دعایی برای شفای مریض سرطانی و دعای طلب شفای بیمار سرطانی

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com دعایی برای شفای مریض سرطانی و دعای طلب شفای بیمار سرطانی را قرار دادیم . دعای زیر از دعاهای سریع الاجابه و مجرب برای شفای بیماری ها و مریضی های سخت و لاعلاج از جمله سرطان می باشد . ختم سوره علق نیز به روش زیر برای شفای بیماری سرطان بسیار موثر و مجرب است . سایت ملکوتی ها …

دعایی برای شفای مریض سرطانی و دعای طلب شفای بیمار سرطانی

دعای شفای بیمار سرطانی,دعای مجرب شفای مریض سرطانی,ذکر و دعای شفای مریضی سرطان,اذکار و  ادعیه شفای مریض سرطانی,دعایی برای شفای سرطان,دعایی برای درمان سرطان,اذکار و ادعیه شفای سرطان

دعایی برای شفای مریض سرطانی و دعای طلب شفای بیمار سرطانی

ختم سوره علق و استفاده از سکه در شفای بیماری لاعلاج و سرطانی

ابتدا باید ۴۱ سکه را آماده کنید (مقدار ارزش آن مهم نیست). سپس سکه ها را به خوبی بشویید و به نیت طهارت و پاک شدن وضو بگیرید. بهتر است با توجه به شرایط بیمار، خود بیمار هم اگر توانست وضو داشته باشد و بیمار باید دراز بکشد و سکه اول را روی پیشانی او قرار دهید.

بقیه سکه ها را از روی پیشانی تا پایین پاهای او بچینید. در واقع سمت راست از شانه تا پایین ۲۰ سکه و سمت چپ از شانه تا پایین ۲۰ سکه قرار می‌دهیم. سپس ۴۱ مرتبه سوره علق را می‌خوانیم.

با خواندن هر مرتبه سوره علق، یک سکه از روی بدن بیمار برمی‌داریم. حتما هم بیمار باید رو به قبله باشد. زیرا انتهای سوره علق سجده واجب دارد و حتماً باید بجا آورده شود.

سکه‌ها را در آخر به همراه مقداری آجیل یا پول اسکناس یا غذا به ۴۱ فقیر و نیازمند بدهید و مطمئن باشید بیمار از بستر بیماری شفا خواهد یافت. حتما باید ۴۱ سکه را همراه با غذا یا آجیل به ۴۱ نفر فقیر بدهید و نباید به تعداد کمتری از این داد زیرا در اینصورت قبول واقع نخواهد شد.

ختم صلوات برای بیماری لاعلاج و سرطانی

در صورتی که بیمار نوجوان یا خردسال باشد بهتر است (۱۴۲۰۰۰) مرتبه صلوات به نیت شفای بیماری لاعلاج و سرطانی خوانده و به روح حضرت علی اصغر (ع) هدیه داده شود.

در صورتی که بیمار جوان و یا بزرگسال باشد (۷۲۰۰۰) مرتبه صلوات به نیت شفای بیمار خوانده و به روح حضرت علی اکبر (ع) هدیه داده شود.

دعای ضد سرطان

اگر پزشکی از درمان بیماری لاعلاج و یا سرطانی شخصی ناامید شده باشد، می‌توان در یک کاسه چینی ۴ آیه آخر سوره الحشر را با زعفران نوشت.

سپس در وسط کاسه ذکر (لا اله الا الله) را نوشت و اسامی چهارده معصوم را خواند و به صورت ناشتا وبه مدت ۷ روز به بیمار نوشاند.

هفت آیه شفابخش قرآن

بیشتر بخوانید  دعای سریع التاثیر رفع وسوسه های شیطان

آیه ۵۷ سوره یونس:

«یَا أَیُّهَا النَّاسُ قَدْ جَاءتْکُم مَّوْعِظَهٌ مِّن رَّبِّکُمْ وَشِفَاء لِّمَا فِی الصُّدُورِ وَهُدًى وَرَحْمَهٌ لِّلْمُؤْمِنِینَ»

آیه ۱۴ سوره توبه:

«قَاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَیُخْزِهِمْ وَیَنصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَیَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُّؤْمِنِینَ»

آیه ۶۹ سوره نحل:

«ثُمَّ کُلِی مِن کُلِّ الثَّمَرَاتِ فَاسْلُکِی سُبُلَ رَبِّکِ ذُلُلًا یَخْرُجُ مِن بُطُونِهَا شَرَابٌ مُّخْتَلِفٌ أَلْوَانُهُ فِیهِ شِفَاء لِلنَّاسِ إِنَّ فِی ذَلِکَ لآیَهً لِّقَوْمٍ یَتَفَکَّرُونَ»

آیه ۸۰ سوره شعرا:

«وَإِذَا مَرِضْتُ فَهُوَ یَشْفِینِ»

آیه ۴۴ سوره فصلت:

«وَلَوْ جَعَلْنَاهُ قُرْآنًا أَعْجَمِیًّا لَّقَالُوا لَوْلَا فُصِّلَتْ آیَاتُهُ أَأَعْجَمِیٌّ وَعَرَبِیٌّ قُلْ هُوَ لِلَّذِینَ آمَنُوا هُدًى وَشِفَاء وَالَّذِینَ لَا یُؤْمِنُونَ فِی آذَانِهِمْ وَقْرٌ وَهُوَ عَلَیْهِمْ عَمًى أُوْلَئِکَ یُنَادَوْنَ مِن مَّکَانٍ بَعِیدٍ»

آیه ۸۲ سوره اسراء:

«وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاء وَرَحْمَهٌ لِّلْمُؤْمِنِینَ وَلاَ یَزِیدُ الظَّالِمِینَ إَلاَّ خَسَارًا»

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *