دعای باطل السحر قوی بخت و محبت و رفع بستگی و نحوست 100% تضمینی

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com دعای باطل السحر قوی بخت و محبت و رفع بستگی و نحوست 100% تضمینی را قرار دادیم . دعای زیر از دعاهای قوی و مجرب باطل السحر و جادو و طلسم برای باطل کردن سحر و طلسم بخت و محبت و همچنین رفع نحوست و سنگینی می باشد . جهت باطل کردن سحر و طلسم بخت و محبت و از بین رفتن نحوست و بستگی می توانید از دعای زیر استفاده کنید …

دعای باطل السحر قوی بخت و محبت و رفع بستگی و نحوست 100% تضمینی

دعای قوی و مجرب باطل السحر,دعای باطل سحر و طلسم,دعای باطل السحر بخت و محبت,دعای رفع بستگی و نحوست

دعای باطل السحر قوی بخت و محبت و رفع بستگی و نحوست 100% تضمینی

باطل السحر مخصوص بخت و محبت :

اين آيه رو بنويسين و بشورين و آب رو روي سر بريزين و با دست همون آب سر رو به همه جاي بدن به نيت باطل كردن بكشين. بگين باطل كردم تمام سحرها و بستگي ها و نحوست ها را.

وقتي آب رو روي سر ريختين لباس بپوشين و توكل به خدا كنين.

وَقُلْ جَاء الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا

بسم الله الرحمن الرحيم
إِنَّا جَعَلْنَا فِي أَعْنَاقِهِمْ أَغْلاَلًا فَهِيَ إِلَى الأَذْقَانِ فَهُم مُّقْمَحُونَ

يا الله يا الله يا الله يا هو هو هو هو حنان منان دَيّان سبحان برهان

دعای باطل کردن طلسم و سحر و جادو

بیشتر بخوانید  راز حاجت گرفتن از امام زمان,دعای طلب حاجت از امام زمان

اگر فردی دعای قرآنی ذیل را بنویسد و با خود نگاه  دارد از کلیه طلسمات و جادو و سحر در امان خواهد بود و اگر کسی را مورد سحر و طلسم و جادو قرار داده باشند، باید که این دعا را با زعفران و گلاب نوشته و سپس در آب حل کرده و بیاشامد و همچنین بر سر بریزد وسپس یکی دیگر را نوشته و در نزد خود نگاه دارد. با عنایت باریتعالی سحر و جادو برطرف خواهد گردید. توجه شود که این دعا همچنین برای گشایش بخت و کارگشائی نیز مفید فایده است.

بسم الله الرحمن الرحیم خَتَمَ الله عَلی قُلوُبِهِم وَ عَلی سَمعِهِم وَ عَلی اَبصارِهِم غِشاوَةٌ وَ لَهُم عَذابٌ عَظیم وَ مِن النّاس مَن یَقول امَنّا بِالله وَ بِالاخِرَةِ وَ ما هُم بِموُمِنین یُخادَعون الله وَالّذینَ امَنو وَ ما یَخدَعون اِلاّ اَنفُسَهُم وَ ما یَشعَروُن فی قُلوبِهِم مَرَضٌ فَزادَهُمُ الله مَرَضاً وَ نُنَزِّلُ مِنَ القُران ما هُوَ شَفاءٌ وَ رَحمَةٌ لِلموُمِنین یا ارحَمَ الرّاحِمین قالَ موسی ما جِئتُم بِه السِّحر اِنَّ اللهَ لا یُصلِح عَمَلَ المُفسِدین فَسَیَکفیکََهُمُ الله وَ هُوَ السَّمیعُ العَلیم لا حَولَ وَ لا قُوَّةَ اِلاّ باللهِ العَلیِّ العَظیم إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ وَ اُفَوِّضُ اَمری اِلی الله اِنَّ اللهَ بَصیرٌ باِلعِباد یا اَرحَم الرّاحِمین.

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *