خواص خواندن نماز صبح برای رزق و روزی و وسعت و افزایش رزق و روزی

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com خواص خواندن نماز صبح برای رزق و روزی و وسعت و افزایش رزق و روزی را قرار دادیم . خواندن نماز صبح اول وقت خواص و فضیلت و برکات بسیار زیادی دارد . از امامان معصوم و پیامبر اکرم سفارش شده برای گشایش رزق و روزی نماز صبح اول وقت خوانده شود . سایت ملکوتی ها …

,نماز رزق و روزی,نماز رزق و روزی روز چهارشنبه,نماز رزق و روزی نی نی سایت,نماز رزق و روزی شب جمعه,نماز رزق و روزی در روز چهارشنبه,نماز برای رزق و روزی,نماز افزایش رزق و روزی,نماز برای رزق و روزی زیاد,نماز جهت رزق و روزی,نماز گشایش رزق و روزی,نماز روز چهارشنبه برای رزق و روزی,نماز شب برای رزق و روزی نی نی سایت,نماز جعفر طیار برای رزق و روزی نی نی سایت,نماز شب جمعه برای رزق و روزی,نماز برای افزایش رزق و روزی,نماز برای گشایش رزق و روزی,نماز برای وسعت رزق و روزی,نماز حاجت برای رزق و روزی,نماز شب برای رزق و روزی,بهترین نماز برای رزق و روزی,نماز روز پنجشنبه برای رزق و روزی,نماز جهت افزایش رزق و روزی,دعای افزایش رزق و روزی بعد از نماز صبح,دعا جهت رزق و روزی,دعا جهت رزق و روزی مغازه,دعا جهت رزق و روزی زیاد,دعای جهت رزق و روزی,دعا جهت رزق و روزی فراوان,دعا جهت رزق و روزی در کار,دعا جهت رزق و روزی محل کار

خواص خواندن نماز صبح برای رزق و روزی و وسعت و افزایش رزق و روزی

نماز صبح برای رزق و روزی,نماز صبح برای گشایش روزی,نماز صبح برای جذب روزی,نماز صبح برای افزایش روزی,نماز صبح برای وسعت رزق و روزی

خواص خواندن نماز صبح برای رزق و روزی و وسعت و افزایش رزق و روزی

اگر انسان خواستار برکت در رزقش باشد باید به نظرات خداوند در زندگی توجه کند.

بیشتر بخوانید  روش خواندن نماز یوم الخمیس نماز مخصوص روز پنجشنبه برای حاجت

اینکه انسان تلاشش را در کار کردن بیش از حد کند، باعث زیاد شدن رزق و روزیش نمی‌شود؛ چراکه رزق و روزی به دست خداست آن را برای هرکس بخواهد وسعت می‌دهد و برای هرکس که بخواهد تنگ می‌کند.

وسعت رزق هم به زیادی مال نیست بلکه به برکت آن است و خداوند هم به کسی در رزقش برکت می‌دهد که در انجام واجبات وترک محرمات کوشا باشد. چه بسیار کسانی که مال زیاد دارند اما مالشان بی‌برکت است و چه بسیار کسانی که مال کم دارند اما مالشان با برکت است و زندگی خوب و موفقی هم دارند.

دلایل قضا شدن نماز صبح و تا طلوع بیدار نماندن که در رزق و روزی نقش مهمی دارند :

۱- دیر خوابیدن
۲- پرخوری در شب
۳- زیاد آب خوردن
۴- ارتکاب گناهان کبیره مانند غیبت، تهمت، سؤظن و…

امام محمد باقر (ع):

بر شما باد دعا در سحر تا طلوع خورشید که در این ساعات در‌های آسمان باز است و رزق و روزی تقسیم می‌شود و حاجات عظیم داده می‌شود

ذکر برای رزق و روزی :

گفتن ذکر یا فتّاح ۷۰ مرتبه پس از نماز صبح

اگر برای وسعت رزق و روزی، سوره ی «قدر» هر روز ۱۰ مرتبه بعد از نماز صبح خوانده شود، قدرت خداوند در گشایش درهای روزی حتماً مشاهده خواهد شد.

نقل شده که عالم فاضل شیخ محمد رشتی به این ختم عمل کرده و قبل از اینکه چهل روز تمام شود از برکت این ختم مال فراوانی به او رسیده است.

و آن ختم به این صورت است که مدت چهل روز آیه شریفه:

إنَّ اللهَ هُوَ الرَّزَّاقُ ذُو القُوَّةِ المَتِینُ

را روزی بیست و هفت مرتبه بلافاصله بعد از نماز صبح بخواند. و از این ختم اثرات عجیبی در زیادی رزق نقل شده است.

بیشتر بخوانید  نماز شب پنجشنبه از پیامبر اکرم و هدیه ثواب آن به پدر و مادر

حاج شیخ محمد تقی انصاری همدانی فرمودند:

ابتدا سه مرتبه سوره ی مبارکه ی «توحید» را بخوان، بعد سه مرتبه به ساحت مقدس چهارده معصوم صلوات بفرست، آن گاه سه بار دو آیه ی شریفه ی ۲ و ۳ سوره ی «طلاق»؛ «و مَن یَّتَّقِ اللهَ … لِکُلِّ شیءٍ قَدراً» قرائت کن و باز سه صلوات بفرست و بدان که سریعاً روزی می‌رسد و مجرب است.

شیخ بهایی فرموه است:

اگر به نیت وسعت رزق و روزی هر روز سه مرتبه سوره ی «یس» را تلاوت کند، روزیش وسعت یابد.

این عمل می‌تواند در یک مجلس باشد یا بعد از هر یک از سه نوبت نماز روزانه (صبح، ظهر و عصر، و مغرب و عشا) باشد.

فیض کاشانی نقل کرده است :

هر کس سوره ی «عادیات» را به عدد اسم مبارک حضرت امیرالمومنین (ع)، (۱۱۰ بار) بخواند و این سوره در شان آن حضرت نازل شده است روزی او از جایی می‌رسد که گمان نداشته باشد و هر کس این سوره را بسیار بخواند، قرضش ادا شود و از همه مخلوقات محفوظ خواهد بود. ان شاءالله تعالی.

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *