دعای بخت بسته دختر و باز شدن بخت بسته و بخت گشایی دختر مجرد

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com دعای بخت بسته دختر و باز شدن بخت بسته و بخت گشایی دختر مجرد را قرار دادیم . بخت دختران به دلایل مختلفی بسته می شود . از جمله دلایل بسته شدن بخت دختران مجرد می توان سحر و طلسم و چله افتادن و چشم زخم اشاره کرد . بنابراین برای باز شدن بخت بسته دختر مجرد و آمدن خواستگار و ازدواج دختران می توان از ذکر و دعای قرآنی زیر استفاده کرد . بهترین و قویترین دعای بخت گشایی و باز شدن بخت بسته دختران مجرد را در ادامه این مطلب از سایت ملکوتی ها قرار دادیم …

,دعای بخت بسته شده,دعا برای بخت بسته شده دختر,دعاي باز كردن بخت بسته شده,دعای باز شدن بخت بسته شده,دعا باز شدن بخت بسته شده,دعا برای گشایش بخت بسته شده,دعا بخت بسته شده,دعای باز شدن بخت بسته شده دختر,دعای بخت بسته دختر,دعا برای گشایش بخت بسته دختر,دعای بسته شدن بخت دختر,دعای بخت بسته,دعای باطل شدن بخت بسته,دعاي باز كردن بخت بسته,دعا بخت بسته,دعا براي باز كردن بخت بسته شده,دعا برای باز شدن بخت بسته شده,دعا برای باز شدن بخت بسته شده دختر,دعا جهت باز شدن بخت بسته شده,دعایی برای باز شدن بخت بسته شده,دعا برای باز شدن بخت بسته,دعا برای باز شدن بخت بسته دختر,دعا برا باز شدن بخت بسته,دعای برای بخت بسته شده

دعای بخت بسته دختر و باز شدن بخت بسته و بخت گشایی دختر مجرد

دعای باز شدن بخت بسته,دعای گشایش بخت بسته,دعای بخت گشایی دختر مجرد,دعای باز شدن بسته شده,دعای گشوده شدن بخت بسته دختر,دعای گشایش بخت دختران جوان و مجرد,طلسم بخت گشایی فوری,طلسم باز شدن بخت بسته دختر,آیه و سوره باز شدن بخت بسته,اذکار و ادعیه باز شدن بخت

دعای بخت بسته دختر و باز شدن بخت بسته و بخت گشایی دختر مجرد

علائم و نشانه های طلسم شدن بخت :

در این نوع جادو که اکثرا برای جوانان و بالاخص دخترها استفاده می شود به این صورت شکل می گیرد که یک نفر از خدا بی خبر نزد جادوگر و ساحر رفته و با دادن اسم و اسم مادر دختر و قطعه ای از لباس ، مو سر ، ناخن یا عکس او و… از جادوگر می خواهد بخت و اقبال این دختر یا کل افراد مجرد آن خانواده را ببندد تا نتوانند ازدواج کنند.

این نوع طلسم میتواند بستن بخت با موی سر باشد یا هر چیزی که در بالا اشاره کردیم و جادوگر درخواست بکند.

البته بستن بخت تنها به ازدواج ختم نمی شود و در سایر جوانب زندگی فردی و اجتماعی انسان، از جمله رزق و روزی، درس و تحصیل نیز اثری منفی خواهد داشت.

تاخیر در ازدواج علاوه بر جادو می تواند عوامل ماورایی دیگری مانند چشم و حسد نیز داشته باشد.

چشم زخم و حسد شدید که همراه با شیطان باشند خود نیز باعث عدم موفقیت و پیشرفت از جمله عدم ازدواج می شود.

معمولا اشخاصی که دچار مشکل می شوند در اکثر کارهاشون شکست میخورن، نه اینکه خودشون مقصر باشند بلکه اون انرژی منفی حاصل از جادو یا چشم و حسد که کل هاله ی اطراف انسان را پوشانده [برای درک بهتر مفهوم هاله اطراف انسان، به پست ‘ نگاهی علمی به جن و جادو ‘ رجوع شود] باعث می شود نوعی تنفر و کراهت از اون شخص نزد اطرافیان ایجاد شود.

این هاله ی آلوده ی اطراف شخص، بعد از همنشینی یا صحبت کردن با شخص دیگر حالا خواه این شخص خواستگار باشد، خواه دوست، خواه شخص متصدی استخدام و مصاحبه شغلی باشد، فورا تحت تاثیر هاله ی منفی قرار خواهد گرفت و احساس خوبی نسبت به فرد پیدا نخواهد کرد.

پس هدف اول این نوع جادوها و از نشانه های طلسم شدن بخت ، الوده کردن هاله و بد جلوه دادن فرد جلوی دیگران است تا هر جا برود کارش راه نیفتد و موفقیتی حاصل نشود.

نشانه های طلسم شدن بخت و عدم ازدواج :

این نوع جادو و طلسم هم از نوع خاکی یعنی چال کردن در اماکن متروکه است و هم از نوع بادی و اتر آن که به درخت آویزان میکنند و یا پاشیدنی که جلوی درب منزل می پاشند. پس فرقی نمیکند که این بستن بخت با موی سر باشد یا با ناخن، لباس و… موکل این نوع از طلسم با دستوری که از ساحر و جادوگر دریافت می کند به سراغ فرد مورد نظر رفته و دو حالت زیر رخ می دهد:

الف: حالت اول:

در این حالت، فرد هر نوع خواستگاری را رد کرده و از اسم خواستگاری و ازدواج فرار می کند. یا گاهی موافقت اولیه خود را اعلام می کند اما صبح روز بعد همه چیز را به هم میزند.

ب: حالت دوم:

در این حالت، موکل اطراف آن فرد مترصد خواستگار و فرصت ازدواج مینشیند. یعنی خواستگار پیدا می شود یا در مراسمات مختلف صحبت و پسند صورت میگیرد و توافقات اولیه برای خواستگاری انجام میشود اما پای آنها به خانه باز نمی شود.

موکل طلسم آنقدر طرف مقابل را وسوسه می کند و فرد را در چشم آنها بد جلوه می دهد تا طرف پشیمان شده و مساله را رها کند.

گاهی مشاهده میشود خواستگاران موافقت اولیه خود را اعلام می کنند اما دیگر خبری از آنها نمی شود.

در جادوهای شدید از این نوع دیده شده خواستگار به محض ورود به خانه ی فرد دم بخت، احساس خفگی کرده و دنیا در چشمش تیره و تار می شود و دوست دارد هرچه زودتر خانه را ترک کرده و برود

برخی دیگر از علائم و نشانه های طلسم شدن بخت :

۱.سردرد [هنگامی که حرف ازدواج پیش بیاید.]
۲.احساس خفگی و تنگی نفس هنگام غروب و شبها
۳.دیدن چهره ی خواستگاران به شکلی قبیح و زشت
۴.هجوم افکار منفی مختلف روز خواستگاری
۵.ناراحتی و نگرانی شدید هنگام خواب
۶.درد معده
۷.درد در انتهای کمر

توضیحات تکمیلی:

* اگر سحر بستن بخت خارج از خانه باشد و موکل آن وارد بدن فرد نشده باشد، علایم جسمی مانند سردرد یا درد معده و کتف و کمر در فرد مشاهده نمی شود و بیشتر زندگی اجتماعی او و رفتارها و ارتباطش با دیگران تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

٭ آقایان نیز دچار سحر و طلسم بستن بخت می شوند و نشانه های طلسم شدن بخت مشابه دارند.

*طلسم بستن بخت تنها به ازدواج ختم نمی شود بلکه هر چیزی که به موفقیت شخص مربوط می شود بسته خواهد شد مانند موفقیت شغلی ، تحصیلی، رزق و روزی و بدبیاری آوردن هاب مکرر و بدون دلیل

٭ جن عاشق نیز شبیه به طلسم بستن بخت عمل می کند.

حالتهای مختلف بسته بودن بخت و ازدواج :

حالت اول: علیرغم تمایل فرد به ازدواج، اما به کلی پای خواستگار به منزل قطع می شود، یا اگر صحبتی شود از دور انجام شده و به مرحله خواستگاری در منزل نخواهد رسید. [طلسم]

حالت دوم: خواستگاری و ورود خواستگار به منزل انجام می شود، اما با وجود تمایل فرد به ازدواج و به محض جواب مثبت دادن، دیگر خبری از آن خواستگارها نخواهد شد. [آلوده بودن هاله ی فرد]

حالت سوم: خود فرد علاقه ای به ازدواج ندارد، و خواستگارهایش را بدون دلیل موجه و علیرغم موقعیت مناسب رد می کند. [جن عاشق]

ممکن است فرد تحت فشار خانواده یا با کمک دعای جذب خواستگار و… ازدواج کند اما آنقدر بعد از ازدواجش برایش مشکلات بوجود می آید که مجبور به طلاق می شود.

نکته مهم:

در یکسری از جادوهای بستن بخت و ازدواج، حتی بستن بخت با موی سر ، ممکن است فرد بیمار هیچ گونه علایم جسمی و روحی دال بر وجود عامل ماورایی نداشته باشد ولی در اصل مساله ی بستن رخ داده است. در این گونه افراد، جادو بیشتر از اینکه وارد جسم شود یا خارج از جسم بیمار مترصد خواستگار بنشیند، هاله ی فرد را مورد هدف قرار میدهد.

بستن بخت از دو روش زیر انجام می‌شود :

نخستین روش بستن، توسط ساحران انجام می‌گیرد

روش دوم خود انسان باعث بسته شدن بخت خودش است.

ساحران روش‌های متنوعی را برای بستن بخت دختران به کار می‌گیرند که همه آن‌ها شیطانی بوده و مشمول حکم محاربه با خدا هستند

بیشتر بخوانید  دعای بخت گشایی مجرب و فوری - دستورالعمل بخت گشایی و ازدواج آسان

از جمله این روش‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

 الف: بستن از طریق موی سر، ناخن، تکه های لباس، لوازم شخصی و تحت مالکیت دختر. در این روش فرد ساحر با استفاده از این مواد اقدام به سحر نمودن طرف مسحور می‌نماید.

ب: بستن از طریق خوراندن که در اصطلاح عامه به چیز خور کردن افراد مشهور است.

ج: طلسمات سیاهی و بستگی نیز از جمله این روش‌ها هستند که دفن شده، سوزانده شده، در باد آویزان کرده و یا مالیدن به لباس و یا ریختن مقابل منزل دختر صورت می‌پذیرد.

به عنوان مثال :

بارها مشاهده شده که مایعی روغنی و سیاه رنگ مقابل منزل دختر ریخته شده و پاک کردن آن بسیار مشکل است.

در این روش از سحر، طلسم و عزائم عذاب بر روغن خوانده و یا حل شده است.

گاهی نیز همین روغن را به لباس دختر می‌مالند. لازم به ذکر است که در این نوع از سحر بستن بخت، بارها دیده شده که بر لباس عروس و یا مقابل منزل وی از روغن مذکور استفاده کرده‌اند.

در چنین وضعیتی قطعاً دختر در شب عروسی خود به حالت جنون می‌رسد و توان انجام زناشویی را از دست می‌دهد. حالت‌های این‌گونه افراد همچون افرادی است که مصروع بوده و از بیماری صرع رنج می‌برند.

در روش دوم خود دختر باعث بسته شدن بخت خود است.

ترک واجبات، ارتباط با نا محرمان، سستی ایمان، لقمه حرام، نیات نا پاک، حسد، چشم زخم به خود، عدم انس با قرآن و این قبیل موارد موجب ایجاد بستگی در دختر هستند.

در چنین حالاتی نیز شخص مسحور مورد علاقه و یا آزار جنیان قرار می‌گیرد.

علائم و نشانه های دختر بسته شده همانند افراد مسحور است

برای گشایش بخت نیز می‌بایست از ادعیه بخت گشایی، و اوراد ماثوره به همراه ادعیه گشایش استفاده نمود.

بهتر است که در کنار آن از الواح مجرب بخت گشایی و باطل السحر استفاده شود

آیه مجرب بخت گشایی :

بیشتر بخوانید  دعای بخت گشایی و ازدواج با موم عسل برای گشایش بخت و ازدواج فوری

آیه ۲۹ سوره فاطر را دختر بی خواستگار پیوسته و بطور منظم روزانه تلاوت کند.

این عمل مجرب است و بسیار موثر در بخت گشائی. نتایج و عجایب بسیار دارد. انشاء الله تعالی.

آیه ۲۹ سوره فاطر :

إِنَّ الَّذِینَ یَتْلُونَ کِتَابَ اللَّهِ وَأَقَامُوا الصَّلَاةَ وَأَنفَقُوا مِمَّا رَزَقْنَاهُمْ سِرًّا وَعَلَانِیَةً یَرْجُونَ تِجَارَةً لَّن تَبُورَ.

دستورالعمل بخت گشائی :

1- سوره های فلق و ناس را هر روز تلاوت نمایید. (صبح و شب)

2- به وقت خواب معوذتین (همان سوره های فلق و ناس را بخوانید).

3- معوذتین را در کاغذ بدون خط بنویسید و همیشه همراه خود داشته باشید.

4- پایان هر نماز آیه الکرسی را حداقل یکبار تلاوت نمایید. آیه اول آنرا بخوانید تا و هو العلی العظیم.

5- حتما حتما حتما در هنگام اذان یا اندکی قبل یا پس از آن که درهای استجابت دعا  گشوده است جهت عنایت بخت نیکو از جانب خداوند متعال دعا و طلب حاجت کنید. شک نکنید.

,دعای باز شدن بخت دختر سن بالا,دعای باز شدن بخت دختر سن بالا نی نی سایت,دعای باز شدن بخت دختر سن بالا فوری,دعای باز شدن بخت دختر,دعای باز شدن بخت دختر نی نی سایت,دعاي باز شدن بخت دختر,دعای باز شدن بخت دختر سریع,دعای باز شدن بخت دختر در یک هفته,دعایی برای باز شدن بخت دختر,دعا باز شدن بخت دختر,دعا برای باز شدن بخت دختر نی نی سایت,دعای گشایش بخت دختر سریع,دعای سریع الاجابه برای باز شدن بخت دختر,دعای سریع برای باز شدن بخت دختر,دعا برای باز شدن بخت دختر,دعای برای باز شدن بخت دختر,دعا برای باز شدن بخت دختر جوان,دعا برای باز شدن بخت دختر در قرآن,چه دعایی برای باز شدن بخت دختر,دعایی مجرب برای باز شدن بخت دختر,بهترین دعا برای باز شدن بخت دختر,دعای قوی برای باز شدن بخت دختر,دعا جهت باز شدن بخت دختر

بیشتر بخوانید  ذکر و دعای حاجت گرفتن در سختی و گرفتاری مجرب و تضمینی

برگرفته از دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *