دعای آشتی و صلح اهل خانه و رفع کدورت و درگیری اعضای خانواده

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب ملکوتی ها malakootiha.com دعای آشتی و صلح اهل خانه و رفع کدورت و درگیری اعضای خانواده را قرار دادیم . ذکر و دعای سریع الاجابه و مجرب برای از بین رفتن کدورت و ناراحتی و درگیری و بحث و جداب میان اعضای خانواده و ایجاد صلح و آشتی و محبت و دوستی بین اهل خانه …

دعای آشتی و صلح اهل خانه و رفع کدورت و درگیری اعضای خانواده

دعای ایجاد آشتی بین اعضای خانه,دعای صلح و آشتی اهل خانواده,دعای رفع کدورت میان اعضای خانه,دعای رفع درگیری و تفرقه بین اهل خانه,دعای رفع ناراحتی و کدورت اعضای خانواده

دعای آشتی و صلح اهل خانه و رفع کدورت و درگیری اعضای خانواده

قهر کردن ممکن است به دلایل مختلفی صورت گرفته باشد. دلیل آن هر چه که باشد با انجام دعای ذیل در وقت مناسب خود به اذن خداوند جل جلاله صلح و روابط حسنه میان اهل خانه و خانواده برقرار خواهد گردید.

از جنبه دیگر چنانچه میان زن و شوهر اختلاف پیش آید، اگر دعای مخصوص آشتی زن و شوهر را در وقت مناسب خود انجام دهد به اذن و اراده پروردگار میان آنها صلح و آشتی و محبت و دوستی برقرار خواهد شد.

(صرفا در امر حلال استفاده شود)

دعای محبت و آشتی ، دعای آشتی با همسر

اگر در خانه کسی قهر و ناسازگاری باشد این آیه را وقت نماز صبح نوشته در منزل مخفی کند صلح و آشتی شود:

بسم الله الرحمن الرحیم
و ان امرت خافت من بعلها نشوزا او اعراضا فلا جناح علیهما ان یصلحا بینهما صلحا و الصلح خیر اللهم اصلح بین (اسم اشخاصیکه قهر کرده اند بنویسد) بحب ( نام طالبین صلح را ذکر کند) یا الله یا الله یا الله بحق هذه الحروف برحمتک یا ارحم الراحمین.

[چنانچه زن و شوهر هستند دعا و تعویذ زیر را در همان زمان بنویسد] و این تعویذ را نوشته اگر زن و شوهراند، زن بر بازوی راستش ببندد

(صفا اصلهاه برهلا اجلهله شراهیا اسراییل سیدی انک سیدی (نام او را ببرد) بحق تمخیثا القیا وط اطاما یادها یا منیبا یجیبا (مجیبا) جماه.

ادعیه و ادویه، محمدرضا سقازاده واعظ

بیشتر بخوانید  خواص ذکر حسبنا الله و نعم الوکیل برای رفع ترس و اضطراب و استرس

با گلاب و زعفران و در کاغذ بدون خط بنویسد.

وقت مناسب دعای فوق پس از اذان صبح تا طلوع آفتاب است.

اللهم إنک قلت وقولک الحق ادعونی أستجب لکم ، اللهم هذا الدعاء ومنک الإجابه وهذا الجهد وعلیک التِّکلان ولا حول ولا قوه إلا بالله العلی العظیم.

اللهم إنا دعوناک ثقه بکرمک وطمعاً فی رحمتک وسعیاً وراء مرضاتک.

التماس دعا

برگرفته از دعا سایت

******************************

بازنشر : سایت ملکوتی ها سایت بزرگ ذکر و دعا و تعبیر خواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *