دعایی عظیم الشان که کارها را آسان و مشکلات و سختی ها را رفع می کند

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com دعایی عظیم الشان که کارها را آسان و مشکلات و سختی ها را رفع می کند را قرار دادیم . دعایی بسیار قوی و تضمینی و مجرب برای گشایش کارها و آسان شدن کارهای سخت و دشوار و برطرف شدن مشکلات و سختی ها . اگر به دنبال دعایی پرفضیلت و عظیم الشان برای آسان شدن کارها و امورات هستید ما به شما دعای زیر را پیشنهاد می کنیم …

دعایی عظیم الشان که کارها را آسان و مشکلات و سختی ها را رفع می کند

دعایی برای گشایش کارها,دعایی برای آسان شدن کارهای سخت,دعایی برای آسان شدن کارهای مشکل,دعایی برای برطرف شدن مشکلات و سختی ها,دعای سریع الاجابه آسان شدن کارها

دعایی عظیم الشان که کارها را آسان و مشکلات و سختی ها را رفع می کند

دعای آسان شدن کارها و امور

نیت کرده و برای سهل گشتن امورات و کارها دعای شریف زیر را را هر روز پس از نماز قرائت نماید یک مرتبه نوشته و با خود همراه داشته باشد

اللهم یسرلی اموری و اشرح لی صدری

دعای آسان شدن کار

۳ – هر کس این پنج آیه را (که اسم اعظم در آن‌ها است) هر روز ۱۱ مرتبه بخواند برای او هر امر مهمی آسان گردد و به زودی به مراد خویش انشاء الله خواهد رسید:

۱- آیه الکرسی تا وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ
۲-اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ
۳-اللّهُ لا إِلَهَ إِلاَّ هُوَ لَیَجْمَعَنَّکُمْ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَهِ لاَ رَیْبَ فِیهِ وَمَنْ أَصْدَقُ مِنَ اللّهِ حَدِیثًا
۴-اللَّهُ لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ لَهُ الْأَسْمَاء الْحُسْنَى
۵-اللَّهُ لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ وَعَلَى اللَّهِ فَلْیَتَوَکَّلِ الْمُؤْمِنُونَ

بیشتر بخوانید  ذکرهای سریع الاجابه گشایش هر کار و برآورده شدن حاجت و استجابت دعا

اگر کسی بخواهد کاری را شروع کند این دو آیه را با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند. بعد از اینکه شروع به کار کند آن کار بر او سهل و آسان و مبارک و خوش یمن شود.

آیات ۲۱ و ۲۲ سوره قصص:

فَخَرَجَ مِنْهَا خَائِفًا یَتَرَقَّبُ قَالَ رَبِّ نَجِّنِی مِنَ الْقَوْمِ الظَّالِمِینَ ﴿۲۱﴾

وَلَمَّا تَوَجَّهَ تِلْقَاء مَدْیَنَ قَالَ عَسَى رَبِّی أَن یَهْدِیَنِی سَوَاء السَّبِیلِ ﴿۲۲﴾

امام سجاد در دعای ۵۴ صحیفه سجادیه فرموده اند که:|

هر گاه اندوه و گرفتاری امور دنیا به شما روی آورد این گونه خدا را بخوانید:

«یا فارِجَ الهَمِّ وَ کاشِفَ الغَمِّ، یا رَحمنَ الدُّنیا والاخِرَةِ وَ رَحیمَهُما، صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ و الِ مُحَمّدٍ وَ افرُج هَمّی وَاکشِف غَمّی یا واحِدُ یا اَحَدُ یا صَمَدُ یا مَن لَم یَلِد وَ لَم یوُلَد وَ لَم یَکُن لَهُ کُفُواً اَحَدٌ اِعصِمنی وَ طَهِّرنی وَ اِذهَب بِبَلِیَّتی.

آن گاه آیةالکرسی (آیة ۲۵۵ سورة بقره) و سورة فلق و ناس و توحید را بخوانید و بگویید: «ای خدای من، مانند کسی که نیازمندیش به نهایت رسیده و فریادرسی نمی‌یابد و نیرویش سست شده و نیرودهنده‌ای نمی‌شناسد و گناهانش بسیار است و آمرزنده‌ای سراغ ندارد… جان مرا آن دم بازستان که در ایمان استوار باشم و رشتة نیاز مرا از این جهان بگسل و میل و رغبت و نیاز مرا به آنچه در نزد توست قرار ده… خدایا میل و نیاز مرا در درخواست از خودت آن گونه قرار ده که آنچه دوستانت از تو می‌خواهند من نیز از تو بخواهم و از آنچه می‌ترسند بترسم…».

بیشتر بخوانید  طلسم گشایش کار و رزق و روزی برای کارگشایی و افزایش رزق و روزی

دعا برای فتح امور

خداوند متعال می‌فرماید: «و قال ربکم ادعونی استجب لکم» «و پروردگارتان فرمود: مرا بخوانید تا شما را اجابت کنم.» از آیه مذکور بر می‌آید که دعا کردن، محبوب خداوند متعال است و از طرفی بعد از دعا، وعده استجابت داده شده است.

جهت آسان شدن امور مادی و معنوی مرحوم شیخ حسنعلی اصفهانی نخودکی (الیه الرحمه) عارف بزرگ اسلام دستوری فرموده اند که بار‌ها بنده و دیگران تجربه نمودیم و نتایج بسیار عالی گرفتیم.

دستور این است:

شب‌های جمعه (پنج شنبه شب) بعد از نماز عشا بلافاصله: یک بار سوره یاسین خوانده و سپس ۱۱۰ صلوات فرستاده و ثواب این عمل را به روح مومنین وادی السلام نجف هدیه کنید که اثری عظیم دارد.

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فالح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *