دعاهای قرآنی ثروت,ثروتمند و پولدار شدن

دعاهای قرآنی ثروت,ثروتمند و پولدار شدن

دعاهای قرآنی ثروت,ثروتمند و پولدار شدن
دعاهای قرآنی ثروت,ثروتمند و پولدار شدن

 

در این پست از سایت ملکوتیها دعاهای قرآنی ثروت,ثروتمند و پولدار شدن را قرار داده ایم.دعا‌های مجرب برای ثروتمند شدن با توسل به قرآن,برای افزایش رزق و روزی از جمله توصیه هایی که از طرف امامان معصوم شده، خواندن سوره واقعه است.

دعاهای قرآنی ثروت,ثروتمند و پولدار شدن
دعاهای قرآنی ثروت,ثروتمند و پولدار شدن

دعاهای قرآنی ثروت,ثروتمند و پولدار شدن,دعای ثروتمند شدن,دعای ثروت سلیمان,دعای ثروت از غیب,دعای ثروت بیکران,دعای ثروت ذوالقرنین,دعای ثروت,دعای ثروتمند شدن,دعای ثروت شش ملک

 

 

دعاهای قرآنی ثروت,ثروتمند و پولدار شدن

از امام سجاد نقل شده است که اگر اول ماه قمری روز دوشنبه باشد، تا دو هفته بعد، سوره‌ی واقعه خوانده شود. آن هم به این صورت: در روز اول، یک بار، در روز دوم، دوبار و … در روز چهاردم نیز چهارده بار. سپس بعد از خواندن در سوره ی واقعه در هر روز دعای زیر را بخواند:

«اَللّهُمَّ اِنْ کانَ رِزْقی فِی السَّماءِ فَأنْزِلْهُ وَ اِنْ کانَ فِی الْاَرْضِ فَأخْرِجْهُ وَ اِنْ کانَ بَعیداً فَقَرِّبْهُ وَ اِنْ کانَ قَریباً فَیَسِّرْهُ وُ اِنْ کانَ قَلیلاً فَکَثِّرْهُ وَ اِنْ کانَ کَثیراً فَبارِکْ لی فیهِ وَ أرْسِلْهُ عَلی اَیْدی خِیارِ خَلْقِکَ وَ لا تُحْوِجْنی اِلی شِرارِ خَلْقک. وَ اِنْ لَمْ یَکُنْ فَکَوِّنْهُ بکِیْنُونِیَّتِکَ وَ وَحْدانِیَّتِکَ، اَللّهُمَّ انْقُلْهُ اِلَیََّ حَیْثُ اَکُونُ وَ لا تَنْقُلْنی اِلَیْهِ یَکُونُ، اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَِیْءٍ قَدیرٌ. یا حَیُّ یا قَیُّومُ، یا واحِدُ یا مَجیدُ، یا بَرُّ یا رَحیمُ یا غَنیُّ ، صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، وَ تَمِّمْ عَلَیْنا نِعْمَتَکَ، وَ هَنِّئْنا کَرامَتَکَ، وَ اَلْبسْنا عافیَتَکَ.»

بیشتر بخوانید  دعا برای ثروت بی حد و حصر - دعای ثروت حضرت سلیمان

آیت الله سید صادق روحانی نیز می فرمایند در هر 5شنبه ای که در این 14 روز قرار داد از دعای زیر هم بهره ببرد: «یا ماجِدُ، یا واحِدُ، یا جَوادُ، یا حلیمُ، یا حَنّانُ، یا مَنّانُ، یا کَریمُ اَسْألُک تُحْفَهً مِنْ تحَفِکَ تَلُمُّ بها شَعْثی وَ تَقْضی بها دَیْنی وَ تُصْلِحُ بها شَأنی برَحْمْتِکَ یا سَیِّدی»

دعا برای پولدار شدن در یک هفته

در یکی از کتاب های آیت الله بهجت آمده است که اگر کسی می خواهد رزقش زیاد شود، ذکر زیر را بسیار بگوید و در پایانش صلوات بفرستد. “أَغنِنی بِحَلالِِکَ عَنِ حَرامِکَ، وَ بِفَضلِکَ عَمَّن سِواک” ختم معتبر دیگر به این شکل است: آیه ی 2 الی 3 سوره اطلاق را بخوانید. آن هم به این صورت: شروع ختم، دوشنبه، پنجشنبه و یا جمعه باشد.( بهتر است جمعه باشد ) این ختم تا 40 روز ادامه داشته باشد و در هر روز 159 بار خوانده شود. بعد از نماز صبح بهترین وقت است. در روز آخر، 179 بار خوانده شود.در اول ختم روز اول غسل کرده، دو رکعت برای طلب خواسته ی خود نماز بخواند و صد تا صلوات بفرستد. روز آخر نیز بعد از اتمام ختم، صد صلوات بفرستد.دعا برای پولدار شدن از کتاب علوم غریبه,دعا برای پولدار شدن در یک هفته,دعا برای پولدار شدن شوهر

دعا برای پولدار شدن شوهر

بعضی از علما نیز نماز اول وقت را دلیل گشایش کارها و افزایش رزق و روزی دانسته اند. پس توصیه می کنیم که اگر در این مورد سهلنگاری می کنید، کمی با تغییر در رفتار خود، شانس خود را برای افزایش روزی، امتحان کنید.

بیشتر بخوانید  دستور مجرب رسیدن به پول و ثروت فراوان و گشایش روزی تضمینی

سوره‌هایی برای ثروتمند شدن با قرآن

برای ثروتمند شدن با قرآن خواندن سوره‌هایی سفارش شده است که به شما کمک می‌کند.

1- سوره واقعه

این سوره شاید معروف‌ترین سوره نزد مردم باشد که برای گشایش کارها و همچنین افزایش رزق و روزی معمولا شب ها قبل از خواب خوانده می‌شود. همچنین می‌توانید این سوره را بدین شکل بخوانید: از جمعه شب، هرشب ۳ مرتبه سوره واقعه را بخوانید و به شب جمعه(پنجشنبه شب) که رسیدید آن را ۸ مرتبه بخوانید و تا ۴۰ روز اینکار را انجام دهید.

2- سوره یس

برخی افراد صبح ها بعد از نماز صبح، خواندن سوره یس و شب ها قبل از خواب خواندن سوره واقعه را برای گشایش روزی مجرب می‌دانند.

3- سوره ق

گفته‌اند که در هیچ خانه‌ای هر روز تلاوت سوره «ق» نمی‌شود مگر آن که صاحب آن خانه همیشه با دولت و عزت و سعادتو کرامت بوده باشد و از ذلت محفوظ می ماند.(درمان با قرآن، ص ۱۰۲) از امام باقر علیه السلام نیز روایت شده است:هر کس در نمازهای واجب و یا مستحب خود سوره «ق» را قرائت نماید خداوند در روزی او، وسعت ایجاد کرده و در روز قیامت کتاب اعمال او را به دست راستش داده و از او به آسانی حسابرسی می‌کند(ثواب الاعمال، ص۱۱۵)برای دولت و گشایش کارها باید این آیه را ۳۵۰ مرتبه بخواند که از مجربات است.

«قل ان الفضل بیدالله یؤتیه من یشاء و الله ذوالفضل العظیم»

برای زیاد شدن روزی و عزیز شدن، روزی ۱۵ مرتبه این آیه را بخواند. «یا الله المحمود فی کل فعاله»

بیشتر بخوانید  راهکار آیت الله بهجت برای پولدار شدن و به دست آوردن ثروت فراوان

4- سوره ذاریات

در روایت دیگری از امام باقر(ع) آمده است:کسی که سوره ذاریات را قرائت می‌کند خداوند امور معیشت او را اصلاح می‌کند و به او روزی فراوان عطا می‌شود. (ثواب الاعمال، ص۱۱۵)شیخ صدوق از حضرت امام صادق (ع) نقل کرده است که فرموده :هر کس سوره مبارکه ذاریات را روز یا شبش بخواند خدا معیشت اورا اصلاح فرماید واو را رزق وسیعی عنایت نماید.

5-سوره صافات

از امام صادق (علیه السلام) نیز روایت شده: هر که سوره صافات را در هر روز جمعه قرائت نماید، همواره در حفظ و امان الهی بوده و آفت‌ها و بلاها در زندگی دنیایی،از او دفع می شود. روزی فراوانی از جانب خداوند به او داده می‌شود و از سوی شیطان و حاکمان ستمگر، آسیبی به مال و فرزندان و بدن او نمی‌رسد و اگر در همان روز یا شب جمعه بمیرد خداوند او را شهید به شمار آورده و در روز قیامت در شمار شهدا خواهد بود و در بهشت هم درجه با شهیدان است.(ثواب الاعمال، ص۱۱۲) مرحوم طبرسی نیز در کتاب مکارم الاخلاق آورده است: در روایت است که سوره صافات را برای دستیابی به شرف و جاه در دنیا و آ خرت خوانده می شود.

 

دعاهای قرآنی ثروت,ثروتمند و پولدار شدن,دعای ثروتمند شدن,دعای ثروت سلیمان,دعای ثروت از غیب,دعای ثروت بیکران,دعای ثروت ذوالقرنین,دعای ثروت,دعای ثروتمند شدن,دعای ثروت شش ملک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *