دعایی سریع الاثر برای جلب مهر و محبت و عزیز شدن در نظر شخص مورد نظر

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com دعایی سریع الاثر برای جلب مهر و محبت و عزیز شدن در نظر شخص مورد نظر را قرار دادیم . دعای بسیار قوی و مجرب برای عزیز و گرامی شدن در چشم همه افراد و عزیز شدن در نظر زن یا شوهر و جلب مهر و محبت و عشق و علاقه شخص مورد نظر با تاثیر فوق العاده قوی و مجرب …

دعایی برای جلب مهر و محبت و عزیز شدن در نظر شخص مورد نظر

دعایی برای جلب محبت شخص,دعایی سریع الاجابه برای جلب محبت,دعایی قوی و مجرب برای عزیز شدن

دعایی سریع الاثر برای جلب مهر و محبت و عزیز شدن در نظر شخص مورد نظر

دعا برای عزیز شدن و جلب محبت مرد مجرب

اگر می خواهید محبت و عشق شخص را به خود جلب کنید. پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از سایت ملکوت ها دعایی برای عزیز شدن و جلب محبت مرد مجرب را بخوانید. سبب می شود که علاقه دوباره به زندگی شما بازگشته و شخص مورد نظر به شما جلب شود و شما را محبوب دل داند.

 دعا برای عزیز شدن و جلب محبت مرد مجرب

البته باید نیت حلال و حضور دل داشته باشد این ایه ها را بعد از نماز جمعه 100 بار بخوانید . وان یریدوا ان یخدعوک فان حسبک الله هو الذى ایدک بنصره والمومنین والف بین قلوبهم لو انفقت مافى الارض … تا عزیز حکیم . ایه ها از سوره انفال . 

بیشتر بخوانید  دعای قوی و تضمینی قبل از ذبح گوسفند

دعا برای عزیز شدن مرد در چشم زن:

اعداد 220 و 284 را روی دو شی خوردنی می نویسید(مثلا 220 را روی یک کیک و 284 را روی نان) بعد یکی از این خودنی ها را به طرف مقابل میدهید و یکی را خودتان می خورید

دعای زیر را یک مرتبه بنویسید و همراه نگه دارید بجهت محبت تاُثیر فراوان دارد .

یَا مَعْشَرَ الْجِنِّ وَالْإِنسِ إِنِ اسْتَطَعْتُمْ أَن تَنفُذُوا مِنْ أَقْطَارِ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ فَانفُذُوا لَا تَنفُذُونَ إِلَّا بِسُلْطَانٍ.

فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه بحق یا بدوح یا بدوح یا بدوح دو رکعت نماز بخوانید و بعد از آن پانصد مرتبه آیه شریف را بگوئید که اثر عظیم دارد. مَن کَانَ یُرِیدُ الْعِزَّةَ فَلِلَّهِ الْعِزَّةُ جَمِیعًا (سوره فاطر).

طلسم عاشق کردن یک مرد از راه دور               

دعای زیر را ۱۱ مرتبه بخواید به این نیت که شخص مورد نظرتان سریع به محبت شما احضار گردد.

بسم الله الر حمن الرحیم.
وَالضُّحَى وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَهُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَ لَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَى وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه. 

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *