دعای جاعت جیعت فجیعت برای دفع و باطل کردن چشم زخم

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com دعای جاعت جیعت فجیعت برای دفع و باطل کردن چشم زخم را قرار دادیم . از دعاهای قدیمی برای باطل کردن اثرات چشم زخم و مقابله با چشم زخم و چشم نظر دعای جاعت جیعت فجیعت است که توصیه شده بر روی تخم مرغ نوشته شده و تخم مرغ در مقابل شخص مورد نظر شکسته شود . سایت ملکوتی ها …

,دعای دفع چشم زخم,دعای دفع چشم زخم و نظر,دعای دفع چشم زخم نی نی سایت,دعای دفع چشم زخم صوتی,دعای دفع چشم زخم نوزاد,دعای رفع چشم زخم و حسادت,دعای رفع چشم زخم صوتی,دعای رفع چشم زخم از بهجت,دعای رفع چشم زخم سریع,دعای رفع چشم زخم قوی صوتی,دعای دفع بلا و چشم زخم صوتی,دعا صوتی دفع چشم زخم,دعای رفع چشم زخم بچه,دعای رفع چشم زخم برای بچه,دعا برای رفع چشم زخم و حسود,دعای رفع چشم زخم بهجت,دعای سریع برای رفع چشم زخم,دعا برای رفع چشم زخم سریع,دعای سریع الاجابه برای رفع چشم زخم

دعای جاعت جیعت فجیعت برای دفع و باطل کردن چشم زخم

دعای جاعت برای باطل چشم زخم,دعای جیعت برای چشم زخم,دعای فجیعت برای دفع چشم زخم,دعای از بین رفتن اثرات چشم زخم

دعای جاعت جیعت فجیعت برای دفع و باطل کردن چشم زخم

دعای چشم نظر بر روی تخم مرغ :

این کلمات را بنویسد بر روى تخم مرغ پس اگر به جھت انسان باشد در میان دو پاى او بر زمین بزند و بشکند و اگر حیوان باشد در میان او زند تا شکسته شود و در وقت شکستن تخم مرغ بگوید:

« بسم اللّه و باللّه و على اسم اللّه و اسم العین. »

و کلماتى که بر تخم مرغ باید بنویسد این است:

(جاعت ) (جیعت ) (فجیعت ) (فجعجعت) ( انفجعت ) (انفجلقت)

گنجینه معنوی/ص ۱۱۰

دعای جاعت جیعت فجیعت، با نام دعای چشم نظر نیز شناخته می‌شود.

یکی از مواردی که بسیاری از مردم به خصوص ایرانی‌ها به ان باور قلبی دارد، چشم نظر است.

آن‌ها باور دارند در صورتی که فردی از چیزی که آن‌ها دارند، و یا از خصوصیت آن‌ها خوشش بیاد و نسبت به آن‌ها حس ظن و حسد داشته باشد، آن‌ها را تحت تاثیر چشم نظر قرار خواهد داد و اتفاق ناخوشایندی برایشان رخ خواهد داد.

از این حیث، این افراد روش‌های بسیار زیاد و جالبی برای مبارزه با چشم نظر ابداع کرده‌اند تا خود را از گزند ان در امان قرار دهند.

برخی افراد باور دارند که با استفاده از تخم مرغ؛ می‌توان به سادگی با چشم نظر مبارزه نمود.

در گذشته، افراد می‌بایست تخم مرغ را بر سر کسی که باور داشتند چشم نظر درگیرش کرده است می‌شکاندند و بعد از آن، اسم کسی که حدس می‌زدند موجب چشم نظر شده است را می‌بردند. اما حدس زدن درست این که چه کسی موجب بروز آمدن این حالت شده بود سخت بود. بنابراین، رفته رفته دعای جاعت جیعت فجیعت جایگزین شد.

طی این دعا شخص باید کلمات (جاعت ) (جیعت ) (فجیعت ) (فجعجعت ) (انفجعت ) (انفجلقت ) را روی تخم مرغ بنویسد و آن را رو به فرد مورد نظر، نزدیک به پاهای او بشکند. طبق گفته‌ها، این روش تاثیر بسیار زیادی دارد.

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

بیشتر بخوانید  ذکرهای مجرب استجابت دعا و برآورده شدن حاجت فوری و سریع الاجابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *