دعای خوراکی برای محبت شوهر به زن و افزایش عشق و علاقه شوهر به زن

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com دعای خوراکی برای محبت شوهر به زن و افزایش عشق و علاقه شوهر به زن را قرار دادیم . دعای زیر از دعاهای قوی و مجرب خوراکی و خوراندنی برای زیاد شدن مهر و محبت شوهر به زن و ایجاد صلح و آشتی و دوستی و مهربانی میان زن و شوهر و رفع اختلاف و ناراحتی و کدورت و دلخوری زن و شوهر می باشد . سایت ملکوتی ها …

,دعای خوراکی محبت,دعای خوراکی محبت شوهر,دعای محبتی خوراکی,دعاي محبت خوراكي,دعای مهر محبت خوراکی,دعای جلب محبت خوراکی,دعای عشق و محبت خوراکی,دعای خوراکی برای محبت شوهر,دعای محبت خوراکی شوهر,دعای محبت شدید خوراکی,دعای محبت با خوراکی,دعای محبت در خوراکی,دعای محبت قوی خوراکی,دعای محبت غیر خوراکی,دعا محبت خوراکی,دعاي محبت روي خوراكي,دعا مهر محبت خوراکی,دعای مهر و محبت قوی خوراکی,دعای جلب محبت معشوق خوراکی,دعای جلب محبت به خوراکی,دعای خوراکی برای محبت شوهر به زن

دعای خوراکی برای محبت شوهر به زن و افزایش عشق و علاقه شوهر به زن

دعای مهر و محبت خوراکی,دعای جلب محبت شوهر خوراکی,دعای افزایش محبت شوهر خوراکی,دعای عشق و علاقه و محبت خوراکی,طلسم جلب محبت شوهر خوراکی,طلسم زیاد شدن محبت خوراکی,طلسم قوی و مجرب برای مهر و محبت,آیه و سوره برای محبت خوراکی

دعای خوراکی برای محبت شوهر به زن و افزایش عشق و علاقه شوهر به زن

دعای محبت خوراکی با قند :

یکی از مجرب ترین دعاها برای دعای محبت روی خوراکی فوری و همیشگی دعای محبت با قند می باشد.

این دعا را 5 مرتبه به چند حبه قند بخوانید و به همراه چایی به معشوق خود بخورانید.

این دعا باعث بیقراری شدید معشوق می شود.

« إِنَّا جَعَلْنَا فِی أَعْنَاقِهِمْ أَغْلَالًا فَهِیَ إِلَى الْأَذْقَانِ فَهُمْ مُقْمَحُونَ وَجَعَلْنَا مِنْ بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ »

دعای مهر و محبت جوشاندنی :

هنگام جوشیدن آب دعای مهر و محبت جوشاندنی را بخوانید و سپس با این آب شربت گلاب و زعفران درست کنید و به فرد مورد نظر بدهید.

این دعا به صورت همیشگی مهر شما را به دل وی می اندازد

« فَسُبْحَانَ الَّذِی بِیَدِهِ مَلَکُوتُ کُلِّ شَیْءٍ وَإِلَیْهِ تُرْجَعُونَ * و لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم »

دعای افزایش مهر و محبت فوری :

برای اینکه خیلی سریع به حاجت خود برسید و محبت معشوق را کسب کنید باید دعای محبت فوری از دسته دعای محبت خوراکی-فوری و همیشگی را بخوانید و به سمت او فوت کنید.

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم. لإیلافِ قُرَیْشٍ. إِیلافِهِمْ رِحْلَهَ الشِّتَاءِ وَالصَّیْفِ. فَلْیَعْبُدُوا رَبَّ هَذَا الْبَیْتِ. الَّذِی أَطْعَمَهُمْ مِنْ جُوعٍ وَآمَنَهُمْ مِنْ خَوْفٍ. »

دعای زیاد شدن محبت فوری از راه دور :

بیشتر بخوانید  دعای مشکل گشای امام زمان برای مشکل گشایی و گره گشایی

اگر به دنبال جلب محبت کسی هستید که به وی دسترسی ندارید می توانید از دعای محبت فوری از راه دور که در زیر آمده است استفاده کنید.

دعای محبت فوری از راه دور را به آب روان بخوانید و نیت کنید تا به هدفتان برسید.

« یُحِبُّونَهُمْ. کَحُبِّ اللّهِ. وَالَّذِینَ آمَنُواْ. أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ.»

دعای محبت خوراکی بر روی سیب :

یکی از بهترین دعای محبت روی خوراکی-فوری و همیشگی، دعای محبت روی سیب می باشد. این دعا را به یک سیب قرمز 7 مرتبه بخوانید و سپس آن سیب را به معشوق خود بدهید.

دعای محبت روی سیب باعث عزیز شدن نزد معشوق می گردد.

« بسم الله الرحمن الرحیم. و لقد جعلنا فی السماء بُروجاْ و زَیــّناها للناظرین و حَفِظناها من کل شیطان رجیم. »

دعای جلب مهر و محبت معشوق خوراکی :

دعای جلب محبت معشوق که در زیر آمده است را روی یکی از میوه های بهشتی بخوانید و به خورد معشوق مورد نظر بدهید.

« یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ شَدُّ حُبًّا لِّلّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ کَحُبِّ اللّهِ یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ یُحِبُّونَهُمْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ حِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ فلان بن فلان علی حب فلان بنت فلان »

دعای محبت سریع الاجابه بر روی خوراکی :

دعای محبت سریع الاجابه که در زیر آمده است را هنگام طبخ غذا بخوانید و به خورد فرد ورد نظر دهید تا با دیوانه کردن محبوب خیلی سریع مهر و محبت وی را جلب کنید.

« اللهم يا حنان يا منان صلي على محمد وآل محمد وتحنن علي ومن علي بإمرأه مؤمنة (رجل مؤمن) تحفظني وأحفظها إنك إذا تحننت ومننت على أحد رحمته يا رؤف يا رحيم. »

دعای آشتی و مهر و محبت میان زن و شوهر :

اگر شما زن و شوهری را می شناسید که به دلیل لجبازی میانشان قهر و کدورتی ایجاد شده و مایلید که مشکلاتشان هرچه سریع تر حل شود و زندگی آرامی را تجربه کنند دعای زیر را که به دعا برای آشتی بین زن و شوهر لجباز معروف است می توانید استفاده کنید.

« زُیِّنَ لِلنَّاسِ حُبُّ الشَّهَوَاتِ مِنَ النِّسَاء وَالْبَنِینَ وَالْقَنَاطِیرِ الْمُقَنطَرَۀِ مِنَ الذَّهَبِ وَالْفِضَّۀِ وَالْخَیْلِ الْمُسَوَّمَۀِ وَالأَنْعَامِ وَالْحَرْثِ ذَلِکَ مَتَاعُ الْحَیَاۀِ الدُّنْیَا وَاللّهُ عِندَهُ الْمَآبِ حُسْنُ »

دعای فوری محبت شوهر به زن :

بیشتر بخوانید  دستورالعمل قرآنی جهت جلب محبت معشوق و محبوب تضمینی

آیا شوهر شما به دلیل لجبازی زندگی را به شما و خودش غیر قابل تحمل کرده است؟ شما هم می توانید از دعا برای آشتی بین زن و شوهر لجباز استفاده کنید. همین دعا و دستورالعمل در مورد دعا برای آشتی با معشوق لجباز نیز کار آیی دارد.

دعا برای آشتی بین زن و شوهر لجباز بهتر است در روز چهارشنبه قرائت شود.

آیه ۹۰ سوره نساء که در زیر آمده است را بعد از نماز صبح ۷ مرتبه قرائت کنید به نیت آشتی بین فلانی فرزند فلانی و فلانی فرزند فلانی که در اثر لجبازی از هم دور شده اند .

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ إِلَّا الَّذِينَ يَصِلُونَ إِلَىٰ قَوْمٍ بَيْنَكُمْ وَبَيْنَهُمْ مِيثَاقٌ أَوْ جَاءُوكُمْ حَصِرَتْ صُدُورُهُمْ أَنْ يُقَاتِلُوكُمْ أَوْ يُقَاتِلُوا قَوْمَهُمْ ۚ وَلَوْ شَاءَ اللَّهُ لَسَلَّطَهُمْ عَلَيْكُمْ فَلَقَاتَلُوكُمْ ۚ فَإِنِ اعْتَزَلُوكُمْ فَلَمْ يُقَاتِلُوكُمْ وَأَلْقَوْا إِلَيْكُمُ السَّلَمَ فَمَا جَعَلَ اللَّهُ لَكُمْ عَلَيْهِمْ سَبِيلًا »

دعای مهر و محبت و عشق و آشتی زن و شوهر

دعا برای آشتی زن و شوهر روی نمک معمولاً جهت اختلاف های مادی زن و شوهر بوده و هر گاه مرد یا زنی از شرایط مادی دیگری گله داشته و برای همین قهر و لجبازی می کرده استفاده می شده است.

بهتر است از نمک دریایی بجای نمک معمولی استفاده شود.

دعای زیر را که به دعای برای آشتی زن و شوهر وی نمک معروف است باید ۲۱ مرتبه در صبح روز چهارشنبه بعد از نماز صبح قرائت کرده بر یک قاشوق کوچک نمک بدمید و در غذا حل نمایید و هر دو از آن غذا میل کنید.

اگر ایشان در دسترس نبودند نمک را بر درب خانه ای که همسرتان در آنجا زندگی می کنند بپاشید. دعای فوری محبت

« زُیِّنَ لِلنَّاسِ حُبُّ الشَّهَوَاتِ مِنَ النِّسَاء وَالْبَنِینَ وَالْقَنَاطِیرِ الْمُقَنطَرَۀِ مِنَ الذَّهَبِ وَالْفِضَّۀِ وَالْخَیْلِ الْمُسَوَّمَۀِ وَالأَنْعَامِ وَالْحَرْثِ ذَلِکَ مَتَاعُ الْحَیَاۀِ الدُّنْیَا وَاللّهُ عِندَهُ الْمَآبِ حُسْنُ »

دعای محبت شوهر به زن و رفع قهر و ناسازگاری :

در مواردی که با فرد خاصی قهر هستید و می خواهید هرچه سریعتر با وی آشتی کنید می توانید از دعایی که در زیر آمده است استفاده کنید.

این دعا با رفع کدورت باعث برقراری هر چه سریعتر صلح و آشتی می شود.

بیشتر بخوانید  دستور تحبیب و جلب محبت برای عزیز و شیرین شدن نزد معشوق

این دعا در روز چهارشنبه بعد از نماز صبح قرائت شود. دعای فوری محبت

« عَسَي اللهُ اَن يَجعَلَ بَينَکُم وَ بَينَ الَذينَ عادَیتُم مِنهُم مَوَدَةً وَ اللهُ قَديرٌ وَ اللهُ غَفورٌ رَحيمٌ «

دعای پشیمانی شوهر و جلب محبت شوهر :

در مواردی که شوهر موضوعی را بهانه کرده و سعی در فاصله گرفتن از همسرش دارد می توانید دعای پشیمانی شوهر که در زیر آمده است را ۱۰۰ مرتبه بخوانید و به غذای شوهر خود فوت کنید تا هر چه سریع تر دعای پشیمانی شوهر اثر کند و وی از این تصمیم خود منصرف شود.

در واقع این دعا باعث عزیز شدن شما می گردد

باید قبل از قرائت نیت کنید.

« اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعه رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم »

سوره مزمل برای محبت بین زن و شوهر

اگر زن و شوهر یا یکی از آنها به تنهایی و به نیت پایدار شدن محبت سوره مزمل را هفته ای یک بار بعد از نماز صبح قرائت کند بسیار خوب است و هرگز لجبازی ، قهر یا کدورتی در زندگی آنها راه پیدا نخواهد کرد.

روز قرائت سوره مزمل برای محبت بین زن و شوهر بهتر است مانند زمان خواندن دعا برای آشتی بین زن و شوهر لجباز روز چهارشنبه باشد.

دعای آشتی زن و شوهر از راه دور

دعای سریع الاجابه برای آشتی زن و شوهر از فاصله دور را دو بار قبل از نماز صبح و پنج مرتبه بعد از آن قرائت کنید و حتماً بین خواندن فاصله ای نباشد . توجه داشته باشید مانند دعا برای آشتی بین زن و شوهر لجباز ، دعای آشتی زن و شوهر از راه دور بهتر است در روز چهار شنبه قرائت شود.

« بسم الله الرحمن الرحيم إِبْرَاهِيمُ خَلِيلُ اللَّهِ مُوسَى كَلِيمُ اللَّهِ عِيسَى رُوحُ اللَّهِ مُحَمَّدٌ حَبِيبُ اللَّهِ و رَسُولُ اللَّهِ لَوْ أَنزَلْنَا هَذَا الْقُرْآنَ عَلَی جَبَلٍ لَّرَأَيْتَهُ خَاشِعًا مُّتَصَدِّعًا مِّنْ خَشْيَةِ اللَّهِ وَتِلْكَ الْأَمْثَالُ نَضْرِبُهَا لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ يَتَفَكَّرُونَ أَلَمْ نَشْرَحْ لَكَ صَدْرَكَ وَوَضَعْنَا عَنْكَ وِزْرَكَ الَّذِي أَنْقَضَ ظَهْرَكَ وَرَفَعْنَا لَكَ ذِكْرَكَ فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًا إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًا » دعای فوری محبت

دعای وابستگی شوهر به زن :

می‌توان دعای زیر را ۴۴۴ مرتبه روی نبات خواند و به مرد خوراند تا وابسته زن شود.

یا مُقَلِّبَ القلوب قَلِّب قَلبَها و روحَها و جَسدَها

علیٰ مَحبَّتی و عشقی و اُنْسی و اُلفَتی و مَوَدَّتی

و قبولِ قَوْلی بِحَقِّ یا بَدوح و یا وَدود اَجِب دَعوتی یا وَصْلائیل

برگرفته از دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *