دعای فراموش کردن عشق و محبت شخص از ذهن و قلب

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com دعای فراموش کردن عشق و محبت شخص از ذهن و قلب را قرار دادیم . ذکر و دعای قوی و مجرب و تضمینی برای از یاد بردن و فراموش کردن مهر و محبت و عشق یک شخص زن یا دختر یا پسر از قلب و ذهن خود . اگر می خواهید محبت یک فرد خاص را از ذهن و قلب خود پاک کنید و از یاد ببرید این دعا و دستورالعمل بسیار موثر است …

دعاي فراموش كردن عشق,دعاي فراموش كردن شخصي,دعاي فراموش كردن شخص
دعای فراموش کردن عشق و محبت شخص از ذهن و قلب

دعای فراموش کردن عشق یک شخص,دعای فراموش کردن محبت یک شخص,دعای فراموش کردن مهر و محبت دختر,دعای از یاد بردن عشق یک دختر از ذهن خود,دعای پاک شدن محبت یک زن از قلب خود

دعای فراموش کردن عشق و محبت شخص از ذهن و قلب

آیه ۲۷ از سوره مبارکه ابراهیم را هفت مرتبه قرائت کند و بر کف دستهایش بدمد و سپس دستهایش را به صورت و بدن بکشد . عشق و محبت به آن فرد را فراموش خواهد نمود. برای نتیجه گیری کامل بهتر است که این عمل را یک هفته ادامه دهد.

( یُثَبِّتُ اللّهُ الَّذِینَ آمَنُواْ بِالْقَوْلِ الثَّابِتِ فِی الْحَیَاهِ الدُّنْیَا وَفِی الآخِرَهِ وَیُضِلُّ اللّهُ الظَّالِمِینَ وَیَفْعَلُ اللّهُ مَا یَشَاءُ ) .

دوستی از ما خواسته تا نسخه ای به ایشون بدیم که عشقش رو فراموش کنه چون نه فایده ای براش داره و در ضمن لیاقت این عشقو طرفش نداره و فقط داره اذیت میشه. من خیلی خوشحالم از اینکه میبینم این دوستمون متوجه این قضیه میشه که وقتی عشقی لیاقت آدمو نداره و فقط داره اذیت میشه باید دنبال فراموشی و دل کندن از این عشق توخالی شد.
در این پست من این نسخه قوی رو برای همه عزیزانی که میخواهند عشقشونو فراموش کنند و در زندگی خیلی دارند از نظر روحی و  کاری و تحصیلی اذیت میشن, قرار میدم.
 
این دستور  صرف العمار لازم دارد
 
 با زعفران +گلاب و مشک  بر روی ظرف نسبتا بزرگ چینی بدون نقش و استفاده نشده  آیه الکرسی تا هوالعلی العظیم + آیه های ذیل + دستور  را بنویسین  سپس ظرف را شب در زیر آسمان در برابر نور ستارگان گذاشته وقبل از طلوع آفتاب بردارین  سپس  مقداری گلاب در ظرف بریزین تا نوشته های محو بشن و قبل از ناشتا آب دعا رو بنوشید
 این عمل را  ۳ روز تکرار کنین  خیلی بهتر است (یعنی یکبار بنویسین  و۳ شب در معرض نور ستارگان قرار بدین و بعد روز سوم ناشتا بخورید.اگر نمیتوانید همان یک بار انجام بدید و اگر هم احساس کردید با یک بار نتیجه گرفتید ولی ضعیف بوده حتما تا سه شب تکرار کنید تا اینکه کاملا نتیجه بگیرید)
 
 وَقِیلَ الْیَوْمَ نَنسَاکُمْ کَمَا نَسِیتُمْ لِقَاء یَوْمِکُمْ هَذَا  {وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّن ذُکِّرَ بِآیَاتِ رَبِّهِ فَأَعْرَضَ عَنْهَا وَنَسِیَ مَا قَدَّمَتْ یَدَاهُ وَلَقَدْ عَهِدْنَا إِلَى آدَمَ مِن قَبْلُ فَنَسِیَ وَلَمْ نَجِدْ لَهُ عَزْماً  کَذَلِکَ أَتَتْکَ آیَاتُنَا فَنَسِیتَهَا وَکَذَلِکَ الْیَوْمَ تُنسَى کذلک اللهم ینسی فلان ابن فلانه معشوقته ومحبوبته فلانه بنت فلانه فلا یکاد یذکرها ویسلاها ببرکه هذه الآیات الکریمه وبحق قولک الحق قُلْنَا یَا نَارُ کُونِی بَرْداً وَسَلاما کذلک تصبح نار المحبه بردا وسلاما
 
 بجای فلان ابن فلانه نام ونام مادر  آقا پسرعاشق که میخواد فراموش کنه  وبجای فلانه بنت  فلانه نام ونام مادر دخترخانم
 حال اگر عشق برعکس بود و خانم عاشق شده (که همیشه همینطور بوده) اول نام خانم بعد نام آقا ذکر بشه
 
قاعده:
 
این رو در شب در ساعت زحل بنویسید و بعد از نوشتن در زیرآسمان قرار بدید کسانی هم که سقف ندارند در قسمت لبه تراز منزل قرار دهید.
 
باید با خودنویس یا اگه نمیتونی با خودنویس بنویسی با نوک چوب کبریت بنویس یا با خلال دندون
 
ذکات این عمل:
 
در اخر هم یک بسته خرما بیرون ذکات بده و صد صلوات هدیه به حضرت علی (ع) کنید.
 

منبع : دعا سایت

بیشتر بخوانید  بهترین دعای توصیه شده زبان بند برای بستن فوری زبان دشمنان

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *