کتاب مکارم الاخلاق احادیث و روایاتی از ائمه اطهار علیهم‌السلام برای فرزندآوری و بچه‌دار شدن ذکر شده است که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:
 
۱. امام سجاد(ع) به یکی از اصحاب خود فرمود:
 
برای فرزند خواستن این دعا را هفتاد مرتبه بگو: «پروردگارا؛ مرا تنها مگذار و تو بهترین وارثین هستی، و برای من جانشینی معین کن که در زمان زندگی‌ام به من خوبی نماید و بعد از مرگم برایم طلب آمرزش کند، و به او خلقتی سالم عطا کن و شیطان را بر او شریک و نصیب مگردان، بارالها! از تو آمرزش می‌طلبم و به سوی تو برمی‌گردم چرا که تو بخشنده و مهربان هستی». و کسی که این دعا را زیاد بخواند، خداوند عزوجل آن چه را که از مال و فرزند و خیر دنیا و آخرت آرزو دارد به او عطا می‌فرماید چرا که خداوند عزوجل فرموده است: «پس می‌گویم که خداوندا! از تو آمرزش می‌‌طلبم چرا که او آمرزنده است و او برای شما آب گوارا از آسمان نازل فرمود و با مال و فرزندان، شما را یاری فرمود و باغ‌هایی برای شما قرار داد و نهرهایی را جاری است».
 
۲. سلیمان جوزی از زراره نقل کرد:
 
نزد هشام بن‌عبدالملک رفته بودم که برای اجازه ملاقات دادن معطل نمود و من ناراحت شدم، هشام نگهبان پولداری داشت که فرزندی نداشت، امام باقر (ع) به او نزدیک شد و فرمود: مرا به نزد هشام ببر تا دعایی به تو آموزش دهم که دارای فرزند شوی؟
نگهبان قبول کرد و ایشان را نزد هشام برد و کارش را انجام داد و زمانی که بیرون آمد، نگهبان گفت: جانم فدای شما! آن دعا را به من بیاموز.
ایشان فرمود: هر روز صبح و عصر هفتاد مرتبه بگو: سبحان‌الله، ده مرتبه استغفرالله و نه مرتبه تسبیح و آن را با استغفار تمام کن که خدواند عزوجل می‌فرماید که از خداوند عزوجل آمرزش بطلبید، چرا که او آمرزنده است. از آسمان آب گوارا برایتان نازل کرد و به وسیله مال و فرزند به شما کمک کرد و برایتان باغ‌ها و نهرهایی قرار داد، نگهبان این ذکر را گفت و دارای فرزندان بسیاری شد و بعد از این همیشه به دیدار امام باقر و امام صادق (ع) می‌رفت.
سلیمان گفت: با دختر عمه‌ام ازدواج نمودم و این‌ها را خواندم ولی فرزنددار نشدیم، آن را به همسرم یاد دادم او خواند و ما بچه‌دار شدیم و فهمیدم که اگر زن بخواند بچه‌دار می شود، و این دعا را به کسانی که بچه‌ار نمی‌شدند آموزش دادم و آنها هم دارای فرزندان زیادی شدند.
 
۳. ابن‌بکر بن حرث بصری گفت:
 
به امام صادق‌(ع) گفتم: من از خانواده‌ای هستم که تمامی آنها از بین رفته‌اند و من نیز فرزندی ندارم. ایشان فرمود: این دعا را در حالی که در سجده هستی بخوان: «پروردگارا! نسیلی پاک به من عطا فرما که تو شنوا و پاسخ‌گو هستی»، «پروردگارا! مرا تک و تنها قرار مده و تو بهترین وارثان هستی». می‌گوید: من این را خواندم و دارای دو پسر به نام علی و حسین شدم.
 
۴. آن حضرت(ع) پیرامون فرزند خواستن، فرمود:
 
هنگامی که خواستی مجامعت کنی این آیه را سه مرتبه بخوان «و ذا النون اذ ذهب مغاضبا»
و نیز ایشان فرمود: هر گاه یکی از شما همسرش حامله شد و جنین او چهار ماهه گشت؛ رو به قبله بایستد و آیه‌الکرسی را بخواند و دست خود را بر پهلوی او بگذارد. بگو: «بارالها!ر من نام این فرزند را محمد گذاشتم». پس خداوند عزوجل آن را پسر قرار می‌دهد و اگر به اسم گذاردن آن وفا کند خداوند عزوجل آن را سبب برکت برای او قرار می‌دهد و اگر این کار را انجام ندهد اختیارش دیگر با خداوند عزوجل است که او را نگاهدارد و یا این که ببرد.
 
۵. مردی خدمت امام صادق(ع) شرفیاب شد و گفت:
 
ای پسر رسول خدا (ص)! هشت دختر پشت سر هم دارم ولی هیچ پسری ندارم، پس از خداوند عزوجل بخواهید که به من پسری عنایت بفرماید. ایشان فرمود: هر گاه که خواستی با همسرت مجامعت نمایی و در دامان او قرار گرفتی، دست راستت را بر روی ران راست او قرار بده و هفت مرتبه سوره قدر را خوان و بعد از آن مجامعت کن که هر آن چه دوست داری می‌بینی.
و زمانی که آثار باردار بودن مشخص شد، هر گاه زن در شب پهلو به پهلو شد دست خود را بر روی ران راست او بگذار و هفت مرتبه سوره قدر را بخوان. آن مرد گوید: این عمل را انجام دادم و هفت پسر، پشت سر هم به دنیا آمدند و این عمل را دیگران نیز انجام دادند و دارای پسر شدند.
 
۶. امام سجاد(ع) از پیش معاویه خارج شد، یکی از دربانان او، به نزد ایشان آمد و گفت:
 
من مردی ثروتمند هستم ولی فرزنددار نمی‌شوم، پس چیزی به من یاد بدهید که اگر خداوند عزوجل بخواهد به من فرزندی عنایت فرماید. ایشان فرمود: بر توست که استغفار نمایی، پس آن مرد زیاد استغفار می‌کرد به حدی که گاهی اوقات هفتصد مرتبه در روز این کار را انجام می‌د‌اد و برای او ده پسر متولد شد. این خبر به گوش معاویه رسید. او هم به آن مرد گفت: چرا از او سوال نکردی که این گفته را از کجا آورده؟ مجددا آن حضرت (ع) نزد معاویه آمد، آن مرد پرسید و ایشان در جواب فرمود: مگرنشنیده‌ای که خداوند عزوجل در داستان «هود» فرموده است: «بر نیرو و قدرت شما بیفزاید» و در داستان «نوح» فرموده است: «شما را به اموال و فرزندها یاری می‌کند».

برگرفته از : دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

بیشتر بخوانید  دعای باردار شدن و صاحب فرزند شدن - دعای مجرب طلب اولاد و فرزند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *