دعای به دست آوردن محبت شخص مقابل و تسخیر قلب معشوق

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com دعای به دست آوردن محبت شخص مقابل و تسخیر قلب معشوق را برای شما عزیزان قرار دادیم . دعای زیر برای تسخیر قلب معشوق و به دست آوردن دل طرف مقابل بسیار موثر و مجرب است . اگر بخواهید قلب معشوق را به تسخیر خود درآورید این دعا و آیات قرآنی را طبق دستورالعمل گفته شده انجام دهید …

دعای به دست آوردن محبت شخص مقابل و تسخیر قلب معشوق

دعای به دست آوردن محبت شخص مقابل و تسخیر قلب معشوق,دعای تسخیر قلب معشوق,دعای تسخیر قلب طرف مقابل,آیه قرانی مطیع کردن شخص مقابل,ذکر و دعای تسخیر قلب فوری معشوق,دعای قرانی به دست آوردن دل معشوق

دعای به دست آوردن محبت شخص مقابل و تسخیر قلب معشوق

۱. آمده که هر که آیه الکرسی را هفت روز نزد طلوع صبح قبل از آنکه به کسی حرف بزند رو به قبله یازده مرتبه بخواند و در مابین عینین ( یشفع عنده ) محبت کسی را قصد نماید البته آن شخص دوست او گردد.

۲. هر کس خواهد کسی را عاشق خود کند این آیه که به آیه مَوَدَّت مشهور است

و به شیرینی و میوه یا چیزیکه مطلوب او باشد چهارده مرتبه در شب بخواند بدمد و به خوردش دهد بیشک بر او عاشق شود

آیه این است:

((یُحِبُّونَهُم کَحُبِّ الله وَ الذینَ امنوا اَشَدَّ حُبّاً لِلّه))

۳. اگر کسی عاشق شده و نمی تواند به وصالش برسد روز پنجشنبه بعد از نماز « صبح و عشاء» ابتداء صلوات بفرستد سپس ۱۰۱ مرتبه اسم اعظم «الحلیم» را تکرار کند بعد از ان یک صلوات بفرستد سپس چشمان خویش را بسته و در خیال خود معشوق را تصور کند و ظاهر نماید و به سینه او بدمد بی شک معشوق او به او رجوع خواهد کرد مجرب است.

۴. برای بدست اوردن محبت شخص مقابل ۲۷ دانه فلفل سیاه تهیه نموده و (ایه  ۱۷/سوره ی انفال) را هر روز بر یکی از فلفل ها خوانده و در اتش اندازد تا ۲۷ روز کامل گردد .

بیشتر بخوانید  ذکرهای مجرب طلب حاجت و روا شدن حاجت بعد از نمازهای یومیه

اگر هزار فرسنگ راه نیز فاصله باشد پیش تو خواهد امد مجرب است:

«وما رمیت اذ رمیت …(تا)الله رمی»

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *