دعای ایجاد محبت و آشتی زن و شوهر – آیه محبت و تسخیر قلب دیگران

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب ملکوتی ها malakootiha.com دعای ایجاد محبت و آشتی زن و شوهر – آیه محبت و تسخیر قلب دیگران را قرار دادیم . ذکر و دعای قوی و مجرب و تضمینی برای زیاد شدن مهر و محبت و عشق و علاقه بین زن و شوهر ور فع کدورت و اختلاف میان زن و شوهر و صلح و آشتی و دوستی و مودت میان زن و شوهر و تسخیر قلب و مطیع شدن جمیع خلایق …

دعای ایجاد محبت و آشتی زن و شوهر - آیه محبت و تسخیر قلب دیگران

دعای محبت بین زن و شوهر,دعای ایجاد صلح و آشتی بین زن و شوهر,دعای رفع اختلاف بین زن و شوهر,آیه قرآنی برای افزایش مهر و محبت,دعای آشتی کردن زن و شوهر,بهترین دعای تسخیر قلب و مطیع شدن شوهر و همسر

دعای ایجاد محبت و آشتی زن و شوهر – آیه محبت و تسخیر قلب دیگران

برای این منظور آیه شریفه ذیل را در چهار عدد ورقه بدون خط بنویسد و در چهار طرف خانه مخفی کند ، به اذن خداوند تبارک و تعالی میان آنها آشتی و مهر و محبت شدید برقرار خواهد شد.

آیه شریفه ذیل را برای مهر و محبت بنویسد :

بسم الله الرحمن الرحیم : ” ولئن سألتهم من خلق السماوات والأرض لیقولن خلقهن العزیز العلیم “.

کتاب کنوز آل محمد (ص) ، ترجمه و ویرایش دکتراحمدرضابابایی .

دعای محبت و تسخیر قلوب خلایق

دعای شریف ذیل را پس از نماز صبح قرائت کند و این بر این عمل مداومت ورزد. در ایجاد محبت و تسخیر قلوب بسیار موثر و مجرب است.

( اللَّهُمَّ اِقْذِفْ فِی قُلُوبِ اَلْعِبَادِ مَحَبَّتِی وَ ضَمِّنِ اَلسَّمَاوَاتِ وَ اَلْأَرْضَ رِزْقِی وَ أَلْقِ اَلرُّعْبَ فِی قُلُوبِ أَعْدَائِکَ مِنِّی وَ اُنْشُرْ رَحْمَتَکَ لِی وَ أَتْمِمْ نِعْمَتَکَ عَلَیَّ وَ اِجْعَلْهَا مَوْصُولَهً بِکَرَامَتِکَ إِیَّایَ وَ أَوْزِعْنِی شُکْرَکَ وَ أَوْجِبْ لِیَ اَلْمَزِیدَ مِنْ لَدُنْکَ وَ لاَ تُنْسِنِی ذِکْرَکَ وَ لاَ تَجْعَلْنِی مِنَ اَلْغَافِلِینَ ).

دعای افزایش محبت و عشق میان دو نفر

بیشتر بخوانید  دعای مجرب رفع کدورت و دوستی – دعای محبوبیت و تسخیر قلوب

برای زیاد شدن عشق و محبت فرد مورد نظرش آیه شریفه ذیل را هفت مرتبه بر یک خوردنی شیرین بخواند و آنرا به فرد مطلوب بخوراند . محبتش بسیار زیاد خواهد شد.

ولَقَدْ فَتَنَّا سُلَیْمَانَ وَأَلْقَیْنَا عَلَى کُرْسِیِّهِ جَسَدًا ثُمَّ أَنَابَ ﴿سوره مبارکه ص آیه شریفه ۳۴﴾

ترجمه : و قطعا سلیمان را آزمودیم و بر تخت او جسدى بیفکندیم پس به توبه باز آمد .

دعایی برای دوستی و الفت میان دونفر

برای افزایش مهر و محبت ، سوره مبارکه یوسف را به نیت افزایش محبت و دوستی ، در کاغذ بدون خط بنویسد و در میان لباس بپیچد و در منزل یا با خود نگهدارد.

******************************

بازنشر : سایت ملکوتی ها سایت بزرگ ذکر و دعا و تعبیر خواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *