دعای سریع الاجابه روا شدن حاجت و ادا شدن حاجت و خواسته

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب ملکوتی ها malakootiha.com دعای سریع الاجابه روا شدن حاجت و ادا شدن حاجت و خواسته را قرار دادیم . دعای زیر از دعاهای سریع الاجابه و عظیم الشان برای برآورده شدن حاجت و خواسته می باشد . دعای زیر از دعاهای عظیم الشان برای طلب حاجت و روا شدن حاجت می باشد .

دعای سریع الاجابه روا شدن حاجت و ادا شدن حاجت و خواسته

دعای قوی برای طلب حاجت,دعای سریع الاجابه روا شدن حاجت,دعای مخصوص براوردهش دن حاجت,ذکر و دعای گرفتن حاجت سریع,دعای قرآنی مخصوص حاجت

دعای سریع الاجابه روا شدن حاجت و ادا شدن حاجت و خواسته

دعای زیر از آن جمله دعائى است از براى مولاى ما امیرالمؤمنین علیه السّلام که آن را به شخصى از جماعت حاجیان در خواب تعلیم نمودند و سریع الاجابه است.

ابن طاوس علیه الرّحمه گوید که:

این دعا را با سندهاى متّصل به آن حضرت دیدم پس من اختصار نمودم به نقل حاصل معنى آن را و آن این است که در بعضى از سنوات به جمعى از حاجیان در اثناى راه کعبه تشنگى عظیمى رسید تا آنکه نزدیک بود آنکه همه ایشان هلاک شوند. پس شخصى از ایشان از رفتار بازمانده نشست مترصّد بر مرگ، پس در آن حال او را سستى خوابى فرا گرفت پس در خواب مولاى ما على بن ابى طالب صلوات اللَّه علیه را دید که فرمودند که: چه چیز ترا از خواندن کلمه نجات غافل کرده است؟ پس آن شخص گفت که: کلمه نجات کدام است؟ آن حضرت فرمودند که: این را بگو که:

«أدم ملکک على ملکک بلطفک الخفىّ».

«دائم گردان پادشاهى و ملک خود را بر مال و مملکت خود (یعنى دائم گردان آب را که ملک توست بر بنده خود) که آن نیز ملک توست به سبب لطف و شفقت پنهان تو»

بیشتر بخوانید  دعای فوری کارگشایی - دعای شکست و ناکامی دشمن

پس فرمودند که: منم علىّ بن ابى طالب. پس آن شخص گفت از خواب بیدار شدم و این کلمات را گفتم پس ابرى پیدا شد و مردمان تضرع نمودند تا آنکه باران بارید و همگى سیراب گردیدند و شکر خداى تعالى بجاى آوردند و از هلاکت نجات یافتند و الحمد للَّه وحده.

کتاب مهج الدعوات و منهج العنایات ، سید بن طاووس الحسنی الحسینی قدس سرّه.

برگرفته از دعا سایت

******************************

بازنشر : سایت ملکوتی ها سایت بزرگ ذکر و دعا و تعبیر خواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *