دعای سنگین برای رزق و روزی و گشایش رزق و روزی بسته

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com دعای سنگین برای رزق و روزی و گشایش رزق و روزی بسته را قرار دادیم . دعای زیر از دعاهای قوی و مجرجب و سنگین برای طلب رزق و روزی و وسعت و افزایش رزق و روزی و گشوده شدن و باز شدن درهای رزق و روزی می باشد . به جهت گشایش روزی بسته و طلب روزی زیاد می توان از قوی ترین و مجرب ترین دعای سنگین برای رزق و روزی استفاده کرد . سایت ملکوتی ها …

,دعای روزی قوی,دعای رزق روزی قوی,دعا رزق روزی قوی,دعای رزق و روزی قوی,دعای رزق و روزی قوی و فوری,دعای رزق و روزی قوی برای مغازه,دعای رزق و روزی قوی مغازه,دعای گشایش رزق و روزی قوی,دعای رزق روزی قوی همراه خود,دعا برای روزی قوی,دعای رزق وروزی قوی,دعای رزق وروزی قوی صوتی,نوشتن دعای رزق وروزی قوی,دعای رزق و روزی خیلی قوی,قویترین دعای رزق و روزی,دعای رزق وروزی قوی نی نی سایت,دعای رزق و روزی قوی برای خانه,دعای رزق و روزی قوی و فوری نی نی سایت,دعای رزق و روزی قوی و فوری صوتی,دعای بسیار قوی برای رزق و روزی مغازه,دعا قوی برای گشایش رزق و روزی,دعا روزی قوی

دعای سنگین برای رزق و روزی و گشایش رزق و روزی بسته

دعای رزق و روزی سنگین,دعای طلب روزی زیاد,دعای وسعت و افزایش روزی,دعایی گشایش روزی سنگین,دعای زیاد شدن رزق و روزی سنگین,دعای باز شدن درهای رزق و روزی,دعای مخصوص وسعت و افزایش روزی,طلسم سنگین و قوی برای روزی,طلسم به دست آوردن روزی فراوان

دعای سنگین برای رزق و روزی و گشایش رزق و روزی بسته

بهترین دعایی که موجب افزایش رزق و روزی می شود کدام است ؟

از موارد تجربه شده و مفید ختم «اذا وقعه» است که از امام سجاد علیه‌السلام روایت شده و علامه مجلسی (ره) آن را نقل نموده اند.

این ختم به صورت زیر می‌‌باشد:

اگر اول ماه (قمری) روز دوشنبه بود، از روز اول تا چهاردهم، سوره واقعه خوانده شود و مقدار خواندن هر روز به تعداد شماره روزهاست .

به این شکل که در روز اول ـ مثلا ـ یک مرتبه، و در روز چهاردهم چهارده مرتبه خوانده می‌شود.

بعد از اتمام خواندن سوره مبارکه واقعه در هر روز این دعا نیز خوانده شود:

اَللّهُمَّ اِنْ کانَ رِزْقی فِی السَّماءِ فَأنْزِلْهُ وَ اِنْ کانَ فِی الْاَرْضِ فَأخْرِجْهُ وَ اِنْ کانَ بَعیداً فَقَرِّبْهُ وَ اِنْ کانَ قَریباً فَیَسِّرْهُ وُ اِنْ کانَ قَلیلاً فَکَثِّرْهُ وَ اِنْ کانَ کَثیراً فَبارِکْ لی فیهِ وَ أرْسِلْهُ عَلی اَیْدی خِیارِ خَلْقِکَ وَ لا تُحْوِجْنی اِلی شِرارِ خَلْقک. وَ اِنْ لَمْ یَکُنْ فَکَوِّنْهُ بکِیْنُونِیَّتِکَ وَ وَحْدانِیَّتِکَ، اَللّهُمَّ انْقُلْهُ اِلَیََّ حَیْثُ اَکُونُ وَ لا تَنْقُلْنی اِلَیْهِ یَکُونُ، اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَِیْءٍ قَدیرٌ. یا حَیُّ یا قَیُّومُ، یا واحِدُ یا مَجیدُ، یا بَرُّ یا رَحیمُ یا غَنیُّ ، صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، وَ تَمِّمْ عَلَیْنا نِعْمَتَکَ، وَ هَنِّئْنا کَرامَتَکَ، وَ اَلْبسْنا عافیَتَکَ

و در هر پنجشنبه‌ای که در این میان ـ اول تا چهاردهم ـ قرار دارد این دعا خوانده شود:

«یا ماجِدُ، یا واحِدُ، یا جَوادُ، یا حلیمُ، یا حَنّانُ، یا مَنّانُ، یا کَریمُ اَسْألُک تُحْفَهً مِنْ تحَفِکَ تَلُمُّ بها شَعْثی وَ تَقْضی بها دَیْنی وَ تُصْلِحُ بها شَأنی برَحْمْتِکَ یا سَیِّدی».

۳)هر که در میان نماز مغرب و عشاء ۱۰۶۰ مرتبه بگوید یا غنی صاحب ثروت خواهد شد.

۴)جهت تنگی روزی و رفع فقر ۴۰ روز روزی یکمرتبه سوره مبارکه مزمل را بخواند.

۵)سوره یوسف را بنویسد و شب هنگام از خانه خارج گشته و در شکاف دیواری پنهان کند و موقع برگشتن به پشت سر خود نگاه نکند بعد از سه روز او را برای شغلی دعوت کنند و مشغول گردد.” ولی میبایست چند مورد حتماٌ رعایت شود. اول : در نوشتن آیات طهارت و وضو داشتن رعایت گردد , قلم و کاغذ غصبی و نجس نباشد .دیواری که کاغذ در آن پنهان میشود غصبی و ناپاک نباشد . موقع برگشتن به هیچ وجه نباید به پشت سر نگاه کرد.

۶)رفع فقر: از حضرت امام صادق(ع) منقولست هرکس سوره کهف را بنویسد و در شیشه سر تنگ نهد و آنرا در منزل خود نگه دارد از درویشی و وام خلاص شود و او و اهل و عیالش محتاج نشوند و هیچ کس نتواند به او بدی برسان

۷)برای مال وثروت :روز ۵ شنبه دو رکعت نماز بخواند وبعد از نماز سوره ی یس را بخواند واین عمل را تا سه روز انجام دهد که مجرب است

۸)مداومت بر اسم “اَلصَمَد” اثر عجیبی در رفع گرسنگی دارد

۹)داومت بر این اذکار جهت وسعت رزق و ادای دین و قرض بسیار مفید است انشاء الله گفتن ۲۷۰ مرتبه ذکر یا کریم در هر روز .

۱۰)خواندن این دعا در سجده نماز به خصوص سجده آخر :

یا خَیرَ المَسئولینَ و یا خیرَ المُعطین اُرزُقنی وارزُق عَیالی مِن فَضْلکَ فإنَّک ذوالفَضل العظیم

۱۱)مداومت بر این ذکر جهت ادای دین بسیار موثر است . چنانچه امیرالمومنین علی علیه السلام خدمت رسول اعظم صلی الله علیه و آله و سلم رسیدند و از ادای دین خود شکایت کردند.

حضرت فرمودند این دعا را بخوان اگر قرض تو به اندازه کوه صبیر (یکی از بلندترین کوهها) باشد دینت ادا می شود .

اللهم اَغْنِنی بِحلالک عن حَرامِکَ و بِفَضْلِکَ عمَّن سواک

۱۲)حضرت خاتم الانبیاء صلى اللّه علیه و آله به اصحاب صفه در وقتى که از تنگدستى خود شکایت کردنداین دعا را تعلیمشان فرمود که دائم بخوانند، غنى خواهند شد.

اللهم رب السموات السبع و رب العرش العظیم اقض عنا الدین و اغننا من الفقر

۱۳)امام جواد علیه السلام.جهت وسعت رزق مکرر گفته شود:

یا من یکفى من کل شى ء و لا یکفى منه شىء اکفنى ما اهمنى .

۱۴)توسل به جواد الائمه علیه السلام جهت زیاد شدن روزى این دعا را روزى چهارده مرتبه تا ۹ روزبخواند:

اللهم انى اسئلک بحق ولیک محمد بن على علیه السلام الا جدت به على من فضلک و تفضلت به على من وسعک و وسعت على رزقک و اعنیتنىعمن سواک و جعلت حاجتى الیک و قضاها علیک انک لما تشاء قدیر.

۱۵)هر روز هزار و یک بار این آیه خوانده شودبسیار فایده دارد:

اللّه لطیف بعباده یرزق من یشاء و هوالقوى العزیز.

۱۶)گویند جهت توانگرى چهل شب هر شباین دعا را بخواند موثر خواهد بود.

بسم اللّه الرحمن الرحیم اللهم یا غنى یا حمید یا رحیم یا ودود یا مبدء یا معید اغننى بحلالک عنحرامک و بفضلک عمن سواک یا ارحم الراحمین .

۱۷)براى رفع فقر و جلب وسعت و باز شدن در بهشت هر روز صد مرتبه بگوید:لا اله الا اللّه الملک الحق المبین .

۱۸)حضرت خاتم الانبیاء صلى اللّه علیه و آلهبه اصحاب صفه در زمانى که از تنگدستى خویش شکایت کردند این دعا را تعلیم ایشانفرمود که دائم بخوانند، غنى خواهند شد:

اللهم رب السموات السبع و رب العرش العظیم اقض عنا الدین و اغننا من الفقر.

۱۹)ابوبصیر گوید: به حضرت صادق ع عرض کردم: من رسیدن روزیم را کند می شمارم و روزی من به کندی می رسد و به نظر خودم بیش از آن هم نخواهد رسید؟ آن حضرت در خشم شد سپس به من فرمود: بگو

اللهم انک تکفلت برزقی و رزق کل دابه، یا خیر مدعو و یا خیر من اعطی و یا خیر من سئل و یا افضل مرتجی افعل بی کذا و کذا»

( به جای کذا و کذا حاجت خود را در مقدار زیاد شدن روزی بگوید).

بیشتر بخوانید  دعای شیخ بهایی برای پولدار شدن,دعای رزق و روزی شیخ بهایی

۲۰)ختم سوره واقعه جهت وسعت رزق :جهت وسعت رزق ومعیشت از شب شنبه ، هر شب سه بار سوره مبارکه واقعه را بخواند وشب جمعه ۸مرتبه بخواند واین عمل را پنج هفته بجای آورد وقبل از هر بار خواندن سوره این دعا را بخواند.

اَللَّهُمَّ ارْزُقنا رِزْقاً حَلاَلاً طَیِّباً مِنْ غَیْرِ کَدٍّ اِسْتَجِب ْ دَعْوَتَنَا مِنْ غَیْرِ رَدٍّ وَ اَعُوذُ مِنَ الْفَضِیحَتِین الفَقرا وَالدِّینِ وَاِدْفَعْ عَنِّی هَذَیْنِ بِحَقِّ الامَامِیْن الحسن وِالحُسَین بِرَحْمَتِکَ یاارحم الراحمین .

فرموده اند این ختم تاثیر عجیبی دارد .

۲۱)پیامبر اکرم(ص) فرمود: من آیه اى را در قرآن مى شناسم که اگر تمام انسانها دست به دامن آن شوند براى حل مشکلات آنها کافى است و آن آیات سوّم و چهارم سوره طلاق است :

وَ مَنْ یَتَّقِ اللهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً* وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْث لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَى اللهِ فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالِغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِکُلِّ شَیْىء قَدْراً

طریقه ختم آیه به جهت وسعت روزى: آیه مذکور را از روز دوشنبه شروع کند، تا چهل روز، روزى ۱۵۳ مرتبه بخواند و روز چهلم ۱۷۸ مرتبه بخواند به جهت وسعت رزق و برکت مال و رسیدن به دولت و ثروت بسیار مجرب است.

۲۲)توانگری و دوام ملک و بزرگی و تسلط و خَدَم و حَشَم و مالک شدن املاک و غیره مداومت نماید بر اسم «یا مالک» و اگر کسی روز جمعه پیش از طلوع آفتاب ۱۰۰۰ مرتبه این اسم را بخواند تمام حوائج دنیا و آخرت او برآورده شود. عدد کبیر این اسم ۹۰ می‌باشد.

۲۳)هر کسی هر روز ۹ نوبت این اسم مقدس « یا مالک» را تکرار کند از خلق بی‌نیاز گردد و دولت دنیا و آخرت بیابد.

۲۴)هر کسی که بر گرسنگی وجوع طاقت نبود به ذکر این اسم مبارک « یا صمد» مداومت کند به عدد ۱۰۰۰ بار در روز تا حق سبحان درهای رزقهای ظاهری و باطنی را بر روی او بکشاید.

۲۵)برای ادای دین و قرض و جلوگیری از فقر ۱۱۰ مرتبه «یا علیّ » خوانده شود.

۲۶)برای غنی شدن از نظر مادی برای همیشه اسم «علی» روی نگین انگشتری حک شود و همراه داشته باشد.

۲۷)برای نجات فوری از قرض سنگین ۱۰۰۲ مرتبه خوانده شود:

سُبحانَ اللهِ وَ بِحَمدِه ِسُبحانَ الله العَظیمُ

۲۸)برای وسعت رزق و روزی، ۱۰۰ مرتبه گفته شود:

سُبحانَ اللهِ وَ بِحَمدِهِ سُبحانَ اللهِ العَظیمُ

۲۹)به جهت زیاد شدن محصول در خاصیت اسم مبارک «یا حلیم» گفته‌اند که در وقت آب دادن درخت و کشت، این اسم را بر کاغذى نویسند و با آب بشویند. آن آب بر هر زمینى که رسد محصول آن زیاد شود و از آفت سالم ماند.

۳۰)برای جلوگیری از فقر و بهبودی وضعیت مالی در هر روز ۱۰۰ مرتبه ذکر «یا غنی» خوانده شود.

۳۱)برای رفع شدید و ضیق معیشت و همچنین غنای معنوی ۱۰ جمعه متوالی هر بار ۱۰۶۰ مرتبه ذکر «یا غنی» گفته شود.

۳۲)برای نجات پیدا کردن از فقر و زیاد شدن روزی در هر روز ۱۱۰ مرتبه این دعا خوانده شود:

اللّهُمَّ اغننِی بِحَلالِکَ عَن حَرامِکَ وَ بِفَضلِکَ عَمَّن سِواکَ.

این دعا را حضرت رضا (ع) در عالم خواب به مرحوم ملا زین العابدین گلپایگانی، استاد میرزای شیرازی، سفارش فرمودند.

۳۳)برای وسعت رزق در هر روز ۱۳۷ مرتبه ذکر «یا واسع» خوانده شود.

۳۴)جهت جلوگیری از فقر، بخل، مرض و برای غنی شدن از نظر مادی در هر روز بین الطلوعین (بعد از طلوع فجر تا قبل از طلوع آفتاب) ۱۰ مرتبه اسم مبارک «یا باسط» خوانده شود.

۳۵)هر که تا سه شب، یک در میان یعنی از شش شب سه شب خوانده شود در ثلث آخر شب با حضور قلب دست بردارد و هر شبی ۱۴۲۴ مرتبه بگوید (یا باسط) حاجتش روا می شود. خصوصاٌ به جهت معیشت گویند بسیار مجرب است.

۳۶)اگر کسی در سحرگاه با طهارت (غسل کردن و وضو گرفتن) باشد دست بر آسمان بردارد و ده بار بگوید:«یا باسِطْ» و بر روی خود بمالد هرگز محتاج خلق نگردد و از غم فقر و نیازمندی خلاصی یابد و از جایی که گمان نداشته باشد نعمت یابد و روزی بر وی فراخ گردد.

۳۷)برای وسعت رزق و معیشت بعد از نماز صبح ۵۲۶ مرتبه در یک مجلس ذکر مقدس «الشکور» گفته شود.

۳۸)هر که معیشت تنگ شده باشد و روزگار به دشواری گذارند باید که به ذکر این اسم مداومت کند تا معیشت بر روی گشاده گردد.

۳۹)به جهت استفاده از بخششهای مادی خدا و غنای مادی، در ثلث آخر هر شب، در سجده ۱۴ مرتبه ذکر «یا وهاب» خوانده شود.

۴۰)برای برخوردار شدن از بخششهای خاص خدا و ریشه کن شدن کلی فقر در هر شبانه روز، ۱۰۰ مرتبه ذکر «یا وهاب» خوانده شود.

۴۱)برای برخوردار شدن از عطایا و عنایات خاصه خداوند در هر زمان که حال خوشی پیدا شود خدا را این گونه خطاب نماید:

یا واهِبَ العَطایا أعطِنی

۴۲)هر که بعد از نماز پیشین سر به سجده نهد و ۷۰ نوبت بگوید این اسم مبارک «یا وهاب» را از خلق مستغنی گردد و این اسمی است که به غایت پر خاصیت و سریع الاجابه.

۴۳)اگر کسی این را ورد سازد و هر روز ۱۰۳۵ بار بخواند «یا وهّاب یا ذلطّول» روزی بر وری فراخ گردد. و اگر مداومت کند از جائی که گمان ندارد روزی او برسد.

۴۴)به جهت وسعت رزق در شبانه روز ۵۵ مرتبه ذکر «المقیت» خوانده شود (مداومت بر این اسم مبارک برای توسعه رزق لازم است.)

۴۵)برای برکت پیدا کردن مال، کار و کسب، وقت و …، روزی ۳۷ مرتبه ذکر «یا اول» خوانده شود. (تعداد وسیط این اسم ۱۰ مرتبه و صغیر آن ۱ مرتبه می‌باشد.)

۴۶)بعد از نماز صبح به جهت زیادی نعمت، باید به عدد حروف ابجد آن جمله را بگوید. یعنی کلمه «یا منعم» را ۲۱۱ مرتبه بگوید.

۴۷)اگر کسی طالب دولت وعزت زیاد وشهرت باشد وبخواهد نعمت بر او فراخ گردد وابواب خیر بر او مفتوح گردد ، باید هر روز روزی سه بار با وضوع رو به قبله ودر مکانی خلوت وبدون صحبت متصل به هم این سوره را بخواند .

۴۸)شیخ صدوق از حضرت امام صادق (ع) نقل کرده است که فرموده : هر کس سوره مبارکه ذاریات را روز یا شبش بخئاند خدا معیشت اورا اصلاح فرمایدواورا رزق وسیعی عنایت نماید . مرحوم سید محمد خامنه ای تبریزی فرموده است که قرائت سوره مبارکه ذاریات در هر روز موجب ثروت فراوان می گردد همین طور کهکه قرائت این سوره همراه طلاق ،مزمل ،والم نشرح در هر روز برای توسعه امر معاش مجرب است بطوری که من حیث لا یحتسب می رسد وموجب حیرت عقول می گردد . ودر اهمیت این ختم فرموده که اگر در روز این ختم از شما فوت شد آن را در شب بجای آرید .

بیشتر بخوانید  دعای مجرب طلب روزی هنگام صبح

۴۹)ختم سوره مبارکه طه :سوره مبارکه طه را هر روز بعد از اذان صبح وقبل از طلوع آفتاب بخواند رزق او فراخ شودواز جایی که گمان نداشته باشد خدا برای او روزی برساند ،واگر در هنگام طلئع آفتاب بخواند روزی تازه به او رسد واگر کسی این سوره مبارکه را بنویسد وهمراه خود داشته باشد در پی پی هر حاجتی برود موفق گردد ، واگر برای اصلاح بین دونفر بخواهد برود قبل از رفتن این سوره را بخواند .

۵۰)هر پنج شنبه ۴۰مرتبه سوره نصر خوانده شود تا مالی بیابی که در خاطرت نگنجد.

۵۱)روایت شده است هر کس در وقت صبح قبل از تکلم سه بار بخشی از آیه ۱۴۴ سوره مائده را بخواند روزی او از جایی برسد که گمان نداشته باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم رَبَّنا أَنْزِلْ عَلَیْنا ماءِدَهً مِنَ السَّماءِ تکُونُ لَنا عیدًا لِأَوَّلِنا وَ آخِرِنا وَ آیَهً مِنْکَ وَ ارْزُقْنا وَ أَنْتَ خَیْرُ الرّازِقینَ.

۵۲)برکت پول روز جمعه در میان دو نماز به یک خط بنویس ( یعنی خط دوم نرود ) دعا را و در کیف پولت قرار بده تا همیشه غنی باشی.

بسم الله الرحمن الرحیم و لقد مَکّنّا کم فى الارض و جعلنا لکم فیها معایش قلیلا ما تشکرون.

۵۳)جهت توانگری و دوام ملک و بزرگی و تسلط و خَدَم و حَشَم و مالک شدن املاک و غیره مداومت نماید بر اسم «یا مالک» و اگر کسی روز جمعه پیش از طلوع آفتاب ۱۰۰۰ مرتبه این اسم را بخواند تمام حوائج دنیا و آخرت او برآورده شود. عدد کبیر این اسم ۹۰ می‌باشد.

۵۴)هر کسی هر روز ۹ نوبت این اسم مقدس « یا مالک» را تکرار کند از خلق بی‌نیاز گردد و دولت دنیا و آخرت بیابد.

۵۵)برای ادای دین و قرض و جلوگیری از فقر ۱۱۰ مرتبه «یا علیّ » خوانده شود.

۵۶)برای غنی شدن از نظر مادی برای همیشه اسم «علی» روی نگین انگشتری حک شود و همراه داشته باشد.

۵۷)برای وسعت رزق و روزی، ۱۰۰ مرتبه گفته شود:

سُبحانَ اللهِ وَ بِحَمدِهِ سُبحانَ اللهِ العَظیمُ.

۵۸)ازدیاد رزق و برکت خانه و مغازه آیه به جهت زیادی رزق به تجربه رسیده است آن که در هر روز آیه مبارکه: و من یتق الله تا آخر آیه ی ۳ سوره ی طلاق را سه مرتبه بعد از نمازهای واجب با سه مرتبه صلوات در اول آن و سه مرتبه صلوات در آخر آن بخواند موجب وسعت رزق خواهد بود .

۵۹)جهت وسعت رزق هر روز صبح بعد از نماز دستها را به طرف آسمان بلند کرده به قصد دعا این آیه را هر روز بخواند .

رَبَّنَا أَنزِلْ عَلَیْنَا مَآئِدَهً مِّنَ السَّمَاء تَکُونُ لَنَا عِیداً لِّأَوَّلِنَا وَآخِرِنَا وَآیَهً مِّنکَ وَارْزُقْنَا وَأَنتَ خَیْرُ الرَّازِقِینَآیه .

۶۰)برای پول و ثروت : برای دعوت پول که تا عمر داری از مشکلات راحت میشوی به شرط مشروع باید یک هفته ترک حیوانی کند یعنی از غذاهایی مثل شیرو پنیر و … و کلا غذاهایی که در آن حیوانی هست استفاده نکند و میتواند از سبزیجات و میوه جات استفاده کند .سپس از روز اول که روز چهارشنبه باشد شروع کند و در جای خلوت اسم ( اسرافیل ) را بر کاغذ نوشته و در سر خود ببندد و نگاه بالا نگهدارد باید که سر خود را در پس افکنده و نگاه به بالا کند و در خواندن این اسماء مکرم مشغول گردد .انشاالله .چون روز چهارشنبه ی دیگر در آید مقصود حاصل آید :اسماء این است :

عَشقَد طَقطوش مُطِز هَواطِل و عَواطِل اَجیبوا عَنهُ مِن الدَّراهِمِ و الدّینارِ بِحق اسرافیل و اوفونی و قَوِّ عَلی اعطاء

۶۱)هر کس روزی ۱۱۰ مرتبه سوره والعادیات را بخواند روزی فراوان و حلال نصیبش می شود .

۶۲)اگر کسی سوره والعادیات را بنویسد و همراه داشته باشد در امان الهی باشد و اسباب رزق برای او فراهم می شود.

۶۳)شش روز روزی ۳۳۰ مرتبه :

یا الله لطیف بعباده یرزق من یشا ء و هو القوی العزیز.

روزی فراوان و حلال نصیبش می شود .

۶۴)سوره ی حشر ۴۱ روز روزی یک بار روزی فراوان و حلال نصیبش می شود .

۶۵)خواندن سوره ی قدر و مداومت به آن در حل مشکلات مالی موثر است. روزی فراوان و حلال نصیبش می شود .

۶۶)برای وسعت رزق بعد از نماز صبح ۱۰ مرتبه :

سبحان الله العظیم و بحمده استغفرالله و اتوب الیه و اسئله من فضله

۶۷)از امام صادق (ع) روایت است که هر که این دعا را دو ماه متوالی روزی ۱۰۰ بار بخواند خداوند گنجی از مال یا گنجی از علم به او عطا کند.

استغفرالله الذی لااله الا هوالحی القیوم بدیع السموات و الارض من جمیع ظلمی و اسرافی علی نفسی و اتوب الیه

۶۸)بعد از نماز صبح پیش از سخن گفتن با کسی آیه ۱۰ سوره کهف را:( فسیکفیکهم الله و هو السمیع العلیم) ۷ مرتبه بخوانید. روزی فراوان و حلال نصیبش می شود .

۶۹)جهت توسعه ی رزق با وضو و روبه قبله ۳ بار سوره ی طلاق را بدون اینکه در وسطش با کسی صحبت کنید بخوانید.بسیار موثر است.

۷۰)از امام صادق روایت است که هر کس بعد از نماز عشاء بر سوره ی واقعه مداومت کن هرگز محتاج نمی شود. روزی فراوان و حلال نصیبش می شود .

۷۱)هر روز دعای هفتم صحیفه سجادیه را بخوانید. روزی فراوان و حلال نصیبش می شود .

۷۲)مداومت بر( سوره ق )باعث ازدیاد ثروت می شود. روزی فراوان و حلال نصیبش می شود .

۷۳)برای رفع ضیق معیشت و همچنین غنای معنوی ۱۰ جمعه متوالی هر بار ۱۰۶۰ مرتبه ذکر «یا غنی» گفته شود.

۷۴)برای نجات پیدا کردن از فقر و زیاد شدن روزی در هر روز ۱۱۰ مرتبه این دعا خوانده شود:

اللّهُمَّ اغننِی بِحَلالِکَ عَن حَرامِکَ وَ بِفَضلِکَ عَمَّن سِواکَ

این دعا را حضرت رضا (ع) در عالم خواب به مرحوم ملا زین العابدین گلپایگانی، استاد میرزای شیرازی، سفارش فرمودند.

۷۵)برای وسعت رزق در هر روز ۱۳۷ مرتبه ذکر «یا واسع» خوانده شود.

۷۶)جهت جلوگیری از فقر، بخل، مرض و برای غنی شدن از نظر مادی در هر روز بین الطلوعین (بعد از طلوع فجر تا قبل از طلوع آفتاب) ۱۰ مرتبه اسم مبارک «یا باسط» خوانده شود.

۷۷)هر که تا سه شب، یک در میان یعنی از شش شب سه شب خوانده شود در ثلث آخر شب با حضور قلب دست بردارد و هر شبی ۱۴۲۴ مرتبه بگوید (یا باسط) حاجتش روا می شود. خصوصاٌ به جهت معیشت گویند بسیار مجرب است.

۷۸)اگر کسی در سحرگاه با طهارت (غسل کردن و وضو گرفتن) باشد دست بر آسمان بردارد و ده بار بگوید:«یا باسِطْ» و بر روی خود بمالد هرگز محتاج خلق نگردد و از غم فقر و نیازمندی خلاصی یابد و از جایی که گمان نداشته باشد نعمت یابد و روزی بر وی فراخ گردد.
۷۹)برای وسعت رزق و معیشت بعد از نماز صبح ۵۲۶ مرتبه در یک مجلس ذکر مقدس «الشکور» گفته شود.

بیشتر بخوانید  ختم سوره انشراح چهارشنبه اول ماه برای برآورده شدن حاجات

۸۰)هر که معیشت تنگ شده باشد و روزگار به دشواری گذارند باید که به ذکر این اسم مداومت کند تا معیشت بر روی گشاده گردد.

۸۱)به جهت استفاده از بخششهای مادی خدا و غنای مادی، در ثلث آخر هر شب، در سجده ۱۴ مرتبه ذکر «یا وهاب» خوانده شود.

۸۲)هرگاه در ساعت اول روز ۳۰۸ مرتبه بگوید یا رزّاق روزی او وسیع می گردد.هر که در میان نماز مغرب و عشاء ۱۰۶۰ مرتبه بگوید یا غنی صاحب ثروت خواهد شد.

۸۳)دعا جهت زیاد شدن روزی این دعا را روزی چهارده مرتبه تا ۹ روز بخواند:

اَللّهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ بَحَقَّ وَلِیَّکَ مُحَمَدِّ بن عَلیًّ عَلَیهِ السَّلامُ اِلاّ جُدْتَ بِهِ عَلَیَّ مِنْ فَضْلِکَ وَ تَفَضَّلْتَ بِهِ عَلَیَّ مِنْ وُسْعِکَ وَ وَسَّعَتَ عَلَیَّ رِزْقَکَ وَ اَغْنَیْتَنی عَمَّنْ سِواکَ وَ جَعَلْتَ حاجَتی اَلَیْکَ وَ قَضاها عَلَیْکَ اِنَّکَ لِما تَشاءُ قَدیر.

۸۴)برای توسعه رزق برای غنی شدن  هر که این کلمات را صد نوبت بخواند غنی گردد و مجرب است.بسم الله الرحمن الرحیم یا کَثیرَ الخَیر  یاذالمَعرُوف یا قَدیمَ الاِحسان  اَحسِن اِلِینا  بِاحسانِکَ القَدیم برحمتک یا ارحم الراحمین.

۸۵)سوره قدر ۱۰ بار بعد از نماز صبح خوانده شود.

۸۶)دستور العمل مجرب برای پولدار شدن جمعه شب ، سه لقمه با پیاز بخورند و صبح شنبه ناشتا ، ابتدا یک شیرینی که می تواند خرما یا عسل یا حتی شکر و قند باشد میل کند  بعد ۳ بار بگوید  ( اللهم العن یهود الخیبری)  هر هفته جمعه شبها انجام دهد و ترک نکند ، به این ترتیب مدام به او پول و دارایی میرسد.  منبع این دستور العمل ،  کتاب سیاحت شرق نوشته حاج اقا نجفی قوچانی.  نویسنده کتابهای سیاحت غرب .

۸۷)امام صادق فرمودند : هرکس سوره یوسف را نوشته و با آب بشوید و از آن بنوشد خداوند به آسانی به او رزق و روزی عنایت می کند و برای او از طرف خداوند رزق و بهره ای مقرر می شود.

۸۸)امام صادق (ع) فرمودند : اگر رزق و روزی کسی تنگ شود هفت بار سوره مریم را بخواند درهای روزی بر روی او باز می شود .

۸۹)امام صادق (ع)فرمودند : اگر کسی سوره فتح را در شب اول ماه مبا رک رمضان به هنگام رویت هلال سه مرتبه بخواند خداوند متعال درهای رزق و روزی را به روی آنها می گشاید .

۹۰)سوره ق هم برای ثروت است و ختمش هم در روز ۳ بار  برای توسعه رزق.

۹۱)در امر معاش و غنی و توانگری در سحرگاه یعنی در نزدیکی صبح دو رکعت نماز بجای آورد در رکعت اول بعد از حمد ۱۷ مرتبه سوره کافرون و در رکعت دوم بعد از حمد ۱۷ مرتبه سوره توحید و در رکوع هر یک از این دو رکعت ۱۷ مرتبه ذکر سبحان ربی العظیم و بحمده و در هر یک از سجدتین دو رکعت ۱۷ مرتبه سبحان ربی الاعلی و بحمده بگوید و بعد از فراغ از نماز ۱۷ مرتبه آیت الکرسی بخواند که مجرب است و گفته اند این عمل از گنج های مخفی پروردگار است که بدست نااهل نباید داد .

۹۲)خواندن سوره طه نزد طلوع فجر کمترین اثر او این است که روزی تازه به خواننده میرسد و نرمی دلها برای او حاصل می شود .

۹۳)دعا برای انفجار رزق دستورات زیر برای ازدیاد رزق و روزی  را به دقت انجام دهید :۱- ۳۰۸  مرتبه ذکر یا رزاق  هر روز اول صبح (ترجیحا بعد از نماز صبح )۲- مداومت در ذکر یا واسع بدون عدد ( به هر تعداد که می توانید )۳- آیه ۲و۳  سوره طلاق هر روز بعد از هر نماز  سه مرتبه۴- در یک چله روزی ۲۷ مرتبه سوره  ذاریات آیه۸۵  ۵- روزی ۲۳۵۸  مرتبه “یا غنی یا فتاح  یا رزاق”۶- مداومت در صلوات و استغفاردستورات ۴و۵و۶.

۹۴)به جهت ازدیاد یا بعبارتی انفجار رزق است حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله نقل فرمودند : قسم به آن خدایی را که من را مبعوث فرموده هرکسی این دعا را همراه خود داشته باشد یا در دکان و یا در منزل خود گذارد فقر او به ثروت و وسعتِ رزق و روزی مبدل شود. ان شاء الله.

یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَالاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقََنی رَزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه  یا اَرحَمَ الرّاحِمِین .

۹۵)در دستور دیگر برای توسعه رزق گفته شده بعد از این دعا حمد و توحید و قدر و آیه الکرسی را بخواند و بعد برخیزد و رو به قبله حاجت بخواهددعای تنگی روزیدعای تنگی روزی ( و نیز درخواست حوائج در سفر طولانی )  که هنگام طلوع افتاب دراب اندازد :

بسم الله الرحمن الرحیم الملک الحق المبین من العبد الذلیل الی الملک المولی الجلیل سلام الله علی محمد و علی فاطمه والحسن والحسین و علی محمد و جعفر و موسی و علی و محمد و علی و الحسن و الحجه القائم المنتظر المهدی مولینا و سیدنا صلوات الله و سلامه علیهم اجمعین رب انی مسنی الضر والخوف فاکشف ضری و امن خوفی بحق محمد و اله اسئلک بحق کل نبی و وصی و صدیق و شهید ان تصلی علی محمد و علی ال محمد یا الله یا رحمن الراحمین اشفعوا لی یا ساداتی و موالی بالشان الذی لکم عندالله فان لکم عنده شانا من الشان فقد مسنی الضر و الخوف یا ساداتی والله یا ارحم الراحمین وافعل بی ما انت اهله یا رب کذا و کذا

به جای کذا و کذا حاجت خود را بنویسد

هر کس سوره فیل را ۲۱ بار بعد از نماز ظهر بخواند روزی او از غیب گشوده شودسوره واقعه برای ازدیاد  روزی  مفید استبرای وسعت رزقهر روز بعد از نماز صبح این ایه را ۱۱۰ مرتبه بخوانید

اِن الله هو الرزاق ذوالقوه المتین

۹۶)از برای مال و ثروت دو رکعت نماز بخوانید و بعد از نماز سوره مبارکه “یس” را بخوانید و این عمل را تا ۳ مرتبه انجام دهید.

۹۷)هر که بعد از نماز پیشین سر به سجده نهد و ۷۰ نوبت بگوید این اسم مبارک «یا وهّاب» را از خلق مستغنی گردد و این اسمی است که به غایت پر خاصیت و سریع الاجابه.

۹۸)برای برخوردار شدن از بخششهای خاص خدا و ریشه کن شدن کلی فقر در هر شبانه روز، ۱۰۰ مرتبه ذکر «یا وهّاب» خوانده شود.

۹۹)برای برخوردار شدن از عطایا و عنایات خاصه خداوند در هر زمان که حال خوشی پیدا شود خدا را این گونه خطاب نماید:

یا واهِبَ العَطایا أعطِنی.

۱۰۰)اگر کسی این را ورد سازد و هر روز ۱۰۳۵ بار بخواند «یا وهّاب یا ذاالطّول» روزی بر وری فراخ گردد. اگر مداومت کند از جائی که گمان ندارد روزی او برسد.

برگرفته از دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *