دعایی مجرب برای زیاد شدن محبت بین دو شخص و مهربان شدن شوهر 100% تضمینی

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com دعایی مجرب برای زیاد شدن محبت بین دو شخص و مهربان شدن شوهر 100% تضمینی را قرار دادیم . دعای زیر از دعاهای قوی و مجرب برای زیاد شدن مهر و محبت و عشق و علاقه بین دو شخص می باشد همچنین برای رفع بد اخلاقی و مهربان شدن شوهر می توان از دعای مجرب و قوی زیر استفاده کرد . فوق العاده قوی و مجرب است ….

دعایی مجرب برای زیاد شدن محبت بین دو شخص و مهربان شدن شوهر 100% تضمینی

دعای افزایش محبت بین دو نفر,دعای مهر و محبت بین دو شخص,دعای مهربان شدن شوهر

دعایی مجرب برای زیاد شدن محبت بین دو شخص و مهربان شدن شوهر 100% تضمینی

دعای عاشق کردن شوهر و عاشق کردن زن

ختم سوره قریش جهت ایجاد محبت بین دو شخص

بعد از نماز صبح چند عدد غنچه گل را گرفته و بر آنها ۲۱ مرتبه سوره ((قریش)) را بخواند و بدمد همان غنچه ها را به محبوب خویش برساند به مجرب بو کشیدن در میان آن دو محبت بسیار پیدا خواهد شد ان شا الله این عمل بینهایت مجرب و آزموده است و به کار باطل و حرام انجام ندهید.(شفاء الاسقام/ ۲۷)

هر گاه زنی که شوهرش از او راضی نیست,این آیه را بر شیرینی بخواند و بدمد و به شوهرش بدهد تا بخورد ان شا الله شوهرش با او مهربان خواهد شد:(بقره / ۱۶۵ و ر.ک:مخزن تعویذات / ۶۲ و ۶۱)

بیشتر بخوانید  دعای مهربانی شوهر و افزایش عشق و محبت شوهر به زن

وَمِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللّهِ أَندَادًا یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ
وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّةَ لِلّهِ جَمِیعًا وَأَنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ

البته این عمل را آقایان هم برای همسرشان میتوانند انجام دهند

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *