دعای امام رضا برای دفع چشم زخم و در امان ماندن از شر چشم زخم

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com دعای امام رضا برای دفع چشم زخم و در امان ماندن از شر چشم زخم را قرار دادیم . ذکر و دعا و دستورالعمل قوی و مجرب برای محفوظ ماندن از چشم زخم و چشم نظر و خلاصی و نجات از شر چشم زخم می باشد که از امام رضا (ع) توصیه شده است …

دعای امام رضا برای دفع چشم زخم و در امان ماندن از شر چشم زخم

دعای نجات و رهایی از چشم زخم,دعای در امان ماندن از چشم زخم,دعای محفوظ ماندن از چشم زخم,دستورالعمل مجرب باطل کردن چشم زخم

دعای امام رضا برای دفع چشم زخم و در امان ماندن از شر چشم زخم

محمد بن عیسی گوید: مردی درباره چشم زخم از حضرت امام رضا (ع) پرسش کرد. حضرت فرمودند: چشم زخم واقعیت دارد و اگر گرفتار آن شدی دست را تا محاذی صورت بالا ببر و بخوان: حمد و توحید و معوذتین و دست ها را بر پیشانی بمال که به اذن خدا مفید خواهد بود.

چشم زخم امری پذیرفته شده در بینش و نگرش قرآنی است و در آیه 67 سوره یوسف به حقانیت چشم زخم اشاره دارد :در این آیه حضرت یعقوب(علیه السلام) به فرزندان خویش فرمان می دهد برای در امان ماندن از چشم زخم مردم مصر که هنگام ورود به مصر از دروازه های متعدد وارد شوند و از یک دروازه شهر وارد آن نشوند زیرا فرزندان او افرادی زیبا و تنومند و جوان بودند.

بیشتر بخوانید  قوی ترین دعا برای جلوگیری از طلاق زوجین - شروع محبت بین آنها

حضرت یعقوب(علیه السلام) عقیده داشتند که قدرت انسان های دارای چشم زخم به گونه ای است که او نمی تواند جلوی آن ها را بگیرد مگر آن که اراده الهی باعث شود که چشم زخم مردم در ایشان اثر نگذارد.(یوسف/67)

  منبع : دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *