دعای زبان بند مجرب – زبان بند قوی سکاکی

دعای زبان بند مجرب – زبان بند قوی سکاکی

دعای زبان بند مجرب - زبان بند قوی سکاکی
دعای زبان بند مجرب – زبان بند قوی سکاکی

در این پست از سایت ملکوتیها دعای زبان بند مجرب – زبان بند قوی سکاکی را قرار داده ایم.چنانچه در حاب بستن قرارداد جدید کاری هستید و معامله ای را مد نظر دارید و یا حتی برای جواب مثبت گرفتن در خواستگاری نگران هستید از دعای زبان بند قی سکاکی استفاده نمایید.دعایی بسیار مجرب برای بستن زبان طرف مقابل در موردی که مد نظرتان باشد.

دعای زبان بند مجرب - زبان بند قوی سکاکی
دعای زبان بند مجرب – زبان بند قوی سکاکی

دعای زبان بند مجرب – زبان بند قوی سکاکی,زبان بند دائم,زبان بند قوی,زبان بند شوهر,زبان بند قرانی,زبان بند از راه دور,زبان بند صم بکم,زبان بند دائم,زبان بند چیست,زبان بند سکاکی,دعا زبان بند,دعا زبان بند شوهر,دعا زبان بند,دعا زبان بند دشمن,دعا زبان بند صم بکم,دعا زبان بند چیست,دعا زبان بند خوراکی,دعا زبان بند برای ازدواج

دعای زبان بند مجرب – زبان بند قوی سکاکی

دعای زبان بند قوی سکاکی

دعای زیر را که به دعای زبان بند قوی سکاکی معروف است باید روی پلاک طلایی هک نموده و با خود نگاه دارید . می توانید به جای همراه داشتن برمکانی که مدتی بر آنجا در خواب بوده اید هم بگذارید. در مواقعی که نمی شود پلاک طلا را با خود حمل کنید از روش دوم استفاده می شود مانند بازداشتگاه یا زندان. زمانی که 17 روز بر تخته خوابی بخوابید می شود دعای زبان بند قوی سکاکی را در آنجا استفاده کرده بعد به سمت دادگاه یا بازداشتگاه تسلیم شوید. توجه داشته باشید کسی که دعا را به اسمه شما می نویسد باید سه شرط اصلی را رعایت نماید . دروغ نگوید، تهمت نزدند و مال کسی را نخورد علاوه بر آن بهتر است از قضاوت نیز بپرهیزد . دعای زبان بند قوی سکاکی که در زیر آمده همان دعای زبان بند در قران است که در واقع آیه 9 سوره مبارکه یس می باشد. 

بیشتر بخوانید  جن عاشق یا همزاد چیست؟ - برخی از علائم جن عاشق

«  وَجَعَلْنَا مِن بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لاَ یُبْصِرُونَ »

دعای زبان بند همگانی

دعای زبان بند همگانی که در زیر آمده است را باید بعد از فرستاندن 1000 صلوات بعد از نماز صبح در روز چهارشنبه بر کاغذی سفید و بدون خط بنویسید و همراه داشت باشید تا همه مخاطبین شما چه سره کار چه خانه و چه پشت تلفن در مقابل فرامین شما تسلیم شوند . توجه داشته باشید مانند دعای زبان بند قوی سکاکی کسی باید دعا را برای شما بنویسید که شرط ها را رعایت کند و حداقل از یک هفته قبل بر شروط مسلط شده باشد. اگر خودتان هم این کار را بتوانید انجام دهید که چه بهتر.

« اللَّهُمَّ إِنِّي أَطَعْتُكَ فِي أَحَبِّ الْأَشْيَاءِ إِلَيْكَ وَ هُوَ التَّوْحِيدُ وَ لَمْ أَعْصِكَ فِي أَبْغَضِ الْأَشْيَاءِ إِلَيْكَ وَ هُوَ الْكُفْرُ فَاغْفِرْ لِي مَا بَيْنَهُمَا يَا مَنْ إِلَيْهِ مَفَرِّي آمِنِّي مِمَّا فَزِعْتُ مِنْهُ إِلَيْكَ اللَّهُمَّ اغْفِرْ لِيَ الْكَثِيرَ مِنْ مَعَاصِيكَ وَ اقْبَلْ مِنِّي الْيَسِيرَ مِنْ طَاعَتِكَ يَا عُدَّتِي دُونَ الْعُدَدِ وَ يَا رَجَائِي وَ الْمُعْتَمَدَ وَ يَا كَهْفِي وَ السَّنَدَ وَ يَا وَاحِدُ يَا أَحَدُ يَا قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ اللَّهُ الصَّمَدُ لَمْ يَلِدْ وَ لَمْ يُوْلَدْ وَ لَمْ يَكُنْ لَهُ كُفُوا أَحَدٌ، »

دعای زبان بند شدید

دعای زبان بند شدید یا دعای زبان بند صم بکم را که در زیر آمده بعد از 300 مرتبه قرائت الله اکبر بعد از نماز صبح روز چهارشنبه سه مرتبه بخوانید بعد از هر بار قرائت یک نقطه بر برگ خشک شده درخت زیتون با گلاب بگذارید . برگ را نزد خود نگاه دارید تا روزی که با فردی خاص دیدار دارید. دعای زبان بند شدید مانند دعای زبان بند قوی سکاکی همیشگی نیست و فقط برای یک روز پایداری آن به طول می انجامد. رعایت شرایط دعای زبان بند قوی سکاکی نیز در دعای زبان بند شدید به طور کلی اجبار نیست.در صبح روزی که مایلید از دعای زبان بند شدید استفاده کنید بعد از نماز برگ را بسوزانید به طوری که مقداری دود کند و اجباری در سوختن کامل کل برگ نیست.

بیشتر بخوانید  دعای زبانبند سریع الاثر,دعای بستن زبان حسود

« الْحَمْدُ للّهِ (بستم رویش) رَبِّ الْعَالَمِینَ (بستم مویش و بستم دلش) الرَّحْمنِ (بستم لبانش) الرَّحِیمِ (بستم گوشش) مَلِکِ یَوْمِ الدِّینِ (بستم سینه اش فلان بن فلان علی حب فلان بنت فلان) إِیَّاکَ نَعْبُدُ (بستم شکمش) وإِیَّاکَ نَسْتَعِینُ (بستم زبانش) اهدِنَا الصِّرَاطَ المُستَقِیمَ (بستم دهانش) صِرَاطَ الَّذِینَ أَنعَمتَ عَلَیهِمْ (بستم عقلش) غَیرِ المَغضُوبِ (بستم هوشش) عَلَیهِمْ وَلاَ الضَّالِّینَ امین از رسن و ریسمان دیوان و پریان من بستم شما نیز ببندید تا من نگشایم شما هم نگشایید به حرمت اهیاً شراهیاً فلان بن فلان العجل العجل العجل العجل العجل الیوم الیوم الیوم »

دعای زبان بند قوی برای شوهر

دعای زیر را بعد از نماز صبح به مدت هفت روز 30 مرتبه قرائت کرده بر یک قاشق نمک بدمید .روز آخر آن را در غذا ریخته و به خورد شوهر خود بدهید. باشد که تا زمانی که شما شرط های گفته شده در قسمت دعای زبان بند قوی سکاکی را رعایت فرمایید قدرت دعای زبان بند قوی برای شوهر پایدار بماند. لازم نیست شوهر تمام غذا را میل نماید فقط یک قاشق در حد چشیدن کفایت میکند و تنها لازمه آن گرم میل شدنش می باشد. 

« قال تعالى بسم الله الرحمن الرحیم ” قال رجلان من الذین انعم الله علیهما ادخلوا علیهم الباب فإذا دخلتموه فإنکم غالبون وعلى الله فتوکلوا إن کنتم مؤمنین »

دعای زبان بند قوی و فوری از راه دور

در مواردی که به فردی دسترسی ندارید و می خواهید از راه دور زبان وی به صورت قوی و فوری بسته شود نیاز است که دعای زبان بند قوی و فوری از راه دور را که در زیر آمده است هنگام وزش باد بخوانید و به باد فوت کنید. رعایت شرایط آمده در دعای زبان بند قوی سکاکس در این مورد الزامی نیست. 

بیشتر بخوانید  دعای زبان بند با گره بر نخ دعایی قوی برای بستن زبان دشمنان و بدگویان

«  تذْرُوهُ الرِّيَاحُ وَكَانَ اللَّهُ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ مُّقْتَدِرًا. رَبَّنَا اكْشِفْ عَنَّا الْعَذَابَ إِنَّا مُؤْمِنُونَ. يَوْمَئِذٍ يَصْدُرُ النَّاسُ أَشْتَاتًا. انْفِرُواْ خِفَافًا وَثِقَالًا »

دعای زبان بند قوی و فوری برای شوهر

خانم هایی که می خواهند با بستن زبان شوهر خود به هدفشان برسند می توانند از دعای زبان بند قوی و فوری برای شوهر استفاده کنند که در زیر آمده است. خواندن این دعا به رام کردن شوهر کمک خواهد کرد و رعایت کردن شرایط آمده در دعای زبان بند قوی سکاکی در اجابت آن بسیار موثر می باشد.

«  رَبَّنا أَفْرِغْ عَلَیْنا صَبْراً وَ ثَبِّتْ أَقْدامَنا وَ انْصُرْنا عَلَى الْقَوْمِ الْکافِرینَ  »

دعای زبان بند مجرب – زبان بند قوی سکاکی,زبان بند دائم,زبان بند قوی,زبان بند شوهر,زبان بند قرانی,زبان بند از راه دور,زبان بند صم بکم,زبان بند دائم,زبان بند چیست,زبان بند سکاکی,دعا زبان بند,دعا زبان بند شوهر,دعا زبان بند,دعا زبان بند دشمن,دعا زبان بند صم بکم,دعا زبان بند چیست,دعا زبان بند خوراکی,دعا زبان بند برای ازدواج

 

برگرفته از سایت ملکوت 786 مرجع ادعیه و اذکار قرآنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *