دستورالعمل مجرب برای ازدواج دختر و پسرهای جوان و مجرد

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com دستورالعمل مجرب برای ازدواج دختر و پسرهای جوان و مجرد را قرار دادیم . ذکر و دعا و دستورالعمل قوی و مجرب و توصیه شده بریا بخت گشایی و آسان شدن ازدواج دختران و پسران جوان در سایت ملکوتی ها …

دستورالعمل مجرب برای ازدواج دختر و پسرهای جوان و مجرد

دستورالعمل ازدواج دختران و پسران,ذکر و دعای قوی برای ازدواج,راهکاری قرآنی برای ازدواج فوری,اذکار و ادعیه مخصوص ازدواج,ذکر استغفار برای ازدواج,دعای آسان شدن ازدواج

دستورالعمل مجرب برای ازدواج دختر و پسرهای جوان و مجرد

یکی از مهمترین مسائل که والدین می توانند برای ازدواج دختر و پسرشان رویش فایل باز کنند، مسئله استغفار است. آنچه در روایات برای استغفار توصیه شده این است که یا مجموعاً در طول روز حداقل ۴۰۰ مرتبه گفته شود (که می توان در طول روز تقسیم کرد) یا بعد از هر نماز ۷۰ مرتبه.استغفار باعث سهولت در امر ازدواج است.

ذکر حضرت یونس (ع) (ذکر یونسیه) که برای هر کاری مهم است مخصوصاً ازدواج. تعداد خاصی هم ندارد. البته گوینده باید به معنایش توجه داشته باشد و وقتی می گوید «سُبحانَک»، این را در ذهن داشته باشد که اگر من تا الآن ازدواج نکرده ام، خدایا تو بی تقصیری و تقصیر از من (یا پدر و مادرم) بوده است. این من بودم که به بهانه خانه نداشتن و درس خواندن و… ازدواجم را به اشتباه به تأخیر انداختم.

بیشتر بخوانید  دعای گرفتن حاجت ازدواج امام صادق (ع)

گاهی وقتی به پسری می گوییم چرا ازدواج نمی کنی می گوید: «دخترِ خوب نیست آقا! پیدا نمی کنیم.» این حرف گناه و یک تهمت بزرگ است. این یعنی من مقامم از امام زمان (ع) هم بالاتر است و خدا اصلاً دختری مناسب مقام من خلق نکرده!

این ذکر را می توان در سجده، رکوع و قنوت نماز خواند ولی در سجده تأثیرش بیشتر است. باید بگوییم و بعد از یک ماه ببینیم چه اثراتی روی ما داشته است.

۳- پنج ربنا(که جلسه قبل بیان شد). حد اقل در طول هفته در پنج تا از نماز ها بخوانیم. یا شب هنگام که در رخت خواب هستیم و می خواهیم بخوابیم. قطعاً جواب دارد.

۴- خواندن برخی ادعیه که در بخش ادعیه مأثوره بعداً به آن ها اشاره خواهیم کرد.

المیقات

  منبع : دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *