دعاهای مجرب برای فروش ملک و آپارتمان و زمین و ماشین

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب ملکوتی ها malakootiha.com دعاهای مجرب برای فروش ملک و آپارتمان و زمین و ماشین را قرار دادیم . مجموعه ای از دعاهای مجرب و سریع الاجابه برای فروش فوری خانه و زمین و مغازه و آپارتمان و باغ . اگر می خواهید خانه یا ماشین و کالا و اجناس خود را به فروش برسانید می توانید از این دعای عظیم الشان استفاده کنید …

دعاهای مجرب برای فروش ملک و آپارتمان و زمین و ماشین

دعاهای فروش ملک و زمین,دعاهای فروش خانه و زمین,دعاهای قرآنی فروش زمین و باغ,دعاهای مخصوص فروش سریع ماشین و زمین و باغ,بهترین دعاهای فروش ویلا و زمین زراعی و باغ

دعاهای مجرب برای فروش ملک و آپارتمان و زمین و ماشین

برای فروش خانه و آپارتمان یا زمین دعای شریف ذیل را بر روی چهار برگه کاغذ بدون خط بنویسد و سپس آنها را در چهار گوشه زمین یا مغازه یا خانه که قصد فروشش را دارد دفن کند آن خانه بزودی به فروش میرود.

بسم الله الرحمن الرحیم

یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله

و هو الذی مد الارض و جعل فیها رواسی و انهارا و من کل الثمرات جعل فیها زوجین اثنین یغشی الیل النهار ان فی ذلک لایات لقوم یتفکرون

یا شکیکفی یا قاهر و یا مغنی یا رزاق یا وهاب یا الله

توجه شود :

بهتر است صبح جمعه قبل از طلوع آفتاب و رو به قبله دعا را بنویسد.

در مکان پاک دفن کند.

دعای فروش کالا و رزق مغازه

برای افزایش فروش مغازه و به فروش رفتن کالاها و اجناس فروشگاهش بخشی از آیه شریفه ۱۱۱ سوره توبه را بنویسد و در میان اجناس مغازه اش بگذارد یا به ترازویش ببندد.

(فَاسْتَبْشِرُواْ بِبَیْعِکُمُ الَّذِی بَایَعْتُم بِهِ وَذَلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِیمُ)

دعای فروش ملک و آپارتمان و زمین

بیشتر بخوانید  دعای قرآنی برای خریدن خانه و صاحب خانه شدن

برای فروش زمین و خانه یا آپارتمان دعای شریف ذیل را در کاغذ بدون خط و با گلاب و زعفران بنویسد و در آپارتمان پنهان کند یا در زمینش دفن نماید. حتما بفروش میرود.

دعای زیر را بنویسد :

 بسم الله الرحمن الرحیم

یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله

أَلَمْ تَرَ أَنَّ اللَّهَ أَنزَلَ مِنَ السَّمَاءِ مَاءً فَأَخْرَجْنَا بِهِ ثَمَرَاتٍ مُّخْتَلِفًا أَلْوَانُهَا ۚ وَمِنَ الْجِبَالِ جُدَدٌ بِیضٌ وَحُمْرٌ مُّخْتَلِفٌ أَلْوَانُهَا وَغَرَابِیبُ سُودٌ (۲۷) وَمِنَ النَّاسِ وَالدَّوَابِّ وَالْأَنْعَامِ مُخْتَلِفٌ أَلْوَانُهُ کَذَٰلِکَ ۗ إِنَّمَا یَخْشَى اللَّهَ مِنْ عِبَادِهِ الْعُلَمَاءُ ۗ إِنَّ اللَّهَ عَزِیزٌ غَفُورٌ (۲۸)

 إِنَّ الَّذِینَ یَتْلُونَ کِتَابَ اللَّهِ وَأَقَامُوا الصَّلَاهَ وَأَنفَقُوا مِمَّا رَزَقْنَاهُمْ سِرًّا وَعَلَانِیَهً یَرْجُونَ تِجَارَهً لَّن تَبُورَ (۲۹) لِیُوَفِّیَهُمْ أُجُورَهُمْ وَیَزِیدَهُم مِّن فَضْلِهِ ۚ إِنَّهُ غَفُورٌ شَکُورٌ(۳۰)

یا الله یا شکیکفی یا قاهرو یا رزاق یا غنی یا باسط یا وهاب یا الله

برگرفته از دعا سایت

******************************

بازنشر : سایت ملکوتی ها سایت بزرگ ذکر و دعا و تعبیر خواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *