دعای حضرت رقیه برای شفای مریض,توسل به حضرت رقیه برای شفای بیماری

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com دعای حضرت رقیه برای شفای مریض,توسل به حضرت رقیه برای شفای بیماری را قرار دادیم . دعای سریع الاجابه و مجرب برای شفای مریض و بیماری با توسل به حضرت رقیه (س( در سایت ملکوتی ها …

دعای حضرت رقیه برای شفای مریض,توسل به حضرت رقیه برای شفای بیماری

دعای شفای مریض حضرت رقیه,دعای شفای بیماری حضرت رقیه,دعای توسل به حضرت رقیه,شفای مریض با توسل به حضرت رقیه,شفای بیماری با توسل به حضرت رقیه

دعای حضرت رقیه برای شفای مریض,توسل به حضرت رقیه برای شفای بیماری

متن زیارت حضرت رقیه با ترجمه

اَلسَلامُ عَلَیکِ یا سَیِدَتَنا رُقَیَةَ ، عَلَیکِ التَحِیَةُ وَاَلسَلامُ وَرَحمَةُ اللهِ وَبَرَکاتُهُ ، اَلسَلامُ عَلَیکِ یا بِنتَ رَسُولِ اللهِ ، اَلسَلامُ عَلَیکِ یا بِنتَ اَمیرِ المُومِنینَ عَلِیِ بنِ اَبی طالِبِ ، اَلسَلامُ عَلَیکِ یا بِنتَ فاطِمَةَ الزَهراءِ سَیِدَةِ نِساءِ العالَمینَ ، اَلسَلامُ عَلَیکِ یا بِنتَ خَدیجَةَ الکُبری اُمِ المُومِنینَ وَالمُومِناتِ ، اَلسَلامُ عَلَیکِ یا بِنتَ وَلِیِ اللهِ ، اَلسَلامُ عَلَیکِ یا اُختَ وَلِیِ اللهِ ، اَلسَلامُ عَلَیکِ یا بِنتَ الحُسَینِ الشَهیدِ ،

اَلسَلامُ عَلَیکِ اَیَتُهَا الصِدیقَةُ الشَهیدَةِ ، اَلسَلامُ عَلَیکِ اَیَتُهَا الرَضِیَةُ المَرضِیَةُ ، اَلسَلامُ عَلَیکِ اَیَتُهَا التَقیةُ النَقیَةُ ، اَلسَلامُ عَلَیکِ اَیَتُهَا الزَکِیَةُ الفاضِلَةُ ، اَلسَلامُ عَلَیکِ اَیَتُهَا المَظلُومَةُ البَهِیَةُ ، صَلَی اللهُ عَلَیکِ وَعَلی رُوحِکِ وَبَدَنِکِ ، فَجَعَلَ اللهُ مَنزِلَکِ وَمَاواکِ فِی الجَنَةِ مَعَ آبائِکِ وَاَجدادِکِ ، الطَیِبینَ الطاهِرینَ المَعصُومینَ ، اَلسَلامُ عَلَیکُم بِما صَبَرتُم فَنِعمَ عُقبَی الدارِ ، وَعَلَی المَلائِکَةِ الحافینَ حَولَ حَرَمِکِ الشَریفِ ، وَرَحمَةُ اللهِ وَبَرَکاتُهُ ، وَصَلَی اللهُ عَلی سَیِدِنا مُحَمَد وَآلِهِ الطَیِبینَ الطاهِرینَ وَسَلَمَ تَسلیما بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمَ الراحِمین

ترجمه زیارت حضرت رقیه

درود بر تو ای بزرگ ما رقیه که بر تو باد احترام و سلام و عنایات و برکات خداوندگار ما. به تو ادای احترام می‌کنم ای دخت امیر المومنین علی بن ابی طالب، در برابر عظمتت تعظیم می نمایم ای دختر فاطمه زهرا که مادرت بزرگ زنان دو جهان است، تسلیم مقام توام ای دختر یادگار خدیجه کبری، که سمت مادری داشت بر مردان و زنان با ایمان. سلام بر تو ای دختر ولی خدا. درود بر تو ای خواهر دوست خدا. سلامتی بر تو ای دخت حسین شهید .

دعا نثارت ای که هستی راستگو و حاضر در دینت . سلام بر تو ای که از راهت راضی بودی و خدا از مسیرت خشنود. در برابرت خاضعم ای پرهیزکار و پاکیزه‌تن ف تحیت بر تو ای تزکیه شده برتر، تسلیم مقام توام، ای که بودی در مظالم و با ارزشت همه را تحمل کرده افشا نمودی . صلوات خداوند بر تو و بر روح تو و جسمت . خداوند تبارک و تعالی خانه و زندگی تو را در بهشت قرار داده در کنار پدران و اجداد پاک و گرامی معصومت . درود بر شما به آنچه که صبر کردید. پس چه زندگی زیبایی در انتظار شماست . و نیز به فرشتگان پاسدار حرمت که نگهبان مقامات می‌باشند کرنش می‌کنم و در خاتمه با تمام وجود به خاندان معظم رسول خدا محمد (صل الله علیه وآله و سلم) دعا کرده و الطاف و مراحم الهی را مسئلت می‌کنم .

زیارت حضرت رقیه برای حاجت

خواندن زیارت حضرت رقیه برای حاجت گرفتن و سفره داشتن به نیت ایشان در بین مردم مناطق مختلف کشور رایج است. به این منظور سفره‌ای در نظر گرفته می‌شود و مهمان‌هایی که به دنبال برآورده شدن حاجت هستند نیز در آن مراسم حاضر می‌شوند.

زیارت حضرت رقیه برای حاجت بسیار مجرب است و اعتقاد بر این است هر که با نیت قلبی به ایشان متوسل شود و دعای سفره حضرت رقیه را بخواند، حتما مستجاب الدعا می‌شود و نیز اعتقاد بر این است که اگر روضه خوان مجلس از سید و سادات باشد برآورده شدن حاجت محتمل‌تر خواهد بود.

از فقیه راحل حضرت آیت الله حاج شیخ مرتضی انصاری نقل شده است :

اگر زیارت حضرت رقیه (س) برای حاجت می‌خوانید و بر ایشان توسل می‌کنید، عدد 14 را برای ادای آن در نظر بگیرید. برای مثال بگویید چنانچه انشاء الله با این سفره حاجت روا شوم 14 صلوات بر محمد و آل محمد، یا 14000 هزار تومان یا 14000 میلیون تومان و … به نیت آن حضرت به امر خیر و دستگیری از نیازمندان اختصاص می‌دهم.

زیارت حضرت رقیه برای شفای مریض

موارد زیادی از توسل به سفره و زیارت حضرت رقیه برای شفای مریض دیده شده است. با این حال سفره حضرت رقیه دارای آداب مخصوص به خود است. بهتر است که برای شفای مریض و حاجت روایی سفره را در سه نوبت و هر نوبت در هر دفعه در شب جمعه هنگام غروب نذر کنید. همچنین شب دوشنبه نیز برای برگزاری مراسم سفره و زیارت حضرت رقیه مناسب می‌باشد.

بهتر از نذری ها و خوراکی های تدارک دیده شده بر سفره گذاشته شوند و روزی آنها را با پارچه سبز و مشکی بپوشانید. دو شمع هم به نیت مزار ایشان روشن کنید. سپس مهمانان دور سفره نشسته و روضه خوانده شود. در طول خواندن زیارت حضرت رقیه نیز آنهایی که حاجت دارند ایشان را به جد بزرگوارشان قسم دهند و حاجت خود را بخواهند، ان شاالله مستجاب می‌گردد.

ثواب زیارت حضرت رقیه

ثواب زیارت حضرت رقیه چیزی کمتر از سایر ائمه معصوم ما نیست. بسیاری از مردم با حاجات و درخواست های خود به ایشان پناه می‌برند و این بانو گرامی را شفیع و واسطه خود به درگاه خدا قرار می‌دهند تا خداوند به برکت ایشان حاجت را مستجاب کرده و چه موارد زیادی از بیماران شفا یافتند و چه افرادی که قرض آنها ادا شد و چه افراد گرفتاری که مشکل و غم آنها به برکت ایشان برطرف شد.

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

بیشتر بخوانید  نماز امام علی برای آمرزش گناهان,دعای حضرت علی بعد از نماز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *