دعای افزایش حافظه و تقویت هوش و رفع فراموشی و نسیان

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب ملکوتی ها  malakootiha.com دعای افزایش حافظه و تقویت هوش و رفع فراموشی و نسیان را قرار دادیم . ذکر و دعای بسیار قوی و تضمینی و مجرب برای افزایش هوش و حافظه و تقویت ذهن و مغز . برای رفع فراموشی و تقویت حافظه و افزایش حافظه می توان دعای مجرب و سریع الاجابه زیر استفاده کرد …

دعاي افزايش حافظه و يادگيري,دعای افزایش حافظه و تمرکز,دعای افزایش حافظه و هوش,دعای افزایش حافظه نی نی سایت,دعای افزایش حافظه در مفاتیح,دعا افزایش حافظه,دعا افزایش حافظه و یادگیری,دعاهای افزایش حافظه

دعای افزایش حافظه و تقویت هوش و رفع فراموشی و نسیان

دعای زیاد شدن هوش و حافظه,دعای قوت حافظه,دعای زیاد شدن هوش انسان,دعای رفع بیماری فراموشی,دعای از بین رفتن فراموشی,دعای تضمینی برای تقویت ذهن و مغز

دعای افزایش حافظه و تقویت هوش و رفع فراموشی و نسیان

صبح روز جمعه (بعد از اذان صبح) دعای شریف ذیل را در کاغذ بدون خط (با گلاب و زعفران) بنویسد و با خود نگهدارد. حافظه اش بسیار زیاد خواهد شد:

اللّهُمَّ نَوِّرْ بِکِتابِکَ وَاشْرَح بِهِ صَدْری وَ اطْلَقْ بِهِ لِسانی بِقُوَّتِکَ وَ لا حَوْلَ وَ لا قوَّهَ اِلّا بِاللهِ العلیِّ العظیم. 

( خدایا قلبم را به کتابت نورانی کن و سینه ام را فراخ گردان و زبانم را بگشا با حول و نیروی خودت و هیچ نیرویی نیست مگر به اراده خدای بلند مرتبه بزرگ.)

مردی از شیعیان توسّلات و ختم‌ها انجام داده که حضرت‌زهرا (س) را در خواب ببیند و تقاضای حافظه کند. شبی در عالم خواب حضرت‌زهرا (س) را که در پشت‌پرده‌ای قرار داشت مشاهده نمود تقاضایش را پرسید.

بیشتر بخوانید  دعای رزق و روزی ، وسعت رزق ، دعای حاجت

عرض کرد کم حافظه هستم و به شما ملتجی هستم. فرمود: از این پس وضو را با آن نیم‌گرم بگیر، زیرا آب سرد جهت حافظه شما خوب نیست. آن مرد به دستور حضرت عمل‌نموده حافظه‌اش قوّت گرفت.

منبع : دعا سایت

******************************

بازنشر : سایت ملکوتی ها سایت بزرگ ذکر و دعا و تعبیر خواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *