ختم سوره یوسف برای طلب حاجت و برآورده شدن حوائج و خواسته ها

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com ختم سوره یوسف برای طلب حاجت و برآورده شدن حوائج و خواسته ها قرار دادیم . از ختم های سریع الاجابه و تضمینی برای برآورده شدن حاجت ها و خواسته ها ختم سوره مبارکه یوسف می باشد . طریقه و دستورالعمل ختم سوره یوسف برای گرفتن هر حاجت و مطلب را در ادامه مطلب از سایت ملکوتی ها قرار دادیم .

ختم قران حاجت گرفتن,ختم مجرب حاجت گرفتن,ختم قران برای حاجت گرفتن نی نی سایت,ختم قرآن برای حاجت گرفتن,ختم مجرب برای حاجت گرفتن از امام رضا,ختم صلوات برای حاجت گرفتن,ختم حمد برای حاجت گرفتن,ختم سوره برای حاجت گرفتن

ختم سوره یوسف برای طلب حاجت و برآورده شدن حوائج و خواسته ها

دستورالعمل ختم سوره یوسف,خواص و فضیلت ختم سوره یوسف,ختم سوره یوسف برای گرفتن حاجت,ختم قوی و مجرب حاجت روایی,بهترین ختم قرآنی برای حاجت گرفتن

ختم سوره یوسف برای طلب حاجت و برآورده شدن حوائج و خواسته ها

ابتدا از روز پنجشنبه شروع کند بیست و پنج روز روزی یک بار بخواند و در روز بیست و پنجم که به اسم حضرت یوسف (ع)  میرسد این اسماء را بخواند :

یا عزیز یا الله یا رحمن یا رحیم یا کریم یا خبیر یا دلیل یا علیم یا کافی یا اول یا آخر یا ظاهر یا باطن یا حی یا قیوم یا ذولجلال والاکرام یا مالک یا قدوس یا غفور یا شکور یا احد یا صمد یا فرد یا وتر یا وفی اقض حاجاتی واصل الی مرادی بحق محمد و اله و صلی علی محمد و ال محمد .

برگرفته از : دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

بیشتر بخوانید  ختم صلوات و هدیه به اهل بیت (ع) برای طلب حاجت و گشایش کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *